Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc ()Hocam, ekstrem senaryolarda “olmaz” diye bir şey yok.
Örneğin 1980'de altın 850 dolara kadar çıkmıştı; Federal fon faizi %20'ye yükseltilince 1982'de 300 dolar seviyelerine kadar gerilemişti.
Legend34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Kıymetli hocam, bu 3 yldızın omuzlarımda ağırlığı ve sorumluluğu çok fazla hocam, pek alışamadım doğrusu, söküp atıcam hepsini. Varsın bay azılı tfeci ve baş müneccim @bashar89 yerlerden toplasın, çok istiyordu zaten. Mutlu keyifli akşamlar, saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Umut35_03 ()Hocam sonsuza kadar düşüp yükselmeyecengini bilmek için alim yada hoca olmaya gerek yok söylediğim başka birsey şuradan döner burdan çıkar diye rakam veren büyük ekonomistlere diyorum
İbrhmmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Selam49 ()Daha önce bu kadar kendinden emin konuşup daha sonra ortadan kaybolanlar oldu. Finansal piyasalarda emin konuşulmaz. Her an her şey olabilir.
Legend34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ceryanci58 ()6100 den aldik fiziki terse kaldık iyimi :)
0BeğenmedimŞikayet
Selam49 ()3200 destek oluyor bu dueumda. Ben oralara kadar düşeceğinş düşünmüyorum. Bir daha tepe denemesi yapacak bence
Legend34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Kıymetli hocam, zahmet edip açıklama yapmanıza gerek yoktu, ne anlatmak istediğinizi anlamıştım zaten. Haklısınız, küresel ekonominin seyrine göre her rakama iğne atabilir fakat kalıcı olmaz, tıpkı geçmişte olduğu gibi. Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
İbrhmmm ()Hocam hiçbir şey sonsuza kadar düşmez ve sonsuza kadar da yükselmez
Umut35_03 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Umut35_03 ()Ya hala su rakam gelicek bu rakamı görecek dıyenleri ayrıca tebrik ediyorum onların yüzünden alım yapan insanlar oldu sanırım ama hiç bitmiyorlar bu piyasada kim ne bile bilir ki aklım almıyor ben demiştim demek için aymıcakları takla yok
1BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()Anladım hocam sabırlı olmamız gerekiyor artık demek ki.
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ceryanci58 ()Altın ve gümüs eski günlerine yakında dönecektir
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()Zarar büyük malesef bir daha birbirimizi muhakkak uyaralım pazartesi bile satsak bundan iyiydi
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Legend34 ()Alt direnç Çok güçlü rakam : 3200 $ Dibin dibi : 3000 $ Simetri Grafiğe göre bu rakamların gelme ihtimali % 100 değil % 1000 diyorum. Bu rakamlardan sonra yükseliş başlar. Yani Piyasada fırsat bitmez. Kaçan giden bir şey yok. Ama kimseyede kolay milyoner olma yolu yok. Sonuçta yatırım işi altın. You tuber veya Kuyumculara asla güvenerek yatırım yapmayın. YTD.
1BeğenmedimŞikayet
İbrhmmm ()İnan 1500 dolar bile bekleyen vardır
Recdp543 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Selda09 ()Ah Beyza ahhh neden satmadık ellerimi kırasım geliyor ya kendim yazıp kendim ihmal ettim gram maks 7800 8000 yazdım 8000 üstünü görmüş fiziki burda ekran 8000 görmedi görecek diye takılı kaldık ajdayı o gün 75k ya satıyordum bugün 54 k zarara bak insan bazen de kendi sözünü tutmalı:(((
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc ()Ekstrem rakamları kenara koyalım; zaten öyle bir şey olmaz, olursa gibi bir ihtimalden bahsediyoruz. :)
Aslında benim o mesajda verdiğim rakamlar ve yaptığım analiz, tam aksine altının kalıcı olarak düşmeyeceğini gösteriyor. Yani amacım, son 6 aydır yüksekten alıp terste kalan ve morali bozulan dostlarımızın içine su serpmek, onlara sevindirici bir haber vermekti. saygılar
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Recdp543 ()Herkes dibin dibini bekliyor da o yüzden :))
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Haftayı hangi rakam ile kapatırsa kapatsın, dolar endeksi ve tahvil faizleri kayda değer düşmediği sürece bir şey söylemek çok zor hocam. 2-3 ay civarında yatayda bekleme ihtimalimiz masada maalesef. Sebebi; Eylül ayı Fed faiz kararının netleşmesi, ABD'den gelecek olan verilerin seyri, ayrıca; Abd ve Irn'ın flört evresinin sonuçları. Sabırla biriktirmeye devam hocam. Saygı ve selamlarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Legend34 ()Tekrar yazayım da daha fazla zarar etmeyin. Uçacak Fırlayacak demiyeceğim. Ben 3200 Dolardan da aşağısını söyliyeyim. Bu rakamıda göreceğinden eminim. 3000$ Bak bu yorumuda kaydet. Ben Altın en Tepe noktasında söyledim. Bu rakamları.. Sistematik Grafik asla şaşmaz aynı saat gibi işler. Bu yorumun fotoğrafını çek kaydet. Altının üst rakamı da en fazla 4500 $ You Yuber veya kuyumcu tahmini ile yatırım yapılmaz.. Finansal Bilgi lazım...
-1BeğenmedimŞikayet
Legend34 ()Bak bu rakamlara % 100 demiyorum. % 1000 gelecek. Bu rakamlara gelmeden 5000 $ üstünü görmesi imkansız. Sen beni bırak altın grafini aç bak. Bakarken anlamaya çalış. Bak bu kadar iddalı konuşuyorum. Bu mesajı sakla. Rakamlara geldiğinde burada olucam. Siz yinede ytd.
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()6100 gibi kapatırsak haftayı düşüş bitti denir mi?
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Son 8 yıllık yorumlarınıza hızlıca bir göz attım, nedense sizin "simetrik tepe grafiği" hiç 5550$'dan bahsetmemiş hocam. Hatta ons 3000$'da iken 2500$ demiş. Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Legend34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()Ucuz mala kimse rağbet etmiyor . Yanlışlıkla 10 olursa millet evi arabayı satar alır
0BeğenmedimŞikayet
50_ot_dalgalar ()Var kardes
acemi_alanyalı için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Legend34 ()Ben 3200 Dolardan da aşağısını söyliyeyim. Bu rakamıda göreceğinden eminim. 3000$ Bak bu yorumuda kaydet. Ben Altın en Tepe noktasında söyledim. Bu rakamları.. Sistematik Grafik asla şaşmaz aynı saat gibi işler. Bu yorumun fotoğrafını çek kaydet. Altının üst rakamı da en fazla 4500 $ You Yuber veya kuyumcu tahmini ile yatırım yapılmaz.. Bilgi lazım...
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)