Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Siteyi komple uyarıyorum Gram altında 7200 etrafından maliyetlenen arkadaşlarım panik olmasın, Ons altın tarafında 4066 seviyesi altında ki fiyatları alış fırsatı olarak değerlendirsinler..
0BeğenmedimŞikayet
Turok ()19 senede 7 daire :))) hakikaten sallıyorsunuz. Size iyi üfürükler…
zorgundostu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Turok ()Siz hiçbir şey bilmiyorsunuz üfürüyorsunuz hangi grafiğe bakıyorsun 13 yıl yatay aynı yerinde seyretmiş.
thinker066 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()@aklın_penceresinden Ahanda 4066 ya attım çiziği, buradan uzaklaşamaz altında çok kalamaz. Temmuz ayı için de geçerli bu çizik. Altında feyk atar ama çok kalamaz.

2BeğenmedimŞikayet
zorgundostu ()Tesekkur ederim 19 yılda bir defa bile yanilmadim ve bu panik hallerini cok gordum 923 tlden aldigim grami 2 bucuk sene sonra 6200 den sattim en son o zamandan beride her asamadan aliyorum altın sabır isidir defalarca aldim sattim 19 senede 7 daire aldirdi bana altin onlarin her ay yatan kirasiyla yine altin aliyorum uzmez altin candir
thinker066 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
thinker066 ()@zorgundostu sana katılıyorum 19 yıllık bir tecrübem var ayrıca altının 20 yıllık 30 yıllık 50 yıllık grafiklerine bakabilirsiniz bu kadar zor değil internette bunların hepsi var bakın bakalım orta ve uzun vadede hiç kaybettirmiş mi
0BeğenmedimŞikayet
thinker066 ()@zorgundostu ne kadar bilinçli ve tecrübe sahibi birisi. Ben de dahil Sitede altını olanlar evet panik oluyoruz ama en güzel şey tecrübedir. Bu tip kişilerin yorumlarını dikkate alın 19 yıldan bahsediyor. Boş muhabbet yapan kişileri ve yorumcuları dinlemeyin insanları yanlış yönlendiriyorlar herkesin iyi kötü bir yatırımı birikimi var boş muhabbetler insanların geleceği ile oynamasın kimse
0BeğenmedimŞikayet
zorgundostu ()Abd altını nasılmı yükseltecek :) fed surekli arka arakaya faiz dusus sinyali verir ve faizi dusururse abd deki yatirimci bankadaki parasini faizdenbalip altina gecer ons dolarla fiyatlarnir safsatami degilmi gorecegiz birlikte 19 yildir 1 defa yanilmadim
Turok için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
cuneytaslan ()Birşey sürekli aşağı yönlü hareket etmez tükenir elbet yükselişe geçecek ve rekorunu kıracaktır
1BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Bu saatten sonra "buradan satarım, aşağıdan yerine koyarım" düşüncesi bana göre oldukça riskli.. Sonuçta ne kadar geri çekilme olacağını da, ne zaman döneceğini de kesin olarak bilemiyoruz..
Bu riski göze alabilen kendi değerlendirmesini yapsın.. Ancak yeni alım yapacaklar için en azından trend net şekilde yukarı dönmeden acele etmemek daha sağlıklı olabilir.. düştükçe toplayın yaklaşımı artık yanlış.. ortam ona müsait değil.. ayı piyasasındayız..
Trend dönünce , bogapiyasasinda biraz daha yukarıdan alım yapılır belkide ama karşılığında günlerce, haftalarca sürebilecek olası bir yatay bantta paralarını bekletmek zorunda kalınmaz.. ytd
@zekamerak
0BeğenmedimŞikayet
heathcliff ()Bence yanlış. Altın yapacağı yükselişi yaptı ve artık o zirveleri göremeyecek. Yatırımcı altından çıkıp başka araçlara yönelecek. Şu anda bile çok yüksek. Bu seviyeleri hak etmiyor.
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc ()Eyvallah hocam, tecrübene ve ağzına sağlık. Çok güzel özetlemişsin, tam olarak anlatmak istediğim büyük resmi çok iyi yakalamışsın. Yeni ve tecrübesiz arkadaşların bu yazdıklarını defalarca okuması ve zarar etmemek İçinde satmak yerine kademeli alım yapması lazım. Teşekkürler
zorgundostu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
zorgundostu ()Tesekkur ederim yeni yatirimci ve birikimcileri anliyorum panik yapiyorlar ama altın sessizligi sever 6 ayda zenhin etmez
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de ()Aynen nokta atışı
zorgundostu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de ()Evet 5500 dolar i da görebilir
sagan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Turok ()Bunu kim söylüyor ? Abd dış borcundan kurtulmak için altını nasıl yükseltecek ? Dış borcunu sadece altını yükselterek mi sıfırlayacak ? Bu safsatalara inanmayın.
zorgundostu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
sagan ()Gramdan 5500 görebiliriz diye
Bi tahmin yürütüyorum ytd
0BeğenmedimŞikayet
kemalaslan0634 ()Neymiş diyor ki düştükçe toplayın... Agustosta 7000 bin diyor gram memiş..
5BeğenmedimŞikayet
zorgundostu ()Hocam uzun suredir yatirimci olan kisiler bu dediklerinizin farkinda ama yeni yatirimci bunu görmuyor yükselirlen hep yukselecek saniyor duserkende hep dusecek saniyor bu oynanan buyuk oyunun faekindayiz Abd dıs borclarindan kurtulmak icin mecburen yukseltecek altini su an kucuk yatirimciya defol git burasi benim alanim der gibi dusurup korkutuyorlar o nedenle sitedeki bazi kisilerde surekli dusecek saniyor ben dustukce aliyorum 19 yillik yatirimciyim Tüm bu planlari oyunlari gordum yasadim uzun vadede hep kazandim elhamdullah
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Korhan6006_ ()4 bin onsun altına indirmeye kararlı gibiler çok zorluyor aşağıları
1BeğenmedimŞikayet
fuhrer55 ()El cevap: Dökmeden dönmez ytd
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 ()Aleyküm selam halil onun altı kalp dayanmaz heee @Zemheri_46
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Selamlar Altın in ailesi
Ons altında kritik seviyelere geldik
yukarda 4120 direnç altta 4000 oldukça saglam bir destek hattı görünümünde, py burada ne yapar elbet bilemiyoruz ama 4000 de ve 3980 deki stopları patlatıp oldukça büyük bir kitleyi dökmeden yukarı sürerlermi bunu izleyip göreceğiz çünkü günlükte rsi aşırı satış bölgesinde buradan bir toparlanma gelecektir dökülmeyin. (şahsi düşüncemdir)
@deLiogLan_
0BeğenmedimŞikayet
Onlyou1905 ()Benim nakitim olsa bu seviyelerden gözüm kapalı alırım
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Cristiano7 ()Beklemeye devam
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)