Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Alton_iz ()Ekranı kapat yokmuş gibi davranmakmı istediğin hayatı yaşamak mı. Birini seç ve onu yao
afraze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Saudi ()Çok az makas var şaşırdım bu zamanda sakagibi Bi katakulle olasın hocam
ozgur3457 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tayfun_bey_ ()Bu hafta 3900 leri görür gibi geliyor
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()@afraze gece gece beni derde düçar ettin. Sabah ola hayr ola
afraze için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Allah c. c. gönlüne senin için iyi olanı ilham etsin. Onunlada amel etmeyi nasip etsin Amin
afraze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
afraze ()Bizim de 3-5 yıldır enflasyon hedeflerimiz tek haneli rakamlar. Ruzigar bir türlü izin vermedi. hayde bre 2026 yılına ya nasip.
Dolar 50 olsa onsta 3900 olsa(2026 yılı yüzde 10 zarar yazsa) bugünle aynı olur. ons 2026 kar ettirmese 6900 olur. bu güne göre yüzde 10 TL getiri olur.
Ben en iyisi arsa ev bakayım. Belki nakit iş yapar. Sikisan mutahitler falan ucuz veriyor diyorlar. az az biriktirmenin de bir yararini göreyim.
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Golden Seachs yıl sonu ons tahminini 4900 dolar olarak güncelledi. Ya nasip. Dolar TL kaç olur yıl sonu. Allah c. c. doğru karar vermeyi nasip etsin
afraze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
afraze ()Bir sorum olacak altın yükselecek diye 2024 yılında 1940 liradan bu yana yoğun miktarda altın aldım. Hala da aylık alimlarima devam ediyorum.
Altin çok düşecek diyorlar acaba 6200 gibi yarin 3/1 ini bozup 2.5 yillik kar yeter deyip çıksam diyorum. Siz bu durumda neye yatırım yaparsiniz, ne tavsiye edersiniz.
Öyle devamlı ekran takibi yapamıyorum, kalbimde dayanmıyor. Faiz de almak istemiyorum. Tavsiyeniz ne olur.
0BeğenmedimŞikayet
ozgur3457 ()Ben yapıyorum
Saudi için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
istifaediyorum ()Aferin that
0BeğenmedimŞikayet
Saudi ()Arkadaşlar bu dünya katılımdan işlem yapan varmı aramızda onerirmisiniz
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Herkes 4 H MA 200 yazıyor bu 1H MA200 kaç?
1BeğenmedimŞikayet
TheBroker ()geçen hafta japonya ortalığı karıştırabilir diye bekledim. 3800-3900$ görebilir diye 4030 $ ‘dan giriş yapmadım. Fakat şu an gördüğümüz kadarıyla 4000$'lar güçlü duruyor. ‘3800$'lar gelmezse nereden yakalarsak alıp bekleyeceğim' demiştim. Çok ama çok az ihtimal 4000 $ altı gelir gözüyle baksak bile artık nereden olursa olsun alıp bu işi sonlandırmak lazım. Kötü bir haber olmadıkça altında kalmak hayat kurtarır :) herkese bol kazançlar…
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Konu: #35046759 Grafik detay ve yorumları
Aynen bldiğin işte bşarıdaki keyf hiç bişeyde yok Şeydam...
Rabbim birini bin etsin inşllah:)... Amin bende seni Bacım @Asiii__
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Şeyda_türk ()Konu: #35046754 Grafik detay ve yorumları
Borsayı bilen sensin @Asiii__ M Bir ara Endeksi inceledim pek anlamadım Cnm.
Bildiğim işi yapmak bana Huzur veriyor.
Al- Sat piyasası Gümüşte al- sat yapıyorum
Emeklerinin karşılığını fazlasıyla alman dileğiyle Bacım Kazancın Bol Olsun
Rabbime Ediyorum Seni…
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Truex ()Artık bu hafta yüzümüzü güldür ons ralli başlasın
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Konu: #35046735 Grafik detay ve yorumları
Herdaim canımbenim sende iyiki varsın. Kimseye borsaya gel demedim. Gelinde demem. Fakat gerçekten çalışmaların ve öngörüm başarılı... Bi dolar bazlı incele derim endexsi... Bu yıl ve seneye 3çeyreğe kadar al- sat lâ iyi gibi ytd...
Onslar bu sene sene başından bu yana gerek gümüşonsta gerek altınonsta uyarılarımı hep yaptım üstelik tpelerdeyken şimdi değil... ! ve yine yazıyorum.
Al- sat beceren onsta yapabilen ekmek yer..
ha uzuncular vadeciler ise dolar ayaklı gram tl ile bakıyorsa düşüşlerde alarak, gram arttırma olarak görürse toplama usulü ile ileride kazanç sağlar ytd... @Asiii__
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Şeyda_türk ()Konu: #35046723 Grafik detay ve yorumları
Desteğin ve Varlığın Benim için Çok Kıymetli @Asiii__ Herşey için çok Teşekkür Ederim.. İyi ki Varsın Cnm.
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Konu: #35046699 Grafik detay ve yorumları
Emeğine sğlık şaydam maşallah güzel çalışma 3. liken benden:) @Asiii__
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR ()Konu: #35046630 Grafik detay ve yorumları
Özverili çalışmalarınız ve samimi çabalarınızdan dolayı çok teşekkür ederim efendim.
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()Konu: #35046617 Grafik detay ve yorumları
Katılıyorum. Bravo güzel çalışma olmuş
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()Profilde düşmemiş
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
5BeğenmedimŞikayet
Şeyda_türk ()Konu: #35046513 Grafik detay ve yorumları

XAU Düşmesinin Ana sebebi Haber Akışları ve Piyasa Yapıcıları.XAG içinde geçerli
Teknik olarak (10günlük)(4584-4158) XAU Sert Düşüşün Düzeltmesi olmalı.Her Hareketin Olduğu gibi bu düşüşünde Ürettiği Bir Momentum var. Bence XAU Üreteceği Max. Momentum 4350-4450 aralığıdır.Sonra Yeniden Düşüş Kanalına Girecektir..(Daha Önceki Yorumum)
Bence kısa vadede XAU düşüş trendi içinde 4094 altı kapanışlar yapamadığı sürece Tepki yükselişi olacaktır.(200ema bölgesi ve üstü 4364)..4000 XAUda ensağlam destek konumnda Uzun Vade Yön Aşağı.YTD
(Yorumlarım Günlük Al- Sat'çılar için Değildir)
@Şeyda_türk
Bol kAzançlar
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Perşembe günü veriler var bilginize
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Patron dar raf mıydın sen. altın mı satmaya çalışıyorsun ) zor zamanlar sende haklısın. Ver gazı millete. 4500 gelcek 4380 kapatacak. Nerde hani. Senin gözler benden bozuk. Dediğin tarih ve fiyatlar olmadı. Vebal demişsin. Sen kendi vebalini kurtar önce. Biz kendi beklentimiz nasipse diye yazıyoruz. Olur olmaz diye de ekliyoruz. Kimse aklını kiraya vermesin. Hele sana hiç. Duman ettin milleti. Milletle derdin ne senin ? Beni seven arkamdan gelmesin. Senin gibi klavuz düşman başına. Sayfana bir gir bak. Ne yapmışsın millete. Tabi biraz izanın varsa