Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
zorgundostu ()Bozkurt bey o muhalif degil altin 390 tl iken 100 tl olacak yaziyordu 1000 tl oldu 500 e dusecek dedi 4000 oldu 1000 e dusecek yazdi 6000 oldu 2000 e dusecek dedi 8100 oldu 3000 e dusecek dedi muhalif olmak elbette kiymetli ama bir temeli varsa mantikli aciklaman var ise hic bir emtia surekli yükselmez surekli dusmez kendisi senelerdir altini kotuluyor almiyorsa almasin bu sitede isi ne et yemiyorsa kasaba gidip oturmaz bubkadar net durum saat bile pili bitince gunde 1 defa dogruyu gosterir bu adam gram 300 tl idi hala konusuyordu dusecek diye
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc ()Bahsettiğiniz muhalif arkadaşı tanımam, sitede daha yeniyim fakat farklı görüş bildirenleri dışlayarak sadece birbirini onaylayan bir piyasa yorumu olamaz.
Muhalif seslerin olmadığı yerde analiz yapılmaz, sadece temenni dağıtılır. Unutmayın; piyasada tek seslilik fırtınada hep beraber batırır, farklı fikirler ise hayatta tutar. saygılar @Bozkurtc
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte ()su fed zamanı gelsede ortalık bi cosku yasasa :)))
0BeğenmedimŞikayet
Yedibinons ()belkide zeka diye bir şey yoktur biz kendimizi abartmak için öne sunduğumuz bir metadır
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
_BROKER_ ()yapay oldugu kesınde zekası tartısılır:)
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
searlus0678 ()içimden bir ses yükselişe geçecek gibi
-1BeğenmedimŞikayet
_BROKER_ ()gizli oylama yaparsak ben musayı yazarım zarfa:) @simurg22 @paratic @musaelik @NoPaniC_34 @Mustafaizmir35 @BigFoRCe
zorgundostu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Cıwan_ ()Ben 6600 girdim bozmayı düşünüyorum şimdi mantıklımı yoksa bekleyelimmi son 5 günüm var aybaşı ödemem var
0BeğenmedimŞikayet
Onlyou1905 ()Hahahahah keşke öyle olsa :))
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mentino46 ()Hayırlı Cumalar
Cıwan_ için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
g_emre ()Neden? Altının düşeceğini öngördü ve haklı çıktı diye mi? Bırakın hocam şu popülist üstad, hoca seviciliği. Reale odaklanın. 7500-8000 lerde 10.000 diyenleri değil 4000 lere geleceğini savundu. Altının oyuncak olduğunu söyledi. Belki teknik bilgisi kısıtlı ama sırf UMUT lu konuşup trübunlere oynamıyor diye haksızlık etmemelisiniz
zorgundostu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Onlyou1905 ()Kendisini ön planda tutmaya çalışan dikkat çekmeye çalışan şahsın birisi ben engellediğim için kafam rahat ne mesajlarını görüyorum nede muhatap alıyorum herkesin yapmasınıda tavsiye ederim açıkcası kendisini yalnız hissettiğinde zaten çekip gidecektir buradan
zorgundostu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()Yapay zeka diye düşünen de çok
Onlyou1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Cıwan_ ()Hayırlı bereketli cumalar
0BeğenmedimŞikayet
musaelik ()Barıştık:)
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
zorgundostu ()Adam altindan nefret ediyor faizi savunuyor. Aynı et yemeyip kasaba giden biri gibi yada mekkeye giden uçağı amsterdama gitmeye ikna eder gibi enteresan biri isi gucu yok herhalde yoksa kimse cikari olmayan bir siteye bu kadar zaman harcayamaz bos gezenin kalfasi buyuk ihtimal
Onlyou1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Onlyou1905 ()O şahısı kimse görmezden gelse cevap vermese zaten istenmeyen kişisi olacak
zorgundostu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
zorgundostu ()Trump'tan dikkat çeken faiz mesajı
ABD Başkanı Donald Trump, konut maliyetlerini düşürmeyi hedefleyen kapsamlı yasa tasarısını imzalamaktan son anda vazgeçti. Trump, sorunun düşük faizlerle çözüleceğini savundu. konu fed baskanina ultimatom olarak algılandı
0BeğenmedimŞikayet
zorgundostu ()Basar açik ara fark atabilir sanki
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Amatör_16 ()Önce şükür sonra sabır sonrada inanmak gerek...
*HAYIRLI CUMALAR*
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()Bashar alır gibime geliyor:)
zorgundostu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc ()Amin inşallah hocam, çok teşekkürler.
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
zorgundostu ()Sitenin İstenmeyen kişisi" (Latince: persona non grata) sını secsek acaba en çok oyu kim alır
1BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()Teşekkür ederim, inşallah güzel bir tatil olur, sağlıklı ve mutlu günler:)
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
zorgundostu ()altin gram 9000 olunca millet yine kosa kosa altin almaya gidecek sonra 5/6 ay bekletince uzulecek bu noktalar kademeli alima uygun noktalar trene binen biner binmeyen kendi bilir