Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de ()Biz bekleriz de bu işin finansörleri beklemez, bu adamlar düzeltme denilen hareketlerde basil kazanacak, kimse kendi ipini kesmez yoruma katılmıyorum, bekleyin görün neler olacak
Montanax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte ()Konu: Sonra niye tersteyiz:))
iste nerden aldın o onemlı gıdıpde 8 bınden alan akıllıyım dıye dolanmasın ortada altın enf karsı koruyor guya sen 8 bınden alıp bugun 6 bın se ve enf hala alım gucunu vuruyorsa demekkı altında para etmıyormus alım gucu karsısında :) bırakın bu sehır efsanelerını :)
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sbeamlichi ()Çok değil 6500 seviyesine gelirse çıkacağım umarım uzun sürmez
0BeğenmedimŞikayet
Dean ()İbrahim abi inan bugün daire satışı yaptım pazartesi günü açılışı beklemek istemedim yükseliş olur diye buralar bana ucuz geldi aldım yüksekten almış oldum daha aşağılara düşer mi yani
İbrhmmm için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Montanax ()4-5 ay önce ons 7-8 bin olacak diyenler şimdi 4100 ün üstünde dursun diye dua ediyor. ? altın madeni patladı artık. Bir 5 sene bekletir yatırımcıyı. Kış uykusundan kolay kolay çıkamaZ.
-1BeğenmedimŞikayet
İbrhmmm ()Şaka yapıyorsun lütfen şaka yaptığını söyle
Dean için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TheBroker ()hakkında hayırlısı olsun.
Dean için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Onlyou1905 ():))) Sanırım öyle oldu umarım altında da devam eder kazancımız :)) çok teşekkür ederim Hocam cümlemizin inşallah
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
O_Ben_Pamir ()Rövanşın olabilecek sonuçları belli mi hocam. Hayırlı akşamlar. Saygılarımla. @O_Ben_Pamir
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Tatile gitmeden kazanmaya başladınız bol sanslar istedikleriniz olması temennisiyle..
Onlyou1905 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
O_Ben_Pamir ()Düşüncenizi paylaşmanız bile değerli hocam. Düşmüş çıkmış aldığımız risk kendi kararımız kimseyi suçlayacak değiliz. En doğru kararı vermek biraz şans biraz öngörü birazda cesaret varsa tamamdır. Bu işte bilgili olmayı geçtim o kısım profesyonellerin işi biz amatör yatırımcı. Sizede hayırlı akşamlar hocam. Saygılarımla. @O_Ben_Pamir
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Onlyou1905 ()Çok teşekkür ederim hocam inşallah döndüğümde güzel bir seviyede olur full çıkış yapıp arabayıda alırım :)) Hocam pazar günü rezervasyon yaptırmıştım bugün aynı tarihlerde %100 artış olmuş
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc ()HAFTALIK MUM SKOR TABLOSU!
Tam Orta Nokta:
(4220 3959) / 2 = 4089.5
Gerçek kapanış: 4089.5› birebir isabet!
Sonuç: Boğalar 0-0 Ayılar
Berabere :) Herkese iyi tatiller!
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Herkese hayırlı gecler. İyi tatiller dilerim. Bugun biraz fazla yazdık kusura bakmayın görüşmek üzere...
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Hocam iyi tatiller. En kazançlı sizsiniz yapın tatilinizi bakın keyfinize artanla alın en güzeli. Bugun yapmadıgın tatil yarın pahalı bu ülkede:))
Onlyou1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mentino46 ()Bu bir kumar değil batmazsınız, al sat yapmazsanız kısa vade bulaşmadıysanız risk barındırmaz bekletebilir fakat sonucu hep iyi olur, altın alan kişi en az 1 yıl ve üzeri vadesi olacak yoksa dert sahibi olabilir sabır sahibi değilse
Dean için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()İyi akşamlar. Kapanış fena değil ama yükseliş için burası tam yönü değil sanırım devam eder inşallah. Bir bilgi değil ama toplanabilcek yerler diye düşünüyorum. Hayırlı akşamlar..
O_Ben_Pamir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Onlyou1905 ()6 temmuzda kuşadasından döndüğümde güzel bir seviyeye çıkman dileğiyle ons kardeş tatilde seninle uğraşamam buraya ara veriyorum ekran takibi yok kalın sağlıcakla
1BeğenmedimŞikayet
O_Ben_Pamir ()Hoşbuldum Hüseyin hocam nasılsınız. Umarım yükseliş devam eder çünkü artık birçok kişinin psikolojisi kaldırmıyor bu düşüşü. Çok zarar var bende dahilim. Hakkımızda hayırlısı olsun inşAllah. Saygılarımla. @O_Ben_Pamir
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Gariban abi benim okadar kafam ermez o işlere:) Babam bana 21 yaşında işe başladım paranla altın al oğlum dedi yaş oldu 39 halen alıyoruz:) pandemi öncesi al sat yaptık tatlı geldi sonra soluksuz cıkınca pandemide onuda beceremdik gram azalttık soluksuz gitti. Onuda becremdik:) En iyi becrdiğimiz kumbara işi:)
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Hocam bende 25 binden bile var:)) Topluyoruz inan 10 bin lira artırayım gidip çeyrek alıyorum bende ortalama vs kalmadı bilmiyorum:))
yunuskara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte ()Konu: Sonra niye tersteyiz:))
onu yapıyordur herhalde kendı fonu var uzaga gıtme bızdede koc sabancı 2 ay önce ne varsa sattı herkes nakıte donuyor herkes beklemede ve abd tekrar balonlastı g. kore sınyalını verdı bu sefer oyle boyle deıl dıyorlar bu kopugu o yuzden biraz havayı koklamasını bılmek gerek :))
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()H. g pamir. Heh tam benim rakam 5200 de hemen gönderirim:)) Dx ve tahvillerden kaynaklı akşam ki hareketler bakalım pazartesi devam edecek mi.
O_Ben_Pamir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dean ()Daire sattım 1,5 kg buradan aldım ya batarya çıkarım
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Konu: Sonra niye tersteyiz:))
Tanımıyrum ama borsacı sanırım bu kişi öyle hatırlıyorum. Okadar parayı niye boşta tutuyor gitsin günlük faize koysun onlara günahda yok:))
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)