Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
salih2837 ()aşagı yönlü 4055 kırarsa neler mümkün bilseler:)
saçları diken diken olur!
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()4101 ret yedi. 4096 ret yedi 4089 ret yiyecek mi onu izliyorum ytd
Özgür197501 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
salih2837 ()4050 altı uçurum 4555 üstüde uzay boşluğu:):)
ytd
eskilerden kim kaldıki vedomm!
Vedolizim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Dolar TL arttı o günden bu güne. Tamam mı diyorsun. Nasip hedefim belli ytd gelir gelmez
Özgür197501 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
_sans_ ()burdayım dostum!
takipteyiz! bereketli olsun!
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Özgür197501 ()Mumlar 23 mart seviyesinde gümus 86 TL civarında idi simdi 92 TL 86 TL iken hayalbaz komsu vardi dip burası yazmıştı öyle hatırlıyorum o zamandı tabi simdi nolacak 90.9 değmiş sanki
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mars_Kralı_ ()Yıl sonu ons beklentisi $2000
0BeğenmedimŞikayet
Mars_Kralı_ ()ABD ONS'a tasma taktı bir yere gidemez
1BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Valla tekniği filan bilmem dostum şayet bana biraz afaki gibi geliyor bilemiyorum bakalım zaman ne gösterecek izleyip görelim
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BEDRI_49 ()ne güzel süzülüyor bereketini arttırsın
0BeğenmedimŞikayet
Truex ()Anlaşıldı önümüzdeki bir kaç gün böyle çile çektirecek ama Trump için kum saati ilerliyor
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Teknikte mevcut Murat bey. Gelip gelmeyeceğini bilmiyorum. Kapanışlar söyleyecek artık
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()@_sans_ burdamı mısın. 4H 4068 ikinci test denerse bakalım ytd. Alım için beklemeyi tercih ediyorum. Nasip. Hedefim daha düşük. Herkese rast gele
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Geçmiş olsun diyelim. İyi zarar ettin. Düşeni kıran mı gördün de ? inandın ytd
sarımetal33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
sarımetal33 ()İslam memiş 10000 olur dedi.
Yatırım kurumu bana usd. gau 140
Olursa yükseliş başlar dedi.
Ben ne yaoayım onların dedikleri
Güvenmek diyelim
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()1 S grafiğe bak istersen. Ne olduğunu anlarsın. 1 H 4089 ve 4096 altında bunlarımı yazıyorsun. Gecede dedim acele etmeyin isterseniz ytd en son kaçtan ret yedi ytd
Truex için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
sarımetal33 ()Dedim doğru ama her düşüş daha çok düşüş getirdi. bana yatırım uzmanı dediki usd, gau 140
Olursa yükselişe geçer dedi. ondan öyle yazdım
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Gerçekten inanıyor musunuz bu rakamın geleceğine yoksa insanları manipüle etmek için mi yazıyorsunuz
uA_coco için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Truex ()Ama nedense 4000 altına inmiyor çünkü her malın bir değeri var altını kimse çöp etmez
Franticon için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Franticon ()Sabır kardeşim düşüş trendi de yakında bitecek
Aras2016 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aras2016 ()peki sizce yükseliş ne zaman başlayacak? tersteyim malesef :( @Franticon
Franticon için cevaplandı (yorumu göster)
6BeğenmedimŞikayet
Franticon ()Herkese günaydın arkadaşlar
Yıldız beylerime de günaydın :)
Ons düşüş trendindeki hareketine devam ediyor.
Ne demiştik her yükseliş satış fırsatı
Bir çok arkadaş değerlendirdi. Altın borcu olanlar değerlendirdi.
Herkese bereketli olsun.
Yüksekten alanlar için çok üzgünüm. Burada 6200 diyenler onların vebaline girdi. Bir de makası az diye her yerden alıp terse düşen arkadaş var.
Otomatik Hatırlatma: Üyelerin yıldız sayıları diğer üyelerin yorumlara verdiği puanlar, sitede kalma süresi, altın simülatör sonucu ve üyelik tarihi vb. kriterlere göre otomatik sistem tarafından hesaplanmaktadır. Yıldızlar otomatik olarak belirli zamanlar içinde bu kriterlere göre güncellenerek artabilir ya da azalabilir. Yıldız sayısının fazla olması üyenin site içerisindeki tecrübesini gösterir ancak yatırım konusunda uzman olduklarını asla göstermez.
0BeğenmedimŞikayet
Mars_Kralı_ ()$2000 e soluksuz inmeyecek
Kademeli olarak inecek
2 geri 1 ileri şeklinde devam edecek
Yıl sonu ons beklentisi $2000
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte ()Konu: #35052824 Grafik detay ve yorumları
burdada kaynak gozluklerıyle havalı havalı konusan bı tıp vardı ucuyordu kafasında pıyasanın hakımı felan edasında noolduu o is hahaha
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
uA_coco ()Sarı kız 3600 görmeden yukarılara gitmek yok.