Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
Amoklavin ()Altın ve gümüş babalar shortta
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR ()Eyvallah dostum.
Siz gibi sevgiye değerler olmalı ki sayfa sevgi seline dönüşe efendim.
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Rica ederim dostum teşekkürler çok şükür hamd olsun biraz uzaktan izliyorum bu aralar tadını tuzunu iyice kaçırdılar piyasaların ve sayfa ortamının sende iyisindir umarım senin gibi güzel dostları görünce mutlu oluyorum sevgilerimle.
ZeKaT_VeR için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR ()Eyvallah dostum.
Basılsınız efendim?
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Anldım. 3 sene de 3 lü rakamlar çok zor olaganüstü birşey olmadıkça.
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR ()Eyvallah cümlemizden efendim
Botanlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Son gelişmeler ile brent tekrar sahalara dönebilir ilk güçlü direnç 86 dolar Dxy 100.55 ustu kapanislar Ons'lar için iyi olmaz geri çekilmesini ve negatif baris ortamın pozitife dönmesini umud ederek haftaya baslıcaz en son tepki aldığımız rakamlar artık daha çok önem arz ediyor test etmek isteyebilir sakin kalıp kapanıslari görerek işlem yapmak iyimser ama temkinli olmakta her zaman fayda olacaktır kritik zorlu hafta boyunca ortamda verilerde negatif başlıyoruz 4380 72 dolar üstüne atmadıgımız sürece rahat yok bize hayırlısı bakalım rast gele hepimize bereketli bir hafta olsun dostlar. YTD
0BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()Neden öyle diyorlar
Amoklavin için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Şeyda_türk ()Alt yorumlarda arkadaş 3 sene için 3'lü rakamlar göreceğiz dedi ona istinaden bu yorumlar yapıldı.
Talep veya Maliyet Değişimlerine göre ($) Yükselmiyor. Bunu biliyorum.
TTEKOL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()Hocam ' atak altından ' yazmışsın.
' ayak altından ' olması lazım
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sadzade61 ()Aleykümselam Allah Razı olsun Rabbim Cümlemize Hayırlı bol kazanç nasib etsin
gorkemmmmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Amoklavin ()GAP açılış diyorlar aşağı yönlü
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte ()Hoşuna gitmeyen yorumlar görünce Pirana gibi saldıran çetelerden üyelerinden gına geldi bı çekilin atak altindan
0BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()İ2an heyeti masayı terk etti haberleri var ama net değil.
Nedeni ise T2ummp'ın yapmış olduğu açıklamalar… B2en1t tekrar 80 dolar üzerine çıktı. Sancılı bir hafta daha bizi bekliyor
0BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Buna pek katılmıyorum. Yıl sonunu dolar kuru 49-50 bandında kapatacaktır. En son abd tatili nedeniyle 4 günlük swap kaynaklı kur bir nebze hızlı çıktı. Son bir/buçuk yıla kadar altın be gümüş yatırımcısı dolar kuru ile kar etti. Yine ne olacaksa ons ile olacak. Dolar ocak 2026 da 43 ile idi. Şuan 46 küsür 6 ay da sağladığı destek yüzde 10 bile değil
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Botanlı ()Hayırlı akşamlar güzel abim emeğinize sağlık Allah cc razı olsun
ZeKaT_VeR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mulayimm ()Dipçiler nasıl bir psikoloji bıraktıysa herkes tahmin yorumuna dip rakamları ekler olmuş o kadar sıkıntı toparlamaya az kaldı
Abd Küresel enflasyon sebebiyle değerlenen değerli madenler ve diğer emtiaları baskılayan dolara dur demek zorunda kalacaktır aksi halde ihracatı çökecek ve enflasyonu artış gösterecek
1BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Herkese güzel bir hafta olması dileği ile iyi akşamlar.
0BeğenmedimŞikayet
GÜMÜŞCEVİZ ()senaryo güzel gönlümüze göre olur inşaallah
ZeKaT_VeR için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR ()Hayrlı akşamlar efendim.
Acizane kendi yaklaşımımdır.
Siz saygıdeğer arkadaşlar ile de paylaşmak istedim.
Bu sayfada ve dış kanallarda, Farklı ve tanınan uzmanlardan derlediğim senaryom. Tümü alıntıdır.
1 Altın ons çok yavaş ve istikrarlı, çaktırmadan 4400 ve üzeri çıkıp tekrar aşağı
2 gümüş ons ise rasyo kaynaklı falgalı ve kararsız bir şekilde 70-71 e çıkacak. Zira rasyonun 4hliklerinde örtüşmeyen mumlar var hem aşağıda hem de yukarıda.
1 ve 2 adım güven tazelemek ve umut yaymak için dah doğrusu tu- zak.. buralar satış fırsatı olmaktan öteye geçmeyecek.
3 düşüş trendi münasebetiyle bir önceki en düşük noktanında altına sarkma ve biraz uyalandıktan sonra hızlı ve kararlı yükselmesini beklerim. Bu yükseliş düşüş trend çizgisini kalıcı aşarsa en az 75. xx üzeri bir iki gün kapanış alırsa trendin bitişi ve yeni üst kanal bailangıcı olabilir.
Alıntılar toplamıdır ve kesinlikle ytd.
Herkese bol bereketli kazançlar dilerim.
0BeğenmedimŞikayet
ozguzel ()Amin dostum cümlemize nasip olsun. Benim hayal başkaydı o yarıda kaldı :)
Silver_gr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ozguzel ()Bende az efsane sayılmamda başka sektörlerdeyim :)
Silver_gr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Silver_gr ()Deniz manzaralı ev hayaller güzel dostum gerçek olur inşallah uçarisma ne diyorsa doğrudur orda :) oranın efsanedir kendisi
ozguzel için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ozguzel ()x de hümanist manisa yaz çıkar üstad ordada paylaşımlar yapıyor.
Silver_gr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Şeyda_türk ()Blokajlı kur :) arz talepten çok fazla:)
Haftalık 10 krşu 20 kruşa çıkardılar. Bir Yerden Sonra 50krş Bir Lira gitmek Zorunda..
İyi akşamlar Herkese
Silver_gr için cevaplandı (yorumu göster)