Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
İbrhmmm ()İnan 1500 dolar bile bekleyen vardır
Recdp543 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Selda09 ()Ah Beyza ahhh neden satmadık ellerimi kırasım geliyor ya kendim yazıp kendim ihmal ettim gram maks 7800 8000 yazdım 8000 üstünü görmüş fiziki burda ekran 8000 görmedi görecek diye takılı kaldık ajdayı o gün 75k ya satıyordum bugün 54 k zarara bak insan bazen de kendi sözünü tutmalı:(((
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc ()Ekstrem rakamları kenara koyalım; zaten öyle bir şey olmaz, olursa gibi bir ihtimalden bahsediyoruz. :)
Aslında benim o mesajda verdiğim rakamlar ve yaptığım analiz, tam aksine altının kalıcı olarak düşmeyeceğini gösteriyor. Yani amacım, son 6 aydır yüksekten alıp terste kalan ve morali bozulan dostlarımızın içine su serpmek, onlara sevindirici bir haber vermekti. saygılar
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Recdp543 ()Herkes dibin dibini bekliyor da o yüzden :))
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Haftayı hangi rakam ile kapatırsa kapatsın, dolar endeksi ve tahvil faizleri kayda değer düşmediği sürece bir şey söylemek çok zor hocam. 2-3 ay civarında yatayda bekleme ihtimalimiz masada maalesef. Sebebi; Eylül ayı Fed faiz kararının netleşmesi, ABD'den gelecek olan verilerin seyri, ayrıca; Abd ve Irn'ın flört evresinin sonuçları. Sabırla biriktirmeye devam hocam. Saygı ve selamlarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Legend34 ()Tekrar yazayım da daha fazla zarar etmeyin. Uçacak Fırlayacak demiyeceğim. Ben 3200 Dolardan da aşağısını söyliyeyim. Bu rakamıda göreceğinden eminim. 3000$ Bak bu yorumuda kaydet. Ben Altın en Tepe noktasında söyledim. Bu rakamları.. Sistematik Grafik asla şaşmaz aynı saat gibi işler. Bu yorumun fotoğrafını çek kaydet. Altının üst rakamı da en fazla 4500 $ You Yuber veya kuyumcu tahmini ile yatırım yapılmaz.. Finansal Bilgi lazım...
-1BeğenmedimŞikayet
Legend34 ()Bak bu rakamlara % 100 demiyorum. % 1000 gelecek. Bu rakamlara gelmeden 5000 $ üstünü görmesi imkansız. Sen beni bırak altın grafini aç bak. Bakarken anlamaya çalış. Bak bu kadar iddalı konuşuyorum. Bu mesajı sakla. Rakamlara geldiğinde burada olucam. Siz yinede ytd.
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()6100 gibi kapatırsak haftayı düşüş bitti denir mi?
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Son 8 yıllık yorumlarınıza hızlıca bir göz attım, nedense sizin "simetrik tepe grafiği" hiç 5550$'dan bahsetmemiş hocam. Hatta ons 3000$'da iken 2500$ demiş. Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Legend34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()Ucuz mala kimse rağbet etmiyor . Yanlışlıkla 10 olursa millet evi arabayı satar alır
0BeğenmedimŞikayet
50_ot_dalgalar ()Var kardes
acemi_alanyalı için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Legend34 ()Ben 3200 Dolardan da aşağısını söyliyeyim. Bu rakamıda göreceğinden eminim. 3000$ Bak bu yorumuda kaydet. Ben Altın en Tepe noktasında söyledim. Bu rakamları.. Sistematik Grafik asla şaşmaz aynı saat gibi işler. Bu yorumun fotoğrafını çek kaydet. Altının üst rakamı da en fazla 4500 $ You Yuber veya kuyumcu tahmini ile yatırım yapılmaz.. Bilgi lazım...
