Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
mehmet6638 ()Bugün 50 gram altını bozup fuzuleve giriyorum subatabteslim inşallah dahan oncede araba almıştım eminevimden , altın maltin bekleyemem zaten 50 gram artsa ne artacak herkes için hayırlısını diliyorum
0BeğenmedimŞikayet
yunuskara ()Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Bereketli olsun olsun ben toplamıyorum alıp ns atıyom
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Rica ederim eksik olmayın eyvallah
@zorgundostu teşekkürler iyi tatiller
@Gümüş_Yolcusu aynen kardeşim son dk :)
@simurg22 mumlara üfleyen çok sönmese
bari dostum :)
@_BROKER_ sen kapatırsan bende kapatarım
Bence gerek yok biz böyle alıştık sana:)
BenGassal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik ()Kuşadası'nda çevrede neresi gezilir Didim Efes disinda
Onlyou1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
objektif_görüş ()Aarkadaslar günaydın mutlu hafta sonları olsun.
Paradan para kazanmanın kaynağı birilerinin kaybetmesidir. Eğer sen kazandıysan birileri mutlaka kaybetmiştir. Kaybettiysen de birileri de kazanmıştır. Herkes aynı anda kazanamaz yani. Diyeceksiniz ki vadeli mevduata yatırsak hepimiz kazanırız. Tabi kazanırsınız ama banka faizi cebinden mi ödüyor? Banka senin yatırdığın parayı ihtiyacı olana satıp aldığı faizi sana ödüyor. Yani denge değişmiyor, biri kazanıyor biri de kaybediyor. Altın da öyle, hisse snedi de öyle.
0BeğenmedimŞikayet
musaelik ()Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Dün:) normal
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
etacarter ()Yeşil Burun 10 tane net pozisyon kaçırdı berabere kaldı Show yaptılar gene
Ama üst tura çıktı
1BeğenmedimŞikayet
mentino46 ()7 - 8 bin diyenler de 3600 bekleyenlerde bankalar ve finans fonları buradaki insanların yüzde 99 u pozisyonu neyse onu bekliyor şahsen benim vade sorunum yok an itibarıyla şahsen birden artmasınıda istemiyorum hele 6 ay ekleyelim sonra canı isterse yükselmeye başlasın diyeceğim de işte bizim dememizle olan bişi yok
Montanax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mentino46 ()Yahu ne bilsin ibramm pozisyonu neyse oda onu bekliyor kimsenin bişi bildiği yok 10 yıllardır alıp bekliyoruz hedefe gelince satıp kullanıyoruz süresi olana zarar yazdığını görmedim, kim zarar ediyor kısa vadeciler sabirsizlar vs
Dean için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de ()Biz bekleriz de bu işin finansörleri beklemez, bu adamlar düzeltme denilen hareketlerde basil kazanacak, kimse kendi ipini kesmez yoruma katılmıyorum, bekleyin görün neler olacak
Montanax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte ()Konu: Sonra niye tersteyiz:))
iste nerden aldın o onemlı gıdıpde 8 bınden alan akıllıyım dıye dolanmasın ortada altın enf karsı koruyor guya sen 8 bınden alıp bugun 6 bın se ve enf hala alım gucunu vuruyorsa demekkı altında para etmıyormus alım gucu karsısında :) bırakın bu sehır efsanelerını :)
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sbeamlichi ()Çok değil 6500 seviyesine gelirse çıkacağım umarım uzun sürmez
0BeğenmedimŞikayet
Dean ()İbrahim abi inan bugün daire satışı yaptım pazartesi günü açılışı beklemek istemedim yükseliş olur diye buralar bana ucuz geldi aldım yüksekten almış oldum daha aşağılara düşer mi yani
İbrhmmm için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Montanax ()4-5 ay önce ons 7-8 bin olacak diyenler şimdi 4100 ün üstünde dursun diye dua ediyor. ? altın madeni patladı artık. Bir 5 sene bekletir yatırımcıyı. Kış uykusundan kolay kolay çıkamaZ.
-1BeğenmedimŞikayet
İbrhmmm ()Şaka yapıyorsun lütfen şaka yaptığını söyle
Dean için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TheBroker ()hakkında hayırlısı olsun.
Dean için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Onlyou1905 ():))) Sanırım öyle oldu umarım altında da devam eder kazancımız :)) çok teşekkür ederim Hocam cümlemizin inşallah
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
O_Ben_Pamir ()Rövanşın olabilecek sonuçları belli mi hocam. Hayırlı akşamlar. Saygılarımla. @O_Ben_Pamir
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Tatile gitmeden kazanmaya başladınız bol sanslar istedikleriniz olması temennisiyle..
Onlyou1905 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
O_Ben_Pamir ()Düşüncenizi paylaşmanız bile değerli hocam. Düşmüş çıkmış aldığımız risk kendi kararımız kimseyi suçlayacak değiliz. En doğru kararı vermek biraz şans biraz öngörü birazda cesaret varsa tamamdır. Bu işte bilgili olmayı geçtim o kısım profesyonellerin işi biz amatör yatırımcı. Sizede hayırlı akşamlar hocam. Saygılarımla. @O_Ben_Pamir
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Onlyou1905 ()Çok teşekkür ederim hocam inşallah döndüğümde güzel bir seviyede olur full çıkış yapıp arabayıda alırım :)) Hocam pazar günü rezervasyon yaptırmıştım bugün aynı tarihlerde %100 artış olmuş
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc ()HAFTALIK MUM SKOR TABLOSU!
Tam Orta Nokta:
(4220 3959) / 2 = 4089.5
Gerçek kapanış: 4089.5› birebir isabet!
Sonuç: Boğalar 0-0 Ayılar
Berabere :) Herkese iyi tatiller!
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Herkese hayırlı gecler. İyi tatiller dilerim. Bugun biraz fazla yazdık kusura bakmayın görüşmek üzere...
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Hocam iyi tatiller. En kazançlı sizsiniz yapın tatilinizi bakın keyfinize artanla alın en güzeli. Bugun yapmadıgın tatil yarın pahalı bu ülkede:))
Onlyou1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mentino46 ()Bu bir kumar değil batmazsınız, al sat yapmazsanız kısa vade bulaşmadıysanız risk barındırmaz bekletebilir fakat sonucu hep iyi olur, altın alan kişi en az 1 yıl ve üzeri vadesi olacak yoksa dert sahibi olabilir sabır sahibi değilse
Dean için cevaplandı (yorumu göster)