Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Gümüşcü_f ()Uyarı uyarı kimsenin gazına gelip dalmayın gece çin var açılsın şov var sabaha yatın enf bilerek yüksek çıkarırlarsa film kopar haberiniz olsun bu riski alan girsin ytd
1BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Kıymetli hocam, bütün paragrafı "altına inancım kalmadı" cümlenizden ve faize olan alerjiden hareketle yazdım. Bu yorumunuz biraz daha ılımlı olmuş. Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Brd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüşcü_f ()Peki görürürsün anlamlı olup olmadığını yarın ytd
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ertem07 ()@Yön_Kuzeydoğu kardeşim yazdıklarınıza katılıyorum. Özellikle mevduat kelimesini faiz yazarak cevaplamaniz çok güzel ve yerinde bir tebliğ oldu. Allah sizden ebeden razı olsun. Selametle inşallah
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Turok ()10 yılda bekletebilir…
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yanliz_kurt25 ()Güzel bir tespit ve yorum olmuş kardeşim tebrikler saygılar.
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Brd ()Üstadım, ben altının uzun vadede daha fazla kazandiracagina inanıyorum ve inananlardanim. Lakin şu aşama da mevduatın daha fazla kazandırdığı düşüncesindeyim. Kimisi borsa, kimisi, gayrimenkul, kimimiz de mevduatta değerlendiriyor. Bu paranın tamamının her zaman mevduatta olacağı anlamını taşımıyor. Ancak konjonktür şu an bunu gerektiriyor. Zararımız çıksın, enflasyon farkının zararını da alayım, elbette bende farklı bir yere yonelecegim. Ayrıca faizden cebime attığım bir para yok, zararım bitene kadar faizdeyim. Yapacak başka bir imkan yok kısa vadede. Saygılarımla.
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Kıymetli hocam, şu ana kadar olan süreçte zarardan çıkmak adına attığınız adımlar doğru olabilir, şansınız yaver de gitmiş olabilir, itirazımız yok. Fakat şu an şartlar oldukça değişmiş durumda, zirvesinden %25 gerilemiş bir ons var karşımızda. "Altına inancım kalmadı" cümlesinden umarım bir 6 ay sonra pişman olmazsınız. Çünkü altın öyle bir şey ki sizin 6 ayda faizden alacağınız %18'i, 18 günde kazandırır.
Özetle; altın almazsanız bile, faizden alacağınız para enflasyon karşısında er veya geç kesinlikle eriyecektir. Bankaların hayır hasenat yaptığına hiç şahit olmadım. YTD. Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Brd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
celik2119 ()Altın ons bu civarda olur da doların yükselmesine bağlı gram altın bu aydan sonra her ay 100-150 tl artarak ilerler.
Kral_islahiyeli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kral_islahiyeli ()Toprağım s. a Ağustos ayı için altın ons tahminin var mı?
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
yücelce ()Altın sayfasında faiz güzellemesi yapmak da ne bileyim
4BeğenmedimŞikayet
Bay_Bayburtlu ()3 milyon parama
Günlük bire bin verseler
Paramı mevduat ta tutmayıp
Zarar etmeyi tercih ederim .
Faize bulaşmayın derim
Brd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Issizadam63 ()3 ay once 3800 onsu isaret etmissiniz hocam
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Brd ()Yanlış adımların doğru kararları.
4850 usd iken 7.000 USD yi gorecek diyenlere inanmadım ve sattım. İyi ki satmisim. Bazen zarari kesmek gerekiyor. Zararımız bitmek üzere. Günlerde sayfayi takip etmekten artık sosyalleşme imkanım kalmıyordu. Burada şu an ismini hatirlamasam da bugün mesaj atan bir arkadaş şöyle demisti; uzun vadeciyim diye de her yerden alınmaz ki. Çok haklı. Genel olarak anlık 3 m ye yakın nakitim mevduatta yine de buradan girmiyorum. Altına inancım kalmadı. Temiz stressiz aylık parami aliyorum.
