Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte ()Konu: #35052824 Grafik detay ve yorumları
burdada kaynak gozluklerıyle havalı havalı konusan bı tıp vardı ucuyordu kafasında pıyasanın hakımı felan edasında noolduu o is hahaha
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
uA_coco ()Sarı kız 3600 görmeden yukarılara gitmek yok.
0BeğenmedimŞikayet
DaşmıYiyelim ()Hoşgeldin muhterem nasılsin
Vedolizim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Konu: #35052715 Grafik detay ve yorumları
Şamil Tayyar ı çağırmamız lazım)
Haçaturyan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
kartal7172 ()Konu: #35052705 Grafik detay ve yorumları
3 4 ay senin ile aynı düşüncelerde idim biliyorsun ustam fakat sanırım 3800 doları gösterecekler gibi dip seviyeler burası değil alım yerleri 3800 oda sağlam tepki vermesi gerekiyor millet zararda fakat satmadılar sattırmaya uğraşacaklar...
ALTIN_PATRONU için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Ons için sarımetal33 yorumu (7 gün önce)
4500 cumaya
https://altin.in/sarimetal33/3
Eee sizin dediğinizde tutmamış geçen hafta 4.500 demişsiniz yanından bile geçmemiş onun için bence rakam yazıp durmayın sadece izleyin siz yazınca gelmiyor rakamlar
sarımetal33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
sarımetal33 ()Altın patronu yeter artık jaybol bu sayfadan önceki adın gümüş patronuydu değıştirdin milleti batıra batıra taaa yukarlan beri
0BeğenmedimŞikayet
Vedolizim ()Eskiler bilir Yozgat kırılırsa gözünü Çanakkale de açarsın Çanakkale kırılırsa kendini yükselişin başladığı 3500 lerde gorursun
0BeğenmedimŞikayet
Tk1 ()39xx devam mı @Franticon
Franticon için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
sarımetal33 ()3800 gelsede 4500 hareketi olması gerek
3BeğenmedimŞikayet
Haçaturyan_usta ()Konu: #35052697 Grafik detay ve yorumları
Çocuk bu çocuk başka açıklaması olamaz.
Ya bu sayfayı hiç ciddiye almıyor ya kendi ekstra gevşek biri
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
sarımetal33 ()Buralarda yada biraz aşağıda bir yükseliş hareketi var.
4500. gibi sonra yine aşağı o hareketi bekliycem
0BeğenmedimŞikayet
kartal7172 ()Malesef 3800 gösterecekler...
Haçaturyan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Haçaturyan_usta ()Ons buralardan tekrar yukarı atabilir 4061 ve altı fiyarlaması sonrası altında kalamaması 4085 fiyatlaması bende düşüşün bittiği temennisini oluşturuyor ons anlık 4073 de
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Konu: #35052693 Grafik detay ve yorumları
Bende engelli. Siz atınca şimdi ) durmuyor. Durmayacakta herhalde
Haçaturyan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
sarımetal33 ()Bunu böyle düşüren merkez bankaları.
0BeğenmedimŞikayet
_Siyah_ ()Konu: #35052686 Grafik detay ve yorumları
Bu kadar acemi olduğunu aşikar etmene gerek yok. Buralara düşmemesi gerekiyodu 3600 maalesef hayrlı olsun şimdilik
ALTIN_PATRONU için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
sarımetal33 ()O altın patronu kaybolsun burdan utanmada yok onda. millete gaz veriyor
0BeğenmedimŞikayet
sarımetal33 ()Yaptığı hareket düştüğü yerine gelmek ve daha daha düşmesi.
0BeğenmedimŞikayet
hayaletordulu ()Konu: #35052683 Grafik detay ve yorumları
sabah 4200 demişsiniz nerede peki bu kadar emin konuşmayın
ALTIN_PATRONU için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
sarımetal33 ()Önceden düşünce alım fırsatıydı oluyordu. dün yazdım akşam 950 tl zarar kesimi stop yapmış sabah patlatmış. okadar araryı bile hiç yükselmiyor.
0BeğenmedimŞikayet
Dollars63 ()Tepkilerin zayıflığı korkutucu 3800 gelirse battik
1BeğenmedimŞikayet
Haçaturyan_usta ()4122 4126 arası na yükseliş gelebilir
Yanılabilirim
0BeğenmedimŞikayet
sarımetal33 ()Slm. millet battı. islam memiş batırdı o dedi. yükselir diye 10000 olur diyordu.
0BeğenmedimŞikayet
Tk1 ()Hadi hayırlısı inşallah
Franticon için cevaplandı (yorumu göster)