Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Selamın aleyküm dostum nasılsın nasıl gidiyor hayat malda mısın TL de mi
Arkeolog06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()Afiyetle ye kardeşim. Para olsa bizde alsak
Rico_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Invincible_lion ()Sizde sağolun Hocam hayırlı akşamlar sevgiler saygılar destekleriniz için çok teşekkür ederim
Çegirge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Invincible_lion ()Cümlemizden Allah razı olsun hayırlı akşamlar kıymetli kardeşim
Botanlı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Çegirge ()Hayırlı akşamlar Syn hocam. Ellerinize sağlık . Sunduğunuz bu pivotlar çok faydalı oluyor. Sağolun
Invincible_lion için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Sabırlı olun. Acil praya ihtiyaç yoksa deidğim gibi ani çokışlarda bir parçayı satıp al sat ile maliyetinizi düşürebilirsiniz. En azından beklemenin stresi azalır
Mabiba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Piyasaya_takipcisi ()Benim kardan zarar 3 milyon üstü şu anda önemli değil 7bucuk tl beri dir tutarım zaman ve ihtiyaç dışı bir para olsun yeterli gümüş böyledir
Mabiba için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Botanlı ()Emeğine sağlık Allah razı olsun Olcay hocam hayırlı akşamlar dilerim
Invincible_lion için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Rico_ ()Kuyumcular bile sakin artık hocam millet altında akillandi bakıyor hep düşüyor artık alan eskisi gibi değil
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Rico_ ()Bugün 15 Gr bozdum kaşar peyniri aldım 1 alana 1 bedava vardı memlekerimin markası kaşar peyniri bile gümüşten fazla artıyor:)))
0BeğenmedimŞikayet
Arkeolog06 ()25 Haziran'da PCE verisi var. Önceki 3.3 gelmişti, beklenti 3.2 idi. Umarım bir artış olmaz. Yüksek gelmesi halinde piyasa iyiden iyiye faiz artırım tarafında konumlanır. Bu veri önemli.
0BeğenmedimŞikayet
Mabiba ()Konu: gümüş ons
Sevgili @Çakarkeyf grafiğin son durumu nedir. Galiba hala üçgen içerisinde. Umudumuz yukarı kırması.
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mabiba ()Yorumlarınız çok değerli. Ben de oyun içinde kalmak istiyorum, ama çok yormaya başladı.
TTEKOL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Meçhul_ ()Destek ve direnç arasında sıkıştı aşağı yukarı yapıyor ne destek ne direnç kırılmıyor yataya bağladı
0BeğenmedimŞikayet
Mabiba ()İnşallah ben ve terste kalan herkes...
ZeKaT_VeR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Bu seviyelerde satış yapılmaz. İllaki çıkmak istiyorsanız vereceği tepkilerde parçalı işlem yapabilirsiniz.
Mabiba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR ()İnşaAllah tez zamnda kara geçersiniz efendim
Mabiba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR ()@Hayalet_adam şu rasyoya bir şeyler söyleseniz.
Kafası karıştı sanırım.
Düşmesi gerekirken yükseliyor.
Diyorum acaba yüksekten çakılmak için mi yapıyor efendim?
1BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Güzelmiş. Gayet manidar.
Silver_gr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mabiba ()Sizin güzel gönlünüz yeter. Cidden bunalttı. Hani derler ya "kervan yolda düzülür" yani yola çıkarken tabiki inişler çıkışlar olacaktır. Bunu bilerek yola çıktık. Fakat tolun sonu maalesef gözükmüyor.
Piyasaya_takipcisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Piyasa kapanınca coniler metallerin fişini çekiyor tuhaf bir piyasa oldu artık insan güvenipte almaya korkar oldu insanlar
0BeğenmedimŞikayet
Piyasaya_takipcisi ()Sabırlı olursan çıkar kardeşim çok bir zarar değil bence
Mabiba için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
CrvenaZvezda ()Eline sağlık seninde:)
Silver_gr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mabiba ()300 bin ila 400 bin arasında zarar var. Tam hesaplamadım. Bu zarar çıkar mı, yoksa burdan hepsini satıp defteri kapatayım mı.
1BeğenmedimŞikayet
Silver_gr ()Her bir sözü çok anlamlıydı :)) Bende paylaştım tam şuan ki ortam anlatıyor gibi
CrvenaZvezda için cevaplandı (yorumu göster)