Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
bashar89 ()Sene başı çöp poşeti biriktirip şimdi satsa sarı tenekeden fazla getirirdi. Yine de az para değil umarım bulur.
1BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Eğer altın ile ilgili alım satım düşünseydim büyük ihtimal sanal para platformundan PAXG alıp satardım, al sat makası neredeyse sıfıra yakın, yok gibi. Üstelik 7/24 işleme açık. YTD.
Şu an mobilden baktım bir bankanın makası tam 998TL. 6734,11TL alış, 5736,11TL satış. Neredeyse bütün altınlar benim diyecek banka. YTD. @Yön_Kuzeydoğu
0BeğenmedimŞikayet
dogus597 ()X te acayip yorumlar goruyorum. 5500 ler falan konusuluyor . Inanilmaz manuplasyon donuyor.
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Bu olayla ilgili bir çok senaryo yazılır da oraya girmeyelim şimdi, ne yazık ki benzer üzücü olaylar sıkça yaşanıyor maalesef. Bu kişi çok cesurmuş anlaşılan, evde her hangi bir hrsızlık olayı da olabilirdi, böyle durumlarda kasa kiralamak bir seçenek gibi geliyor. Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()İnşallah bulunur çöp poşeti iyi bir fikir değil:)
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de ()8000 den 6000 e düşünce bir anlamda çöp oldu zaten, umarım kira sürede bulunur
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc ()Sıcak gelişme:
Bursa'nın Yıldırım ilçesinde bugün yaşanan o olay tam bir kabus. Ev almak için yıllardır 1 kilogram altın biriktiren adam, altınları siyah bir poşete koyup saklamış. Eşi de temizlik yaparken o poşeti eski çamaşır ve çöp sanıp çöpe atmış.. Tüm mahalleli şimdi altınları arıyormuş..
3BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 ()Emek verilmeden kazanılan zafer rüzgarın savurduğu toz gibir. Bakara 278. ayt fayizden kalan alacaklarınızı bırakın. @Zemheri_46
0BeğenmedimŞikayet
zorgundostu ()Elhamdülillah
Deniz57 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc ()Teşekkür ediyorum. Yorumunuzu çok kıymetli buluyorum var olun. Ben yorumlarıma mizah katmayı seviyorum; konuları bazen farklı bir bakış açısıyla ele alabiliyorum ki daha anlaşılır olsun diye. :) 4089'da kalması haftaya yine blek güreşinin devam edeceğini gösteriyor. Son zamanlarda Ayılar güçlü olsa da boğa da boş durmuyor diye DÜŞÜNÜYORUM. Saygılar @Bozkurtc
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Teknikçi üstadlar mutlaka bilirdirler de sayenizde yeni bir kavram öğrenmiş olduk hocam, haftalık mum skor tablosu, tam isabet olmuş.
Fakat, ons altının fiyatı da öyle bir yerde kaldı ki 89'u görünce sürekli bay @bashar89 ı hatırlatıyor maalesef. Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Çok tşk ederim saygılar selamlar
@deLiogLan_
General_S için cevaplandı (yorumu göster)
-3BeğenmedimŞikayet
Deniz57 ()Maşallah ne yorumlar . ne yardımsever ne mübarek insanlar. ne değerlerine sahip çıkan insanlar
Hep iyiyilik hep iyilik. maşallah
0BeğenmedimŞikayet
celik2119 ()Alacağınız evi 1-2 ay önceden önceden ayarlayın. Müteahhitler genelde evi düşük gösterdikleri için uygun olmuyor. Son 5 yıl içinde alınmış evi de alamıyorsunuz vrgiden dolayı.
mehmet6638 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Sayfada onaylanma hissiyle ilgi çekmek, kabul görmek ve de zenginmiş havası vermek amacıyla düzine düzine evlerini, fayizdeki milyon milyon paralarını ve elindeki kilo kilo altınlarını her fırsatta dile getiren insanlar mevcut, hatta profil resmininin haricinde yorumlarında hiç bir gerçeklik bulamadığım insan. Lafım gereken yere gitmiştir. @Yön_Kuzeydoğu
1BeğenmedimŞikayet
Meva_ ()Abi devamını çizer misin @Çakarkeyf
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
İbrhmmm ()Merhaba kardeşim öncelikle hayırlı olsun aslında çok güzel yerden almışsın 1.5 kg altını sana çok iyi kâr getirebilir sene sonu sadece oturduğun ev değilse sattığın daire bence çokta iyi yapmışsın ama oturduğun evse ve kiraya çıkmışsan kısa vadede biraz canın sıkılabilir ona itafen yazdım bereketli olsun umarım en kısa sürede yükselir artık Tunç şatıroğlu 5000 dolar hedefim var diyor
Dean için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
General_S ()Eline sağlık kardeşim
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Konu: #35064306 Grafik detay ve yorumları
Grafik çalışmalarınıza devam edin tam destek benden saygılar selamlar
@deLiogLan_
Meva_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Aleyküm selam Ömer merhabalar
@DaşmıYiyelim ben tşk ederim sağolun.
@deLiogLan_
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc ()—>Piyasada para kaybedenlerin kaybetmeden önceki son sözleri:
—Abi bu hisse uçacak, herkes satıyor ben alıyorum.
—Stop- loss koymadım, gerek yok, bu sağlam.
—Kardeş, sen de al, yarın %20 yukarı.
—Ben bu piyasayı çözdüm artık.
1BeğenmedimŞikayet
DaşmıYiyelim ()Günaydın kardeşim teşekkürler
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 ()Selamlar halil emeğine sağlık.
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
6BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Günaydınlar Altın in ailesi güzel bir hafta sonu temennisiyle
Ons altın gece kapanışı 4089 la yapmış bulunmakta 4000 üzerinde taban çalışması devam etmekte bunun bir süreç olduğunu unutmayalım biranda ivmelenme olmaz küçük adımlarla silkeleyerek(dökülmeyin) devam etmesini bekliyorum önceliğimiz fibo direnci 1.272 (4120) üzerinde günlük kapanışlar görmemiz, Abd tarafında ise 39 trlyon dlr olan borç yükü güçlü dlr la eritilemez dolayısıyla Fed(fayiz) tarafında şuan için görünen beklentilerin zaman içinde ons altın lehine değişebileceğini umuyorum ayrıca dlr/tl kurunun gram altına 100 tl civarında her ay bir katkı yaptığını ve bunun yine zaman içinde daha da artabilecegini vurgulamak isterim, öngörülerim bu yöndedir
Saygılarımla
@deLiogLan_
-5BeğenmedimŞikayet
usta34 ()Yıldız almak uğruna altın yükselecek dediniz. İnsanlar sizi dinleyip paralarını altına yatırdı altında yerinde sayınca piyasa kitlendi kimse zararına bozdurmak istemiyor umarım yükselirde piyasa canlanır lafım gereken yere gitmiştir.
Otomatik Hatırlatma: Üyelerin yıldız sayıları diğer üyelerin yorumlara verdiği puanlar, sitede kalma süresi, altın simülatör sonucu ve üyelik tarihi vb. kriterlere göre otomatik sistem tarafından hesaplanmaktadır. Yıldızlar otomatik olarak belirli zamanlar içinde bu kriterlere göre güncellenerek artabilir ya da azalabilir. Yıldız sayısının fazla olması üyenin site içerisindeki tecrübesini gösterir ancak yatırım konusunda uzman olduklarını asla göstermez.