Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Mehmet2018 ()Büyük yıkım bu hafta mi olacak lo ytd
0BeğenmedimŞikayet
Abdulhamithan ()Abi gördüm demi kontörü. zamaninda boşuna söylemedik inceden inceye:)ihtiyarada selam soyle
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
kartal7172 ()İşte o yüzden gittim ev aldım sürekli bakmaktan sıkıldım 7 8 milyonluk evi 5,5 milyona kapattım 2 3 milyon kaarım var piskolojim de düzeldi misss :)
Alton_iz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Truex ()Ufak ufak yukarı atıyor hadi sarı kız güldür yüzümüzü günler sonra
0BeğenmedimŞikayet
Tk1 ()Bana da bugünkü artışla 431x görür gibi gibi geliyor.
Tayfun_bey_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
BAydın___60 ()Hangi ekonomi
alsatci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tk1 ()Ooo.. Sarı teneke kıpırdanıyor. %1'den fazla hareketlenmiş
0BeğenmedimŞikayet
alsatci ()Altın dan öyle sert hareketler bekleyenler çok bekler. Ekonomi düzene binecek artık.
0BeğenmedimŞikayet
Mehmet2018 ()Bugün nereye kadar düşer lo 4 bin altı gelirmi lo ytd
0BeğenmedimŞikayet
yunusclk06 ()BDDK denetiminde olmaz kolay kolay
Saudi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Alton_iz ()Ekranı kapat yokmuş gibi davranmakmı istediğin hayatı yaşamak mı. Birini seç ve onu yao
afraze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Saudi ()Çok az makas var şaşırdım bu zamanda sakagibi Bi katakulle olasın hocam
ozgur3457 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mars_Kralı_ ()Yıl sonu ons beklentisi
$2000 ile $2500 arasındadır
0BeğenmedimŞikayet
Tayfun_bey_ ()Bu hafta 3900 leri görür gibi geliyor
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()@afraze gece gece beni derde düçar ettin. Sabah ola hayr ola
afraze için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Allah c. c. gönlüne senin için iyi olanı ilham etsin. Onunlada amel etmeyi nasip etsin Amin
afraze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
afraze ()Bizim de 3-5 yıldır enflasyon hedeflerimiz tek haneli rakamlar. Ruzigar bir türlü izin vermedi. hayde bre 2026 yılına ya nasip.
Dolar 50 olsa onsta 3900 olsa(2026 yılı yüzde 10 zarar yazsa) bugünle aynı olur. ons 2026 kar ettirmese 6900 olur. bu güne göre yüzde 10 TL getiri olur.
Ben en iyisi arsa ev bakayım. Belki nakit iş yapar. Sikisan mutahitler falan ucuz veriyor diyorlar. az az biriktirmenin de bir yararini göreyim.
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Golden Seachs yıl sonu ons tahminini 4900 dolar olarak güncelledi. Ya nasip. Dolar TL kaç olur yıl sonu. Allah c. c. doğru karar vermeyi nasip etsin
afraze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
afraze ()Bir sorum olacak altın yükselecek diye 2024 yılında 1940 liradan bu yana yoğun miktarda altın aldım. Hala da aylık alimlarima devam ediyorum.
Altin çok düşecek diyorlar acaba 6200 gibi yarin 3/1 ini bozup 2.5 yillik kar yeter deyip çıksam diyorum. Siz bu durumda neye yatırım yaparsiniz, ne tavsiye edersiniz.
Öyle devamlı ekran takibi yapamıyorum, kalbimde dayanmıyor. Faiz de almak istemiyorum. Tavsiyeniz ne olur.
0BeğenmedimŞikayet
Mars_Kralı_ ()İlk gideceği yer 38** ardından 35**
0BeğenmedimŞikayet
ozgur3457 ()Ben yapıyorum
Saudi için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
istifaediyorum ()Aferin that
0BeğenmedimŞikayet
Saudi ()Arkadaşlar bu dünya katılımdan işlem yapan varmı aramızda onerirmisiniz
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Herkes 4 H MA 200 yazıyor bu 1H MA200 kaç?
1BeğenmedimŞikayet
TheBroker ()geçen hafta japonya ortalığı karıştırabilir diye bekledim. 3800-3900$ görebilir diye 4030 $ ‘dan giriş yapmadım. Fakat şu an gördüğümüz kadarıyla 4000$'lar güçlü duruyor. ‘3800$'lar gelmezse nereden yakalarsak alıp bekleyeceğim' demiştim. Çok ama çok az ihtimal 4000 $ altı gelir gözüyle baksak bile artık nereden olursa olsun alıp bu işi sonlandırmak lazım. Kötü bir haber olmadıkça altında kalmak hayat kurtarır :) herkese bol kazançlar…