Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Teşekkürler kardeşim katılıyorum
Tarihsel veriler mantık yorumun ile doğru orantılı ve beklenen güçlü ihtimal ve tabiki piyasa ne der onu bilmiyoruz izleyip görücez
Nasipse amin.
Arkeolog06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR ()Like var hep size
Emek verdiniz bize
Üç yaldısınız var
Birşey deuin şu gümüşe
Seyhanefe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zafer3450 ()@ASRN üstad teknik indikatorlerde Dönüş sinyali oluştumu?
1BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Dipten dönüş emaresi var bakalım :) yukarı diyorum
Manga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
CrvenaZvezda ()Konu: 86,90 TL ÜZERİ 1 h kapanış geldi 95,40 hedef var
Nasipte varsa gelecek.
gngrnc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
CrvenaZvezda ()Kesene bereket. İadei ziyaret yapılmıştır. :)
@Gümüş_Sihirbazı
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Hayırlı cumalar. Dur hele bu haftayı bir 60 dolar üstünde kapatalım. Haftaya da 69 dolar üstü kapanışa bakarız :)
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
gngrnc ()Konu: 86,90 TL ÜZERİ 1 h kapanış geldi 95,40 hedef var
Şükür mutlu bir haber inşallah daha da fazla çıkar
CrvenaZvezda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Manga ()58,50 gibi rakam biraz zor bir rakam burayı bir kımıldatsa
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Sihirbazı ()Konu: dxy
Teşekkürler sizinde emeklerinize sağlık. 3 beğeni ile mukabelede bulunuldu.
@Mustafaizmir35
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Konu: 86,90 TL ÜZERİ 1 h kapanış geldi 95,40 hedef var
Dabah benzer bir analiz yapmıştım. Elinize sağlık. Haftalık kapanışın 60 dolar üstü olması haftaya bizi neşelendirir
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Like verildi:D
Seyhanefe için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Konu: 86,90 TL ÜZERİ 1 h kapanış geldi 95,40 hedef var
Teşekkürler arkadaşım sanada bol kazançlar aynen hafta ve ay kapanışı güçlü olmalı yoksa biraz daha üzülebiriliriz takipteyiz bakalım neler olucak.
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Manga ()yön yukarı diyenler aşşağı diyenler tek kelime olsun lütfen. yada belirsiz ))
bence yukarı diyorum
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Sihirbazı ()Hoşbulduk mübarek. Teşekkür ediyorum. Cumaya özel 3 çay ikramın verildi :)
@CrvenaZvezda
CrvenaZvezda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Arkeolog06 ()Sağ ol kardeşim. Nasılsın? Umarım buralardan bir hareket başlar. Uzun bir düzeltme süreci oldu. Tam 5 ay geçmiş en tepeyi gördüğü Ocak sonundan itibaren.
Evinizneisterse için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
CrvenaZvezda ()Konu: 86,90 TL ÜZERİ 1 h kapanış geldi 95,40 hedef var
ABD açılışıyla birlikte bir atak gelebilir alıcılar bu seviyelerde iştahlanacak gibi.
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Konu: dxy
Katkı ve görüşlerinize sağlık
Takipteyiz hepsini umalım kötü senoryaya evrilmez endeksler rasyo dxy tahviller vs tüm gelişmeler Ons'lar lehine olmasını beklicez dilicez beklerkende temkini elden bırakmadan takip edicez daha kapalı kutu Fed'e var sırada begenileriz verildi
Teşekkürler .
@Hayalet_adam
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
CrvenaZvezda ()Hoş geldin dostum hayırlı Cumalar.
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Şeyda_türk ()Konu: 86,90 TL ÜZERİ 1 h kapanış geldi 95,40 hedef var
Bir Dipten Dönüş Emaresine Var ; XAG 60 altında alıcılar çok güçlü gibi. Teyid için Haftalık Güçlü Bir Kapanış Yapmalı.
Herkese Bol kazançlar. @Şeyda_türk
CrvenaZvezda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Emre3442 ()Kesinlikle katılıyorum:)
TTEKOL için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
CrvenaZvezda ()Konu: 86,90 TL ÜZERİ 1 h kapanış geldi 95,40 hedef var
İnsaallah bakalım.
iilyas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
iilyas ()Konu: 86,90 TL ÜZERİ 1 h kapanış geldi 95,40 hedef var
Cuma roketi olsun böyle bir kapanış haftalık yada aylık umutları yeşertir en azından ufak parça çıkarız
CrvenaZvezda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
cancan3460 ()gözü nerde yine bunun ?
1BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Şairler hep bir dertten tasadan acıdan şair olmuşlardır :)
Emre3442 için cevaplandı (yorumu göster)