Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Serhattt16 ()Oo çıkıyor
0BeğenmedimŞikayet
EKO_Atilla ()Yürüüü be! Fırtına gibi yükseliyor.
0BeğenmedimŞikayet
flyalone ()Tl bazinda bile deger kaybeden bir yatirim araci mi olur
Chn07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Hocam elinize sağlık tüm tuşlara basmissiniz..
Lider_ismail için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Chn07 ()Yatırımla birikimi karıştıranlar kaybetti aslında, Altın geleceğe birikimli yatırımdır, nekadar çok gram birikti okadar çok geleceğe yatırım yapıldı demektir. Bugün düşer yarın çıkar önemli olan gelecektir. ytd
2BeğenmedimŞikayet
Lider_ismail ()Gram TL bazlı 6500 bende dip olduğunu söylemistim.
Aşağı kırılışlar ayı tuzagı olarak nitelendirilir.
Ekstra TL olusumlarında Mal alıp orta, uzun vade beklenir.
Dolarda baskı var İç dinamiklerden dolayı.
2025 sene sonu 6000 den kapatan bir gram var Haziran ayındayız aylık yüzde 5 enflasyon var minumum.
Bu fiyatlar çok uygun yani ucuz kaldı.
Geçmişte onsla alakalı 5250 yukarı doğru kıramazsa 5000 / 4800 / 4500 / 4200 / 3800 hedef dahilindedir demiştim.
Buralarda ikili dip yapıp hazımlanma süreci bittikten sonra son çeyrekte yukarı hareket olması gerek dedim.
Gerçeklerin er yada geç ortaya çıkmak gibi bir kötü huyu vardır.
Nekadar çok baskı yerse temel yaparsa okadar sağlam çıkar.
Onsta bu rakamları bekliyorduk teknik bunu gösteriyordu ama dolar çok ucuz kaldı iç dinamiklerden dolayı baskı var üstünde.
Orta uzun vadeli Onsta hazımlanma bittikten sonra birde dolarda hareket başladı mı siz ozaman gramı düşünün.
Yani Ekstra TL olusumlarında Mal alıp orta uzun vade sabırla beklemeye devam.
Kimse dibin dibini tepenin tepesini bulamaz tabikide.
3800 / 4000 aralığından Mal alınır.
Burası önemli dönmesi lazım Ay sonu kapanışına bakicaz tepki gelmesi lazım yakın zamanda.
Kırdı diyelim 3500 / 3800 ons Araliginda kendini bulur.
Bu sefer nolur onsun tepe hedefleri büyür.
Şimdi nabiyoruz
3800 / 4000 onsta izliyoruz.
Haziran kapanışına bakıyoruz 6300 üstü kaparsa Yırttık demektir.
Kırmazsa FED faiz vb demeye devam ederse 3500 / 3800 aralığına gidersede sürpriz olmaz.
Ama bu saatte veriyim alttan alıyım olayı geçti Büyük kumar olur.
Ekstra TL olusumlarında eklemeye odaklanıp mala sahip çıkmak lazım diğer türlü büyük zarar yazar.
Her türlü son çeyrekte hareket olucaktır.
Scarface51 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ceryanci58 ()Yatırım ve birikim nerden bakarsan bak aynı şey
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Chn07 ()İhtiyaç yoksa geleceğe yatırım yapmak için Altın gramı ekleme yapılarak çoğaltılır. Altın günübirlik yatırım değildir geleceğe yatırımdır. Gün gelir bakmışsın on yılları kurtarmış ytd
0BeğenmedimŞikayet
ipekcy ()Bazi yabanci kurumlar, altin fiyati ile ilgilo sene sonu beklentilerini dusurmus.
Kisa vadede yukselis beklemeyelim
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 ()Altın yatırım aracı değildir işte orada insanlar tufaya düştüler. Altın birikim aracıdır. Şuan yüklü girenler mecburen bekleyecekler ve o kumbara dolacak.
Ceryanci58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 ()Aynen öyle olacak
Amatör_16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 ()Sabredenler kazanacak kısa yoldan köşeyi dönmeye çalışanlar batacak ucuzdan satacak başkalarıda ucuzdan alacak ve tren kaldığı yerden yoluna devam edecek bu iş böyle..
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
500deolur600de ()Hayırlı olsun hocam, umarım bizede uğur getirirsiniz, biz aldıkça düştü, siz alınca yolumuz değişir inşallah
goldcashmann için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
goldcashmann ()Bugün tüm doları bozdum ve grama gömdüm daha çok kazanacağım Allah'ın izniyle Altın beni sadece bu yıl yanılttı lakin sorun değil bu zamana yatırımı bu denli buralara getiren materyale kızacak halim olamaz halen Altın kesinlikle Altındır!
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
renovatio033 ()Gecin bunlari, yukselenin grafikcileri ayri, dusenin grafikcisi ayri. Yarin artarsa selaleciler kaybolur, roketciler gelir. Kastettiğim ons'un cok hizli inis cikis hareketi. Doğal degil. Asiri manupule var.
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Cristiano7 ()3998 kapatır
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de ()4000 kapanışı önemli bence
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de ()Aslında hiçbirimiz birşey kestiremiyor, fakat trend stabil bile değil, tersi bir durum var
BİRGÜNPARALI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BİRGÜNPARALI ()Ya zaten bu arkadaş bişey bildiği yok. Sağdan soldan yıldız dileniyor
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de ()Aldıkça düşüyor, tabiki zarar olur:))
Ceryanci58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik ()Çözüm :)Her yere yürüyerek git zemheri :)
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de ()Çok zor gibi gözüküyor, trend öyle gözükmüyor
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de ()Boylee olacağı belliydi, altın devamlı yükselir algısının yerleşmesi ve geldiğimiz nokta.
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)
-2BeğenmedimŞikayet
Birumut1 ()Al bu kirazdan kalmaz birazdan
1BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 ()En azından akar yakıtta indirim yapsalardı her yerden tokt yiyoruz. Brent 73$