Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 ()Amin edem seviliyorsun. @Zemheri_46
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
aklın_penceresinden ()Bu cılız yükselişler ancak amatörleri heyecanlandırır dostum:)
Kaldı ki ben bu tip yükselişe örnek olarak 4 saat beklentisini gün içinde zaten yazdım.
29 temmuzda faiz artacak. dünkü 4,1 verisi bunun işaretiydi. zaten şu an konuşan konuşmacı ve 6 buçukta konuşacak olan bununla ilgili mutlaka bir şey diyecektir.
paçaları sıvamak için çok erken:)
son gülen iyi güler:)
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Maşallah çook bereketli olsun Hüseyin saygılar selamlar
@deLiogLan_
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
zorgundostu ()Aynen altin 5900 e dusmusken almayin dahada dusecek 4500 leri gorucez deyip insanlara treni kacirtanlar su an keyifle kahkaha atiyorlardir
Onlyou1905 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Bahanex ()Mesala ben desemki altin engec temmuz 3unde 4350 ons olacak vede olursa beni burada kahin olarak ilan ederlermi tarih ve fiyat bile verdim ...
1BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Merhabalar Ömer hoşgeldin Allah kabul eylesin arkadaşım maşallah.
@deLiogLan_
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Onlyou1905 ()Ama bazı kişiler var ki net konuşuyor ve bunlara inanıpta yatırım yapan kişileri sizde görüyorsunuz ve kızmakta da haklılar o kişilere
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yedibinons ()Anlıyorum:))
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Silver_gr ()50,16 üzerinde kalmaya çalışıyor nefesi yeterse günün zirvesi tepede 60,43 ve 61,83 var test etmesi /haftalık kapanışa olumlu yansıyacaktır gidebilirse /
Olmusuz taraf ise RSI henüz alım tarafına geçmemesi
Göreceli Güç Endeksi(RSI) (14) 43,8376 Nötr
takip edelim
0BeğenmedimŞikayet
Clarias ()Düşünce alıyorlar yükselince satıyorlar onlar için altın yada ons değeri hangi seviyede önemi yok. Uzun vadenin kat ve kat üstünü topluyorlar bizde yanlış yerden girmisiz yükselsinde zarar çıksın diye bekliyoruz
0BeğenmedimŞikayet
zorgundostu ()Evet 3 sene once 923 tl iken gram altin o zamandan beri dusecek dedi hep gerci 8150 yi gordu 923 ten sonra ama olsunu 3 sene hep dusecek dedi ve bildi alkisliyoruz kendisini
objektif_görüş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Crazygsi ()Salma aynı senaryoyu yapma yine. Akşama doğru nazlanarak çıkıp yarım saatte daha alta.
0BeğenmedimŞikayet
_BROKER_ ()hocam zekanın calısma mantıgı ısleyısı farklı yanyana olsaydık anlatırdım burda uzun ıs sımdı ama haklısın yanı
Yedibinons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()Destek almak, fikir alışverişinde bulunmak, durumları değerlendirmek kötü birşey değil.
Ama her ne olursa olsun yatırımcı kendi riskini almalı. Başkasına kızacağına kendine kızsa, burada tartışmalı ve gürültülü ortam olmaz.
@paratic
Onlyou1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Onlyou1905 ()Övdüğü kişiye bak yaa :)))
objektif_görüş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Onlyou1905 ()Zaten burada yazılanlara kanıp alım satan yapanın aklına şaşarım
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Cristiano7 ()Hocam o her sene düşecek diyor yani yazdıkları pek bir anlam ifade etmiyor o yüzden
objektif_görüş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()Şu tarihten itibaren her yatırımcı kendi riskini alır. İster alır ister satar.
Sonra site bizi etkiledi demesinler. Rica ediyorum!
@paratic
0BeğenmedimŞikayet
Clarias ()Biraz daha süründürür diye düşünüyordum
1BeğenmedimŞikayet
objektif_görüş ()@bashar89 arkadaşı tebrik ediyorum, düşüşü çok önceden haber verdi. Dediği de oldu, fakat; çıkıpta ben demiştim edasıyla ortalıkta boy göstermedi.
0BeğenmedimŞikayet
_BROKER_ ()ben demıstım ben hıssetmıstım ben bıldım ben demeden once bıle demıstım ben herzaman derım ve demeye de devam edecegım:)
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()Beyza 7500 den de yukarda alanlar aynı hatayı yapmıştı. Ve şuanda tam anlamıyla ruhsal çöküntü içindeler. Güzelleme yapacak halimizde yok. Al satçılar için güzel ve hayal edilemez rakamlar diyorum.
Sonra burada kimse uyarmadı demesinler diye yazıyorum.
@paratic
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tolga066059 ()çıksa da üzülenler var ne yapsın oda düşsün istiyor temennisini yazmış
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc ()4.097 – 4.100 dolar direnci üzerinde saatlik ve 4 saatlik kalıcı kapanışlar yapması şart. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Crazygsi ()Dün bir kuyumcuda en az 10 kişi vardı.
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)