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Böyle bir şeyi iddia edemeyiz kıymetli hocam, bu piyasada bütün rakamların masaya gelmesi olası, kaldı ki ons tavandan %25 düşmüş durumda. Yarın Trump anlaşma falan yok, operasyona devam derse nerelere gider Allah bilir. Umarız si baştan yaşamayız. 4000$'ın altındaki rakamlardan huzursuz oluyoruz sadece, moral ve motivasyonumuz bozululuyor son 6 aydır aldıklarımızın hepsinden zarardayız maalesef.
Ayrıca belirtmek isterim, bizler uzun zamandır gram altındayız, yani daha çok kârdan zararlar söz konusu. Son 4-5 yıl için değerlendirmek gerekirse müthiş kârdayız, özellikle dolar bazlı. Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Legend34 ()Simetrik Grafiğe göre direnç 3200$ dibin dibi 3000 $ kaçan giden bir şey yok. Piyasada fiyat bitmez. Yılsonundaki fiyat şuandaki ekranda gördüğün fiyat. Yani 4000 $ dinle beni dua edersin. Ytd.
Selam49 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc ()Merak ettim kusura bakmayın:) merkez bankaları agresif satış yaparsa bu rakamların masaya gelmeyeceğini mi iddia ediyorsunuz?
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc ()Kusura bakmayın, aradım ve o yorumu buldum. Evet, 3200 seviyesini söylemişim ama faiz artışı ve ekstrem bir senaryo olarak merkez bankalarının agresif satış yapması ihtimaline karşılık.
Altın
için Bozkurtc
yorumu (6 gün önce
)Altın 4.000$ Altın a düşer mi? Fed faiz artırmayıp yüksek seviyede sabit tuttukça ve merkez bankaları agresif satış yapmadıkça bu düşüşler çöküş değil, sadece "hız kesme ve düzeltme" olarak kalır. Fiyat 4.000$ altına iğne atsa bile toparlaması kısa sürer. Aksi olur da faiz artışı gelir ve merkez bankaları agresif satışa başlarsa işin rengi değişir; 3.500, hatta 3.200 seviyeleri bile masaya gelir. YTD
https://altin.in/bozkurtc/5
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Rica ederim kıymetli hocam, 3200$'ı hedef değil belki ama en azından masaya gelebileceğinden bahsetmiştiniz. Yok hocam, başka bir arkadaşın yorumuyla karıştırmadım. Saygılarımla. @Bozkurtc @Yön_Kuzeydoğu
0BeğenmedimŞikayet
TheBroker ()Musa çok şey kaybetmiş. :)
Bay_Bayburtlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eso_derler ()Yıldızlı çevreler benden abim /)))
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kdrtbsk ()Alacak olan varsa alsın daha aşağı nere gidecek en fazla bir iğne atıp aldırmayacaklar
0BeğenmedimŞikayet
Kdrtbsk ()Bezdirecekler şimdiki gibi korkudan kimse alamayacak usandıracak ondan sonra yoluna gidecek
0BeğenmedimŞikayet
Onlyou1905 ()Şimdi masraf aracı mı hahahah :)))
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Kdrtbsk ()Ons ne kadar olumsuz yorum varsa yanılıyorlar 5600 gitti bu seferki yükseliş 8binlerde olcak burayı çok arayacak en ğeç 1 yıl içinde 12bin dolar olacak jp Morgan dediği gibi altın paradır onun dışanda her şey kredidir
0BeğenmedimŞikayet
Ceryanci58 ()Tesekkkur ederim Halil sen nasılsın
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc ()Değerli yorumunuz ve güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim hocam, eksik olmayın. Sayfaya adapte olabildiysem ne mutlu. Yalnız ufak iki düzeltme yapmak isterim: İlki, ben profesyonel bir analist değilim, profil sayfamda da belirtmiştim. sadece kendi halimde piyasayı takip eden biriyim. İkincisi ise hiçbir zaman 3200$ gibi bir hedefim veya öngörüm olmadı; sanırım başka bir arkadaşın yorumuyla karıştı. :) Güzel enerjiniz için tekrardan teşekkürler, saygı ve selamlar benden. @Bozkurtc
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)