Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
karizma707 ()Şaka yapıyorsun herhalde gümüş 180'i görmedik
Sabırsız_sabırlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sabırsız_sabırlı ()Yalnız değilsin üstad. Ben 180 den terse kaldım. Şimdi zarar 102 tlmde bitecek ama o seviyeye gelmeden aşağı vurursa yine baş ağrılarına katılırım. Keşke akşam yarısını bozsaydım diyorum.
Ebu_Ubeyde_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Yolcusu ()Teşekkürler, takipteyim.
Kim_7_Kedimi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Konu: Ons gümüş
Buda tepede tekrar gelip hatırlatma yaptığım grafik paylaşımı.
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
karizma707 ()Gümüş'e kolay kolay kimse para koymuyor spek ama altında çok ters olan insan var%28 değer kaybı akıl almıyor piyasa durdu
MertYlc için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Abbas__baş ()Hayırlı olsun kardeşim kral sahneye çıkacak mı orayı takip ediyorum 107 yolcusu!
Tamam
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Kim_7_Kedimi ()ABD Tarım dışı istihdam verisi var Onu bekle Ozaman bi değerlendir
Gümüş_Yolcusu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Uniqueidentity ()Konu: 46 yıllık fincan kulp desteği 55 ons
Oransal olarak 69 ay
34/14
14/2.42
Mantıklı bir cevabı yoktu
Ben de böyle oranladım
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Konu: Ons gümüş

Gümüş için Hayalet_adam yorumu (2026-06-26 16:51:03) Cevap yaz
Ons gümüş bugün görebileceği son nokta bana göre 59.8-9 aralığıdır. Gram gümüş değeri 89.8-9 civarı eder. Orada iyi takip edin oradan geriye inecektir tekrar bana göre.
Üst yorumda neden 59.8 dedim bugün için işte nedeni. Ve nereden dönmüş bakın. Burası düşen trend direnç hattı ve takıldı. Bazıları der ki bunlar hep tesadüf alıcılar satıcılar işlem yapıyor ne âlâka grafik falan ama böyle birşey yok tesadüf falan değil sadece her defasında işe yaramaz gerçek bu. Hangi temas anında kırar hangisinde kırmaz bu başka bir tecrübe isteyen iştir kolay değil bir çok göstergeyi analiz ederek anlaşılır.
0BeğenmedimŞikayet
beyazmurat71 ()Hadi yap atağını
0BeğenmedimŞikayet
Kim_7_Kedimi ()85 li rakamlar çok iyiydi keşke Alsaydınız
Akdeniz_07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
MertYlc ()sanmıyorum sattıklarını yükselir umuduyla bekleye bekleye 55 onsa kadar geldiler yarı yarıya gitti para
selinesk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ebu_Ubeyde_ ()Evet kardeşim 120 ons da 169 TL den aldık ertesi gün tepetaklak oldu...
Evet İlk başlarda stres çok oluyordu ama zamanla alışıyor insan...
MertYlc için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Yolcusu ()Ben de taktik deniyorum. 89 dan aldım. Bir lira düşerse, terste kalmamak için çıkarım dedim. 88 yanınca çıkış yaptım. Beklemeye geçtim. Haftaya uygun bir yerden tekrar işleme girip kâr almayı düşünüyorum. Düşerse daha alttan alırım. Yükseliş hızlanırsa alıma geçerim. Böylece az zarar, çok kâr hedefliyorum. Umarım başarılı olabilirim.
cancan3460 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Emeğe like ver başkan:) Gecen konusmustuk aldım bugun biraz akşam üstü hemen kar yazdı:)
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
MertYlc ()61 in altına inmez döner burdan diye aldım 55 e gitti 55 ten alsaydım 45 e giderdi ondan almadım inşallah çıkalım hayırlısıyla aslında ilk aldığımda 1 kilo almıştım 8 bin kar vardı 2 gün sonra hemen satmadım 71,50 den fed kararı sonrası geldiğimiz yere bak nerden bileceksinki neyse takipteyim sizi sağolun...
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aynur1 ()Konu: 46 yıllık fincan kulp desteği 55 ons
1978 ile 2011 arasi 34 sene sürmüş ilk çanak.
İkincisi ise 2011 den 2025 14 sene sürmüş.
Şimdi 55 ve ya 48 den döndü diyelim ..44 ve ya . bir obu , yukseln üçgen ve ya altta oluşan megafon ve ya çanak kulp oluşumu için kaç ay ve ya kaç sene gider ? Tahminleri alalim?
cihannüma için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Abbas__baş ()Başkan bu detaylı çalışma için teşekkürler emeğine sağlık :) tamam
@Hayalet_adam
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gngrnc ()Hürmüzgan ayrlatileri vurulmuş ABD vurmuş
0BeğenmedimŞikayet
Akdeniz_07 ()Agzimizda dis kalmadı sıka sıka bekliyoruz alttan alalim ortalama dusurelim diye
selinesk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Uniqueidentity ()Abd iRrana saldırdı iddiası haberleri var
0BeğenmedimŞikayet
Abbas__baş ()Dxy dirence destekten dönerse çarşı pazar karışır hafta sonu haber akışını takip edeceğiz emeğine sağlık abi @Invincible_lion
Tamam
Invincible_lion için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Çegirge ()Konu: 26 Haziran 2026 Çegirge Gümüş grafikli yorumu


1BeğenmedimŞikayet
umut5134 ()ABD piyasası kapandıktan yaklaşık 30 dakika sonra görülen fiyat hareketleri genellikle düşük hacimli işlemlerden kaynaklanır.
Bu dönemde fiyatlar "vites boşta gidiyor" gibi görünse de, likidite az olduğu için küçük işlemler bile fiyatı normalden fazla oynatabilir.
Bu nedenle kapanış sonrası son fiyatın tam olarak nerede sabitleneceğini güvenilir şekilde tahmin etmemiz mümkün değildir. Ancak ekrana ne yazarsa o olacak..
Kapanıştan sonraki seviyeler:
Ons altın: 4.072,84 ons
Gümüş: 58,74 ons idi.
Bu fiyatlar, önemli bir haber akışı yoksa, gün sonu elektronik işlemlerde genellikle dar bir bant içinde kalma eğilimindedir. Örneğin:
Altının yaklaşık 4.065–4.080 bandında,
Gümüşün ise 58,5–59,0 bandında
kapanması şaşırtıcı olmaz. Ancak bu bir tahmini görüşümüzdür. Kesin değildir.
Dileğimiz olabilecek en iyi yerde kapanışın olmasıdır. Gün boyu gelişmeleri sabırla ve izlediğiniz için teşekkürler. İyi geceler..
1BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Allah yardımcıları olsun valla zor bir durum. Şimdi sizin aldığınız yerler öyle dert edecek yerler değil biraz sabırla zarardan çıkıp kâra geçersiniz merak etmeyin. Bırakın şimdi rasyo çıksın sonra geriye inecek ons altın da o ara toparlanmış olur sağlam durur ons gümüş iyi olur en az 71 görür diye düşünüyorum ben. Sonrası da olur mu olabilir belli olmaz ama benim takip alanım burası şuan. Sonrasına sonra bakarız oraya bir çıksın hele.
MertYlc için cevaplandı (yorumu göster)