Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
SEPETTAR ()Günaydın genel zararım duruyor 3 aylık ama geçen haftaki zararımı karşıladım sadece
Azraa_ için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
bashar89 ()1 ileri 2 geri sekansı devam. 4000$ üstünde fazla kalamaz bu teneke. YTD.
1BeğenmedimŞikayet
Azraa_ ()Günaydın Yunus, geçmiş olsun:) Maypus ve sen ne alakaa :))
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Azraa_ ()Bereketini görün hocam, zararına mi satış yaptınız?
SEPETTAR için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Günaydın Ömer dilerim bereketli bir hafta olsun arkadaşım çok tşk ederim selamlar sevgiler
@deLiogLan_
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
umut5134 ()Teşekkürler değerli kardeşiim selam ve sevgiler..
@Zemheri_46
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Günaydın Ömer.. çok mutlu bir gün, her şeyin gönlünce oldu bir hafta diliyorum..
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Bana kahve yok mu Halil, Aşk olsun (:
@Yön_Kuzeydoğu Günaydın.. çay kahve ikramımızı bekliyorum nerelerdesiniz (;
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ayaz26 ()Teşekkürler hocam, elinize sağlık:))
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 ()Hayırlı sabahlar Emeğinize sağlık bereketli kazançlar. @zekamerak @umut5134 @deLiogLan_
2BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Günaydın eline yüreğine sağlık kamer çiçekler bıraktım:)
@Ayaz26 @Arsemia0202 çok tşk ederim saygılar selamlar sabah kahveleriniz benden :)
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
paratic ()Bereketli olsun.
SEPETTAR için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Eline sağlık Halil Arkadaşımın..
Teşekkür ederim @Ayaz26 @Arsemia0202
Sevgi ve selamlarımla
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ayaz26 ()Günaydın hocam. Size de güzel bir hafta diliyorum, sağolun. Saygılar, sevgiler
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Arsemia0202 ()Elinize kolunuza sağlık olsun. @deLiogLan_
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Arsemia0202 ()Eline koluna sağlık olsun. @zekamerak
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ayaz26 ()Günaydın hocam. Size de hayırlı kazançlar. Dilekleriniz, değerli yorumunuz için teşekkürler.
Saygılar, sevgiler
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
8BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Günaydın değerli sayfa dostlarına .
Hayırlı, bereketli ve kazançlı bir hafta diliyorum..
Bu hafta salı, çarşamba ve perşembe günleri açıklanacak önemli ek0n0omik veriler nedeniyle piyasalarda tepki yükselişleri görülebilir.. Ancak kalıcı yükseliş için henüz yeterli teknik ve temel şartların oluştuğunu söyleyemeyiz..
Bu nedenle temkinli olmak lazım.. Acil çıkış yapmak isteyenler, oluşabilecek tepki yükselişlerini kademeli olarak değerlendirebilir..
Herkesin nasibi gönlü gibi olsun..
Çok füzel bir hafta diliyorum..
Selamlar
@zekamerak
5BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Günaydın Altın in ailesi hayırlı günler bereketli kazançlar dilerim
Abd ve irn temsilcileri İsviçre de bir araya gelmiş durumdalar burada bir süyreç işleyecek bazen olumlu bazen olumsuz hayber akışları olacaktır buradan çıkacak net bir mutybkatla piyasalar elbet olumlu bir teypki verecektir ama ons altında ki teypki kalıcı olacakmı! bizim için önemli olan taraf ise elbette Fed olacaktır ve ısrarla belirtmek isterim ki Abd tarafından gelecek veriler Tdi- Tefe- Tüfe de kısmide olsa neygatif gelmeden ons altında belirli bir toparlanma biraz zaman alacaktır bunun bilinmesini isterim, sayfadaki ky nın herbirinin yatırım vadesi amacı durumu farklıdır bu bilinmeli ve mümkün olduğunca genele bakarak analiz yapmaya çalışıyorum, şuan için ons altında fibo direnci
1.13 (4274)
Destek olarak ise
1.272 (4120) görünmekte ve geçen hafta bu destekten Gram altın da uzun vade birikim için son kademe eklememi yaptım sayfada paylaştım ons altında diybi tahmin edebiliriz ama asla net olarak kimse bilemez bana göre, yukarda paylaştığım deystekde tutunabilecekmi bunu takip ediyor olacağım tutunamaz ise yine bana göre hem psikolojik hemde saglam bir deystek olan 4000 seviyesini izleyeceğiz bu yorumu elinde fuul malda olan bir ky olarak yapıyorum dilerim tüm birikimleriniz gönlünüzden geçen umutlara dileklere dönüşsün, saygılarımla
@deLiogLan_
0BeğenmedimŞikayet
Deniz57 ()Maşallah onlar ne yorumlar. destekler dirençler veriler analizler. ne büyük tahminler. ne büyük açıklamalar. hep iyilik hep iyilik . maşallah
0BeğenmedimŞikayet
SEPETTAR ()Günaydın çok teşekkürler
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
umut5134 ()Günaydın kardeşim çok teşekkürler, her şey gönlünüzce olsun selâm ve sevgiler..
@Arsemia0202
Arsemia0202 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Arsemia0202 ()Elinize sağlık Hüseyin Hocam.
umut5134 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
SEPETTAR ()neden böyle düşündünüz
gkhnyldz06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
alsatci ()5000 tl olursa alırım artık yoksa bulaşmam buna