Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Öğlen saatlerinde paylaştığın 61.10 destek iyi çalıştı burdan daha altı olmaz diye düşünürlerse Kore japon tarafından alım olabilir diye düşünüyorum
Genelde Cin sürekli satıcı olmaz yüksek satış yaptığının ertesi günü ya alım yapar yada es geçer izleyip göreceğiz malum piyasa %70 oranda grafikler dışında ilerliyor
001Emre001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
karizma707 ()Başkanım bugün işe altın için bastı diplere abd' çin mi? Kimin işine yarayacak
paravarhuzurvarr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Altın gümüş eyvallah kardeşim sağolasın cansın bilmukabele
karizma707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Uniqueidentity ()Konu: #35052254 Grafik detay ve yorumları
Aylar aylar önce, size sorduğumda bir gece olayı aslında anladım, düşüşe inandım, 3 ay boyunca da almamayı uyguladım. Bayramdan hemen önce alım yaptım. Şaka gibi ama gerçek.
M_yıldız için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
M_yıldız ()Konu: Gümüş ters flama ... Fibo değerleri..
O düşüncemiz 70 71 yaptı kaldı.
Düşme yada çıkışlarda bunları kullanırlar .
Fibo değerleri var ...
Yüzde 30 ( 70 )
yüzde 50 (77 )
yüzde 61 (82 )
. bazı durumlarda bu kısımları direnç yada destek olarak kullanılır. Böyle dusun . ytd
Uniqueidentity için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Tebrik ederim Mirim. Yükün artmış ) bcanı gönülden başarılar dilerim
paravarhuzurvarr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Uniqueidentity ()Konu: #35052251 Grafik detay ve yorumları
Evet dediğiniz gibi ve aşağıda 42 yukarıda 83 görünüyor.
Tam da bıçak sırtı yerdeyiz
M_yıldız için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kuyumcu006 ()Konu: #35052250 Grafik detay ve yorumları
Grafikten pek anlamıyorum yükseliş mi bekliyorsunuz
M_yıldız için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
karizma707 ()Tebrikler başkan gözümde yüzbaşısın yıldız azgelmiş bence
paravarhuzurvarr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
karizma707 ()Konu: #35052248 Grafik detay ve yorumları
Hayırlı geceler bizim Firit nerelerde gözükmüyor bu aralar?
M_yıldız için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
M_yıldız ()Konu: #35052247 Grafik detay ve yorumları
@Uniqueidentity
yeşil ile çizilen kelebek ( w )
( 77 80 dolar civarı) ...
@Aynur1 eline sağlık . ytd
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Uniqueidentity ()Konu: Gümüş ters flama ... Fibo değerleri..
Düşenin yarısını verir de mi efsane kaldı?
88 den alsak 61 e
74-75 gelmesi gerekmez mi?
M_yıldız için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Uniqueidentity ()Konu: Gümüş ters flama ... Fibo değerleri..
Allah yardımcın olsun dostum
Kuyumcu006 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Uniqueidentity ()Konu: Gümüş ters flama ... Fibo değerleri..
77-80 yapsa şu ortamda zarar çıkıyor da, sabrede sabrede derviş olacağız
Hayırlısı
Teşekkür ederim dönüş için
M_yıldız için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
001Emre001 ()Küçük adamlar satış yapar mı acaba abi maf olmuş ortalık
paravarhuzurvarr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Kesinlikle öyle. 5x yapmış ürünü tepede iken veya 4 x e düşünce alan zaten hata ediyor. Ama zirvesinden %40-50 düşen ürünü de almıyorsa diyecek söz de yok.
Aziz_abi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Eyvallah Emre kardeşim sanada iyi geceler olsun
Aynen öyle oldu tecrübeli arkadaşlar varken Admin kardeşler yıldız vermişler sağolsunlar
Otomatik Hatırlatma: Üyelerin yıldız sayıları diğer üyelerin yorumlara verdiği puanlar, sitede kalma süresi, altın simülatör sonucu ve üyelik tarihi vb. kriterlere göre otomatik sistem tarafından hesaplanmaktadır. Yıldızlar otomatik olarak belirli zamanlar içinde bu kriterlere göre güncellenerek artabilir ya da azalabilir. Yıldız sayısının fazla olması üyenin site içerisindeki tecrübesini gösterir ancak yatırım konusunda uzman olduklarını asla göstermez.
001Emre001 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
M_yıldız ()Konu: #35052239 Grafik detay ve yorumları
@Uniqueidentity ytd
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
M_yıldız ()Konu: Gümüş ters flama ... Fibo değerleri..
.. zararın çokmus ... Kötü olmuş . üzücü bir durum tabiki ...
Bilinen Şuan için
61 dolar desteği çalışıyor ve takip edilen bir bölge ..
..
Ons Grafikteki gösterge olarak...
Günlük gösterge düşüş yönlü lakin dip kısımlara yaklasiyor.
4 saatlik gösterge dip kısımda...
Ümitsizlik olasın . nasip kısmet olsun .
tepki verebilecek bir seviye burası.
ikili dip yapabileceği bir seviye ... ( 77 80 yaptırabilir )
Lakin piyasa yapıcı bunu ister mi onu bilemeyiz.
bir habere bakar yani .
Yatırım tavsiyesi değildir.
Uniqueidentity için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aysimaa_ ()Buyur abi bildiğim birşey ise paylaşırım tabi..
1_umut58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
selinesk ()57 ye de düşer bu
0BeğenmedimŞikayet
40_in_40 ()Gümüşün yüzünden dolara küsdüm
Altın ons ile de selamı kestim
Bu aralar bist pek yakın dostum
Kazanan ahbaplara bereketli olsun
0BeğenmedimŞikayet
Aysimaa_ ()Başkalarıda onların kutsallarına yapsın.. Canımı yaktı lar Allah ta onların canini yaksın
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aysimaa_ ()Üzüldüm evet..
Allah'a onlarıda havale ediyorum..
Bir anneye eşe söylenmeyecek çrkn iftra ve sözler ettiler.. Hepsini En iyi bilene bıraktım, ettiklerini kendi kutsallarında bulsunlar..
karizma707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
MuratoAG ()Destek bank kullanan var mı , makas ne kadar