Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
mentino46 ()Birikim için almaya devam düştükçe ekliyorum nakit olsun yeterki umarım düşüşler bir müddet kalıcı olurda miktar olarak fazla alalım , yatırım için kısa vade üzer oda şansınıza kalmış elinde ip tutacak parası olmayanları engelleyin geçin
0BeğenmedimŞikayet
hataylı ()Altın çok şişti millet evini satıp altın aldi çok kişi korkudan sattı altın 1 2 ayda korkup satacaklar in yatırımı olamaz git bankaya koy o zaman hiç bir emtia yükseldiği seviyeyi unutmaz.. Altında unutmayacaktir tahminimce ekim sonu veya şubat yükselişin gerceklestirecektir. Gerçek enflasyon değerinde yükselir belki de daha fazla kimse dolara güvenmiyor altın stokluyor altın rezervleri sınırlı dünya nüfusu durmadan artıyor onun için altın hiç bir zaman kaybetirmez...
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()Dolar destekli yine biraz gider de zamanı var
hataylı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mentino46 ()Çıkacağı garanti zaten bunu sağır sultan biliyor akat zamanını bilen yok
Turok için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ceryanci58 ()Yatırım yapan herkes zararda olmayan yalan der
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
hataylı ()Garanti çıkacak altın hiç bir zaman düşmedi bu sadece düzeltmeydi bu dünya da 10 kg altın varsa 10 bin kişi varsa dünya nüfusu artığı sürece enflasyon olduğu sürece bu ülkede altın daima çıkacak.. Ha seneye çıkar ha 5 ay sonra çıkar ama çıkar altın hiç bir zaman yatırımcısıni üzmedi uzmezde zaman ola hayrola ytd...
Turok için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
BİRKAN_DEMİRBİLEK ()Altın fiyatı 4000- TL'ye kadar düşer mi?
0BeğenmedimŞikayet
Turok ()Garanti çıkacak yani. Bravo … Gerçekten bu eşsiz düşüncenizi neye borçlusunuz ? Üfürmek serbest zaten.
hataylı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
AltıncıAnne ()Eşimi dinleyip 2.5 ay önce euro alsaydım sıfıra sıfırdı şuan. Ama gram aldım ve 50binden fazla zararım var
0BeğenmedimŞikayet
Turok ()Gerçekten bu eşsiz düşüncenizi neye borçlusunuz? Garanti çıkacak mükemmel…
flyalone için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
hataylı ()Yüksekken 10 bine gelecek çeyrek dediğimde aynı yorumu aldım.. Siz de bir bitmediniz ben pek yazmam yazarım dururum o seviyenin gelmesini.. Zaman ola hayrola..
Sallamayin_artik için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 ()Şuanda ülkenin yarısı altında terse düşmüş durumda kimse sorsan altında büyük zararı var buda piyasayı kilitledi. Elbet açılacak bu sancılı süreç geçecek işte geçtiği zaman feraha ulaşıldığında bu günleri unutmayın yine aynı tuzağa düşmeyin.
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()Haklısınız bir dahaki tepki yükselişler olursa çıkmak lazım
flyalone için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ayseguldeniz ()Anladım çok teşekkür ederim
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sallamayin_artik ()Bir bitmediniz be:)))
hataylı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
hataylı ()Merhaba değerli arkadaşlar altın düzeltmesinin sonuna geldi yüzde 2 düşer yüzde 2 çıkar korkutma amaçlı biraz daha salabilir ama oda korkulacak bir şey olmaz en fazla çeyrek 9.600 civarına gelir zorlasa zorlasa 9 a gelir fakat şu andan sonra altın çıkacaktır. 12.500 çeyrek yada gram 7.600 lerdeyken bu seviyelere geleceğini belirtmiştim hayaldi gerçek oldu şimdi diyorum ki altın 8.500 lere gelecek fakat surundyrecek biraz bir aya kadar nakite kalmak isteyen kalır ama bir ay sonra kesin girilmeli bana göre gene de ytd herkesin kendi yatırımı..
0BeğenmedimŞikayet
Ademistos ()Temmuz ayımı bilememem ama 3850 bi gelsin sonrası 3100 e kadar yolu var tabi bi anda değil tepki yükselişleri olacak şimdiden linçlemeyin:)
Frkn44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
flyalone ()Bence paranin hepsini emtia'ya koyma, ben oyle yapiyorum. 3 e bolerim hep %35 altin, %15 gumus, %50 para fonu su an. Para fonu su an iyi kazandiriyor, altin ve gumusun tadi yok. Altinda ortalamam 5216 ama gumus zarar 107 tl. Elimde nakit 5 milyon var, faizee bekletiyorum. Su an kesinlikle emtia alinmaz, ne zaman alinir peki? Fed'i takip et, faiz arttirmaya gerek yok artik gibi guvercin aciklama duyunca hic korkma bas tum. parani altina ve gumuse. Ama su an faiz arttiracagini acikladi, bu demek ki dolar gunclenecek ve altin gumus gibi riskli yatirimlara istah olmayacak.
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mentino46 ()Piyasa yönlendiriciler kar realize eder sonra kralların parası yine yükselir
Lalem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
usta34 ()5800 den ekleme yapılır.
0BeğenmedimŞikayet
mentino46 ()176 senedir desek yanlış olmaz, sonuç değişmez hep yükselir
Lalem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()Vardır hocam epey, altını çoktandır topluyorum 6 yıldır son 6 ay terste, gümüşte tersteyim 98 satayım mı dedim 97 altı yok diyenler oldu o da hepten battı.
flyalone için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Frkn44 ()Bence az temmuz ayında görürüz 6500 tl üstünü
Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
flyalone ()Cook mu zararin
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()Haklısınız büyük hata ettim
flyalone için cevaplandı (yorumu göster)