Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Kayserimanisa ()Bırak ülkede güzel şeyler de olsun biraz değil mi?
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kayserimanisa ()Gördüğünüz gibi kapanış 4180-4350 ya da aşağıda 3800-3700 olmayacak. Lütfen sitede gerçeklerle bağlantısını koparmış tiplerin yorumlarına kapılıp işlem açmayınız. Kesinlikle yatırım tavsiyesidir.
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Bugün TV ye delikanlı bir sar raf çıktı dobra dobra herşeyi söyledi helal olsun adama. Şaştım kaldım
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ALTIN_PATRONU ()Selamunaleykum arkadaşlar
Ons altın dün itibari ile dip çalışmasını bitirdi
Şimdi sıra yükselişte ilk direnç 4350 geçerse tamma m
3800 Mallesef ama maalesef gelmeyecek
Alamayan arkadaşlara çok geçmişler olsun
Ben kimseye alın veya satın demedim hayatım boyunca
0BeğenmedimŞikayet
Kayserimanisa ()Bugün gelen veriler aslında onslar için olumsuz. Ama piyasaların fiyatlandırması farklı olabiliyor. Lütfen panik işlem açmayınız. Bizler az para için çok çabalayan küçük yatırımcılarız. Balinalar bizimle besleniyor:)
0BeğenmedimŞikayet
Cristiano7 ()Teknik olarak görmesi gerekiyor
Orucbeyli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kayserimanisa ()Ani bir gelişme elbette beklentileri de değiştirebilir. Mevcut durum için konuştum sadece. Biz beşeriz yanılırız elbette.
Orucbeyli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
coaldy24_ ()Herkes düşecek diye temenni ediyor dip not yukselcek
0BeğenmedimŞikayet
Orucbeyli ()Orayı görmese olmaz mı yani bir haber akışı bile olsa illaki orayı ziyaretmi edecek
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()Bu böyle ufak ufak yükselmeye devam ederse çoğu kişi arkasından baka kalır
1BeğenmedimŞikayet
Kayserimanisa ()Kusura bakmayın sitede sevdiğim ustalarla biraz hasbihale daldık. Sayfayı doldurduk. Hakkınızı helal edin. İşe bakacak olursak haziran grafiği çok kötü arkadaşlar. Asla bu fiyatlardan yeni alım önermiyorum. Elinde tutan varsa ve maliyeti düşükse tutabilir. Grafik mutlaka 3841 rakamını gösterecek. Geldiğinde dwğerlendiririz.
0BeğenmedimŞikayet
MARDİNLİ_YATIRIMCI ()Merhabalar hocam oku şu bir haber veri gelmedikçe malda durmaya devam
0BeğenmedimŞikayet
Kayserimanisa ()Davetin paçacı ökkeşi kapatmaktan daha değerli üstadım. Allah razı olsun. Maraş a gitmek beni hep mutlu etmiştir. Sen bakma öbürlerine ben sana duvar olurum :)
z_e_r_o için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
z_e_r_o ()Pek işgal buyurduk.. Ben kaçayım.. Ocagımı batıracaklar :)) İyi geceler
0BeğenmedimŞikayet
z_e_r_o ()Fasulye neye yetmiyor:) Karıştırma ökşeşi.. Masraf çıkartma:)) Gel baş üstüne..
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kayserimanisa ()Ustam bende davetli miyim? Gelirsem sana külfet olurum. Paçacı ökkeşe de gitmek isterim:)
z_e_r_o için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
z_e_r_o ()Neredensin dost?
ALTIN_PATRONU için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ALTIN_PATRONU ()Bizde de tarhana çorbası var beklerim hepinizi
z_e_r_o için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kayserimanisa ()Sizin oralarda öyledir. Oralarıda gezdim bilirim. Değerini bilene memleketimiz cennet gibi.
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
z_e_r_o ()Tamam gel gel.. Ne yapalım:)) Beraber olsun.. Dostlara kapımız açık.. Yalnız hepiniz gelmeyin siz birlik olunca bana sarıyorsunuz.. Çekemem bu derdi:)
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Orucbeyli ()4350 üstünde kapanış olması lazım korkunun azalması için
0BeğenmedimŞikayet
omubu ()Aiğız tadıyla yiyesen:)
z_e_r_o için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
omubu ()Rabbim takrarından muhafaza eylesin.
Bizim memlekette öğledir. Baston dik yeşerir:)
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kayserimanisa ()Maraş hem bize komşu hemde aşık olduğum bir memleket. Heryerinden su ve bereket fışkırıyor. Yemyeşil. Adamı tarlaya dik büyüsün ustam. Ayrıca 2023 depreminde afad gönüllüsü olarak oradaydım. Çok insanın hayatına dokundum. Çok anı biriktirdim. Çok şükür o korkunç günleri atlattılar.
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Aşırı alım gösteriyor
Orucbeyli için cevaplandı (yorumu göster)