Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
M_yıldız ()Eyvallah kardeşim . tşkler.
karizma707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ali_Cesur ()Sayın hocam 60 üzeri atamayacakmı gümüş tepkisi ne olur bugün için.
M_yıldız için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
M_yıldız ()Eyvallah kardeşim . tşk ederim . emeği geçen herkese teşekkür
Uniqueidentity için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
M_yıldız ()Konu: Üç vadi bir nehir .. ytd
İnşallah istediğin gibi olur .. bende şaşkınım senin terste kalmis olmana ... umarım fazla yüksek değildir ytd
Ars_Bozok için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
beyazmurat71 ()Abd ekonomisi çökerken beraberinde dünyayı ya batıracak
0BeğenmedimŞikayet
karsinojen ()85.5 bir miktar gümüş alındı.
0BeğenmedimŞikayet
Evinizneisterse ()Bu saatten sonra dibe yaklaşan bir gümüşte vur- kaç kovalamam. Çünkü o kısa hamlelerin peşine düşerken bir bakarsın, elindeki mal asıl büyük yürüyüşe hazırlanmış ve sen treni kaçırmışsın. Böyle yerlerde mesele üç beş liralık hareket değil; sabırla pozisyonu koruyup büyük dalgayı yakalamaktır derim. Al yatır uyusun çünkü büyümesi hızlı olacaktır . Kendime ekmek parasını ayırıyorum gerisi elime ne kadar lira geçiyorsa alım tarafında devam
Arkeolog06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Selamlar kardeşim düşüş trendinde kademe yapmanın işe yaramadığını hepimiz tecrübe ile deneyimle'dik şuan kademeye başlasak belki yine tersde kalıcaz ama oyuna dahil olmak istiyorsan bazı zamanlarda riski'de göze alıp bir yerden katılmalı oyun dışı kalmamak adına diye düşünüyorum ve evet güzel yorum risk her zaman var yeterince yükseldiğinde satmak yada satmamak bile risk barındırır bu arada hoca üstad vs değilim teşekkürler bol kazançlar dilerim.
CrvenaZvezda için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Sihirbazı ()Benimde böyle işlemlerim oluyor :)
Yön belli olmadıkça debelenip duruyoruz. Bir de crush yani ağır ağır düşüşün sıkıntılı yanı o. 2 dolar tepki veriyor gibi yapıp içeri alıyor. Ama en sonunda 2-3 dolar çıkıp bu sefer alıp başını gidecek. Bu seferde arkadan el sallatacak :)
@Arkeolog06
Arkeolog06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Arkeolog06 ()Bugünkü yaşanan durumu bir de şu vereceğim örnekten dinle. Saat 15.59'da üç kilo kademe aldım 87.28'den. Saat 16.57'de 88.56'dan gönderdim. Daha da alttan alırım hem de az da olsa bir kâr almış olurum düşüncesiyle. Nitekim öyle de oldu. 86.50'den yerine koydum 20.30'da. Buna sevinirken bu kademe bile terste kaldı. :) 83'e kadar düştü. Piyasa çırak çıkardı dememin nedeni bu. :)
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
CrvenaZvezda ()Komutanım gereklilik değil olasılık.
Manga için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR ()Güzel bir bakış açısı olmuş efendim.
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
CrvenaZvezda ()Hocam iyigeceler .. düşerken almak risk yaratmak. yukselisde almak risk almak. Bereketli olsun.
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Uniqueidentity ()Konu: bu olasılığı (ok) gözardı etmeyin emi!
Yok 50-58 Ons arasından yani olursa buralardan
47 i ben onsu tl e çevirirken 46.5 i yuvarlamak için aldım
ZeKaT_VeR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Sihirbazı ()Doğru diyorsun hepimizin baktığı açılar farklı. Önemli olan kendi riskini yönetebilmek. Fikir paylaşımı yapıyoruz işte. Yoksa tabikide herkesin kararı kendine.
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Eyvallah mübarek risk olmadan kazanc'da olmaz kardeşim ve piyasalarda risk her zaman var buna göre planlı hareket edebilmekte mevzu haklısın tabi dibini kimse bilmiyor bilemez en sağlık'lı olan dönüş beklemek benim yorum tekniğe göre öngörü tahmin yanılma ihtimali yüksek kimsede etkilensin istemem şahsi düşüncem yatırım tavsiyesi değildir zaten.
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Şimdi yazdım yorumu dostum konu al- sata karışmak asla değil son yorumunda var ihtimaller ve analiz buna ilave olarak .
Tek öngoremedigim konu dxy nerde duracak
Bir yerden tapki ve dönüş şart ama nerden nasıl ? @paravarhuzurvarr abim yazmıştı altının dip olarak görüp güçlü alıcalar bulması ile yükseliş mantıklı geliyor banada o dip neresi bilen varsa banada soylesin ben teknik olarak baktım duruma yanılabilirizde tabiki.
ZeKaT_VeR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Sihirbazı ()Merhaba mübarek. Evet o ihtimalde var. Nakitte olanlar için güzel fırsatlar evet. Ama yine de dibini görmediğin suya atlamak her zaman risklidir. YTD
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR ()Konu: bu olasılığı (ok) gözardı etmeyin emi!
Evvela çoknteşekkür ediyorum.
Efendim burda, 47den mi tepki yapacak deniliyor
Uniqueidentity için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Uniqueidentity ()Konu: bu olasılığı (ok) gözardı etmeyin emi!
@ZeKaT_VeR
72.30-76.30 ons
47 dolar üzerinden desek
109.30 TL - 115.30 TL arası
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Selamlar kardeşim tepkinin kısa kalıp 54 51 dolardan gerçek güçlü tepki ile yukarı atmasıda var var oğlu var yani :)belki'de döndü yada nerden döner bilinmez tabide 61 72 ters çanağı 51 rakamı ordan geliyor bendede yanılabilirim öngörudur tabiki alım için ortalama düşürmek için vs nakiti olanlar için güzel toplama yerleri kısaca ytd.
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Sihirbazı ()61.5'a doğru tepki verip tekrar 50 bandını süpürmeye (toplama alanı yapmaya) inme ihtimali de var. YTD
@Manga
Manga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Aynen doğru abi trumpp adamı o seçti getirdi lakin ilk toplantida sahin olarak gol attı sonrasi faiz artırımı konusunda 18 üyeden 9'u arttım istemesine rağmen nötr kalarak kapıyıda Aralık bırakarak toparladı durumu sonrası muallak bilinmeyen bir denklem gibi:)
Siyasi mi durucak Real gerçeklere göre mi hareket edicek vs uzar gider tam bir soru işareti bir kaç toplantı sonrası rengini belli edecektir saygılarımla.
paravarhuzurvarr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Sihirbazı ()Yataya bağladı iyice tam en sevdiğinden @Arkeolog06 :)
0BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR ()Sanırım o grafikte yükseliş yeri 54 gibi ancak net de değil efendim
Manga için cevaplandı (yorumu göster)