Zorda ve darda olanlar en kısa zaman da kurtulurlar umarım. İyi akşamlar.
0BeğenmedimŞikayet
calcaneus47 ()İnan ki para kazanmak gerçekten çok zor olmuş her yönüyle
0BeğenmedimŞikayet
Bay_Bayburtlu ()Şirketler, finans kuruluşları vs.
Küçük yatırımcılar sattığı zaman alır
Aldığı zaman satar derler.
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de ()Büyütme derdinde değilim zaten hocam koruma derdindeyim, altın da koruyamadı beni, hergün buz gibi eriyor, parayı ciddi anlamda kazanmak zor, ben sıradan maaşlı bir insanım, emeğimizi elimizden aldı bu altin, uzun vadeciyim ama burdan gelecek kâr dan da soğudum açıkçası, aldıklarını geri versin, isterse 30 bin olsun umrumda olmadan cikarim
Bay_Bayburtlu için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 ()Teşekkür ederim hocam değerli bilgileriniz için vade sorunu yok ortalamam baya düşük yandığım kardan zarar. Hayırlı akşamlar @Zemheri_46
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Saraylıo ()Atı alıp üsküdarı çoktan geçtiler bile. Sen o balinaların zarar edeceğinimi düşünüyorsun? :) hem neden zarar etsinler onlar senin benim gibi yatırımcılarmı? Adamlar kendilerine özel ekonomistler çalıştırıyor. Sen o karı düşünme boşver.
Amatör_16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
üçüz ()Cümleten hayırlı akşamlar 2011 yılından beri altın dayım inanın pişmanım olmayanları da saygı duyuyorum o yıldan bu zamana kadar ev alsaydım arsa alsaydım inanın 3-4 katı olurdu kesinlikle bir de kendi açgözlülüğünden dolayı 7.500'ü görmüşüz 8.000'i görmüşüz hala niye bekliyorsun çık gümüşün bugünkü hamlesi beni tamamen umutsuzlandırdı
2BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Hayırlı akşamlar çok değerli hocam teşekkür ederiz, şu an balkona sandalyeyi attım acaba nerede hata yaptık diye bulmaya çalışıyordum.
Ons altın 4000$ seviyesine 2-3 yıllık bir süreçte sindire sindire geldi malum, fakat 5550$ seviyesine çok hızlı bir şekilde yükseldi. Hatayı tam da burada fomoya kapılarak yaptık sanırım hocam. Bu saatten sonraki alımlar için çok sıkıntı olmaz, fakat son 6 aydır almış olduklarımız için bir süre daha beklemek zorunda kalıcaz sanırım. Bedeli biraz ağır olsa da uygulamalı olarak güzel bir pratik eğitim almış olduk. Vade sorunumuz olmayışı tek tesellimiz şimdilik.
Saygı ve selamlarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Amatör_16 ()2. Denemeyi yaptılar 3. Olurmu bilemem ama bildiğim tek şey kısa vadede mutlaka yeni zirveyi görecektir...
Görmeliki kar yapsınlar bu kadar uğraş boşuna değil...
Gram Altın için Amatör_16 yorumu (2 hafta önce)
Sanırım plan belli
Ons:39.. veya Gram:59..
gösterecekler sonra yüklenip yeni zirveyi bekleyecekler bozanlara sabır alacaklara bol şans...
https://altin.in/amator_16
1BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 ()Aynen öyle abim teşekkür ederim prenses herşeyi unutturuyor. hayırlı akşamlar
umut5134 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bay_Bayburtlu ()Zor olanda takılmışsınız .
Para ile para kazanmak çok zor.
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de ()Hocam ikisini yaptım ama üçüncüsü altına takıldı malesef düşüşle birlikte küçülmeye devam ediyor
Bay_Bayburtlu için cevaplandı (yorumu göster)