Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Mehmet2018 ()Onsta %10 daha düşmesini bekliyorum alım için yüklü alicaz tekstilden culdan caputtan kazandığımız parayı altına yatiricaz 80 kg civarı lo ytd
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Yazıyorum düşmüyor profile ekledim
5BeğenmedimŞikayet
Şeyda_türk ()Konu: #35046513 Grafik detay ve yorumları

XAU Düşmesinin Ana sebebi Haber Akışları ve Piyasa Yapıcıları.XAG içinde geçerli
Teknik olarak (10günlük)(4584-4158) XAU Sert Düşüşün Düzeltmesi olmalı.Her Hareketin Olduğu gibi bu düşüşünde Ürettiği Bir Momentum var. Bence XAU Üreteceği Max. Momentum 4350-4450 aralığıdır.Sonra Yeniden Düşüş Kanalına Girecektir..(Daha Önceki Yorumum)
Bence kısa vadede XAU düşüş trendi içinde 4094 altı kapanışlar yapamadığı sürece Tepki yükselişi olacaktır.(200ema bölgesi ve üstü 4364)..4000 XAUda ensağlam destek konumnda Uzun Vade Yön Aşağı.YTD
(Yorumlarım Günlük Al- Sat'çılar için Değildir)
@Şeyda_türk
Bol kAzançlar
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Perşembe günü veriler var bilginize
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Patron dar raf mıydın sen. altın mı satmaya çalışıyorsun ) zor zamanlar sende haklısın. Ver gazı millete. 4500 gelcek 4380 kapatacak. Nerde hani. Senin gözler benden bozuk. Dediğin tarih ve fiyatlar olmadı. Vebal demişsin. Sen kendi vebalini kurtar önce. Biz kendi beklentimiz nasipse diye yazıyoruz. Olur olmaz diye de ekliyoruz. Kimse aklını kiraya vermesin. Hele sana hiç. Duman ettin milleti. Milletle derdin ne senin ? Beni seven arkamdan gelmesin. Senin gibi klavuz düşman başına. Sayfana bir gir bak. Ne yapmışsın millete. Tabi biraz izanın varsa
2BeğenmedimŞikayet
_sans_ ()Günaydın kendini üstad zanneden zatlar!
0BeğenmedimŞikayet
Mars_Kralı_ ()Seni hatırladım Fatma sın sen
Fatmaaaaaaa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Fatmaaaaaaa ()Naber deniz bakalım beni hatırlayacak mısın?
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Özgür197501 ()Olabilir şimdi için yazmadım çıkarken icin yazim duzeltme bitince dip 1500 veya 1800 dolar üstune atinca bir parca eklenebilir
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Şahmeran_2525 ()platin vadeli piyasasında yüklü short baskısı altında, ytd li
Özgür197501 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mehmet2018 ()Önce 3982 sonra 3500 daha aşağısını şimdilik kestiremiyorum lo ytd
1BeğenmedimŞikayet
Özgür197501 ()Platini incele bir Altın 400 ons çıkarsa platin 700 ons çıkabiliyor aklında olsun marjı düşüktür kar cok bereketli olsun çıkarken aklında olsun iyi geceler
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Motto tamam)
Özgür197501 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Allah c. c. kolaylık versin. İnşaAllah
Özgür197501 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Özgür197501 ()Gerek yok kimse gormeden :))
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()Eyvallah kardeşim. Çin eskisi gibi alıma başlarsa iyi yükselir. Ama almazsa düşüş dahada derinleşir. Ama herhalükarda ilerde geçerli tek akçe altın ve gümüş olacak!
Özgür197501 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Özgür197501 ()Allah'a emanet ol kardeşim iyi geceler Kardesim izmirde ekimde o taraftaydim belki yaz donusu yine gecerim :)
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Davulcu zurnacı mı tutalım ) yoksa tören takımı mı ))
Özgür197501 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()He şöyle uğraştırma milleti )) sağol kardaşım eline sağlık. Gerisi izlemek. Kayarsa dibini bulana aşk olsun diyelim o zaman. Bana Kars da Van da çok uzak. En batıdayım. Hayrlı akşamlar. Gözler dinlenmeli ))
Özgür197501 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Özgür197501 ()Kahveye gel kahveye :)) 21 haziran son saatler bir haber bekliyorum
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Özgür197501 ()İkili dip olur ons 4020 -50 olabilir belki o zaman dip boyu kadar 7000 yapar zararını alırsın inşallah
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()Seni kuyuya atmışlar herhalde, mesajların ana sayfaya düşmüyor. Gerisi _ 'uçak kullanırken sürü halinde uçan leyleklere dikkat etmek gerek'
ALTIN_PATRONU için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Özgür197501 ()4020 ikili dip güzel olur kısmet dibi bilende yok atıyor kuru sıkı bol vatandaşın menzil gönlünden gecen olsun
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Yav ne diyeceksin açık açık yaz ) uğraştırma)
Özgür197501 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Canın sağolsun. Sağlığın daim olsun. O da olur
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)