Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Böyle bir şeyi iddia edemeyiz kıymetli hocam, bu piyasada bütün rakamların masaya gelmesi olası, kaldı ki ons tavandan %25 düşmüş durumda. Yarın Trump anlaşma falan yok, operasyona devam derse nerelere gider Allah bilir. Umarız si baştan yaşamayız. 4000$'ın altındaki rakamlardan huzursuz oluyoruz sadece, moral ve motivasyonumuz bozululuyor son 6 aydır aldıklarımızın hepsinden zarardayız maalesef.
Ayrıca belirtmek isterim, bizler uzun zamandır gram altındayız, yani daha çok kârdan zararlar söz konusu. Son 4-5 yıl için değerlendirmek gerekirse müthiş kârdayız, özellikle dolar bazlı. Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Legend34 ()Simetrik Grafiğe göre direnç 3200$ dibin dibi 3000 $ kaçan giden bir şey yok. Piyasada fiyat bitmez. Yılsonundaki fiyat şuandaki ekranda gördüğün fiyat. Yani 4000 $ dinle beni dua edersin. Ytd.
Selam49 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc ()Merak ettim kusura bakmayın:) merkez bankaları agresif satış yaparsa bu rakamların masaya gelmeyeceğini mi iddia ediyorsunuz?
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc ()Kusura bakmayın, aradım ve o yorumu buldum. Evet, 3200 seviyesini söylemişim ama faiz artışı ve ekstrem bir senaryo olarak merkez bankalarının agresif satış yapması ihtimaline karşılık.
Altın
için Bozkurtc
yorumu (6 gün önce
)Altın 4.000$ Altın a düşer mi? Fed faiz artırmayıp yüksek seviyede sabit tuttukça ve merkez bankaları agresif satış yapmadıkça bu düşüşler çöküş değil, sadece "hız kesme ve düzeltme" olarak kalır. Fiyat 4.000$ altına iğne atsa bile toparlaması kısa sürer. Aksi olur da faiz artışı gelir ve merkez bankaları agresif satışa başlarsa işin rengi değişir; 3.500, hatta 3.200 seviyeleri bile masaya gelir. YTD
https://altin.in/bozkurtc/5
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Rica ederim kıymetli hocam, 3200$'ı hedef değil belki ama en azından masaya gelebileceğinden bahsetmiştiniz. Yok hocam, başka bir arkadaşın yorumuyla karıştırmadım. Saygılarımla. @Bozkurtc @Yön_Kuzeydoğu
0BeğenmedimŞikayet
TheBroker ()Musa çok şey kaybetmiş. :)
Bay_Bayburtlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eso_derler ()Yıldızlı çevreler benden abim /)))
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kdrtbsk ()Alacak olan varsa alsın daha aşağı nere gidecek en fazla bir iğne atıp aldırmayacaklar
0BeğenmedimŞikayet
Kdrtbsk ()Bezdirecekler şimdiki gibi korkudan kimse alamayacak usandıracak ondan sonra yoluna gidecek
0BeğenmedimŞikayet
Onlyou1905 ()Şimdi masraf aracı mı hahahah :)))
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Kdrtbsk ()Ons ne kadar olumsuz yorum varsa yanılıyorlar 5600 gitti bu seferki yükseliş 8binlerde olcak burayı çok arayacak en ğeç 1 yıl içinde 12bin dolar olacak jp Morgan dediği gibi altın paradır onun dışanda her şey kredidir
0BeğenmedimŞikayet
Ceryanci58 ()Tesekkkur ederim Halil sen nasılsın
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc ()Değerli yorumunuz ve güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim hocam, eksik olmayın. Sayfaya adapte olabildiysem ne mutlu. Yalnız ufak iki düzeltme yapmak isterim: İlki, ben profesyonel bir analist değilim, profil sayfamda da belirtmiştim. sadece kendi halimde piyasayı takip eden biriyim. İkincisi ise hiçbir zaman 3200$ gibi bir hedefim veya öngörüm olmadı; sanırım başka bir arkadaşın yorumuyla karıştı. :) Güzel enerjiniz için tekrardan teşekkürler, saygı ve selamlar benden. @Bozkurtc
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
mentino46 ()Herkes etik anlayış ve iyi karakter sahibi değil başkalarının sıkıntısından keyif alabilen gülebilen ohhh diyebilecek kadar müsvetteleşmişler bu türklere sizin bu yazınız hiçbir şey ifade etmez kısaca onlar kötüdürler anladıkları dilden konuşmanız gerekir
objektif_görüş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik ()Özellikle pandemi döneminde yatırım aracı idi
Onlyou1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Onlyou1905 ()Arabayı yatırım aracı görmende bir ayrı değişikmiş açıkcası araba ihtiyaçtır yatırım aracı değil
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik ()Mtv bakımı kaskosu vs vergisi diğer yatırım araçlarına göre zarar
Onlyou1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
objektif_görüş ()Arkadaşlar tecrübelerim söylüyor. Kimsenin ahını almayın, kimsenin gönlünü kırmayın. Altın iner çıkar, para kaybedilir yine kazanılır. Ama kalp öyle mi? Kaybedilen dostluk para değildir. Paha biçilemeyen değerdir. Parayı, değerlerin önüne koyan her zaman zarar eder.
0BeğenmedimŞikayet
Orçe ()Uzun zamandır yoktum nedir bu altının gidişatı ilk kez araç almayı düşündüm en karsiz dönemini izliyorum
0BeğenmedimŞikayet
Onlyou1905 ()Araba neden zarardır bir açıklarmısın merak ettik
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Sayfaya olan adaptasyon süreciniz tamamlandı sanırım hocam. (Esprilerle alakalı) Teknikten fazla anlamayız ama Temel ile aramız biraz iyi sayılır. Bunu neden söyledim, görünen o ki, sizde ikisi de fena değil, finansal piyasalarla alakalı iyi bir bilgi birikiminiz olduğu aşikar. Sayfaya ilk geldiğinizde sürekli aşağı yönlü öngörüler paylaşmanız ve yorumunuzda 3200$'ı görünce sizi bay azılı tfeci ve baş müneccim @bashar89 ın hocası sanmıştım. Daha yakından tanıdıkça şimdilik geri adım attım hocam, saygı ve selamlarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte ()5500 ne on s mu
Mehmet571 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bay_Bayburtlu ()Otomobil yatırım degildir
İhtiyactır
Altın da yatırım değildir
Birikim aracıdır.
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik ()Çeyrek ne kadar oldu
simurg22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Engin_4848 ()Yeterince düştü buralar dip olabilir kendi düşüncem o yüzden ful altındayım