Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Sabırsız_sabırlı ()Hocam ay kapanışı kaç dolar. Bilgimiz olsun. Belki ondan alabilirim
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hasannn321 ()Grafik paylaşımı ve benim sevmediğim ama bana bolca verilen _like a yarıyor:)
selinesk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ ()Konu: Gümüş Ons
Destek bizden tercih simülatörden Kral:))
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Bilerek bir ucu açık Faiz artışı sahibesi yarattılar ama üretim endüstrisi tarafından bir çok ülkeden hatta mısırdan hindistan bile geride kaldıklarını düşündükleri için yıl sonunda kadar artış yapmayı planlamıyorlar yeni başkanın da faiz indirme taraftarı olduğu kızıl çiyan la aynı düşünceyi paylaştığı düşünülüyor
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
selinesk ()ne işe yarıyor
Hasannn321 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Silver_gr ()@simurg yıldızın hayırlı olsun :) sende durumlar nasıl
simurg22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hasannn321 ()Sayfa yıldızlar geçidi gibi yıldız alan arkadaslar hayırlı olsun:)
Otomatik Hatırlatma: Üyelerin yıldız sayıları diğer üyelerin yorumlara verdiği puanlar, sitede kalma süresi, altın simülatör sonucu ve üyelik tarihi vb. kriterlere göre otomatik sistem tarafından hesaplanmaktadır. Yıldızlar otomatik olarak belirli zamanlar içinde bu kriterlere göre güncellenerek artabilir ya da azalabilir. Yıldız sayısının fazla olması üyenin site içerisindeki tecrübesini gösterir ancak yatırım konusunda uzman olduklarını asla göstermez.
1BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR ()Hayırlı olsun efendim.
Fazlasıyla haketmiştiniz zaten
Seyhanefe için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR ()Denize düşünce yüzme bilen kurtulur efendim.
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
morakka ()Konu: Gümüş Ons Hareket Alanları (YTD)
Sen Haziran sonu 250 TL olacak derken kademe mi yaptın bu hedefe?
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ ()Konu: Gümüş Ons Hareket Alanları (YTD)
Sen tepeden full alım mı yaptın Aga? .. Nakit bırakmadın mı kademe adına? ..
Bavkan için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Selin_87 ()Tebrikler abi hayırlı olsun
Seyhanefe için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
F30 ()Hızlı yükselişin başladığı yerler 45tl civarlarıydı hatırladığım kadarıyla orayada inmez artık. Buradan bile düşüş olacakmı oda belli değil.
Fakirullah_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
selinesk ()Burdan zararkes yapılmaz ki elimde para olsa full alırdım ben
2BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Abd bu aralar yükselmesi taraftarı değil
Siyonlar paraların kendi adamları olan musk denen malum şahsın halka arzdan yatırımından çıkmasını istemiyorlar fiyatlar dip yapınca geri dönüş planları var
Nereden uyduruyorsun diyeceksiniz abd de çocukluk arkadaşlarım var birçoğu böyle borsadan para kazanıyor ve dün konuşmamız da arkadaşlardan birisi spacex için burada ciddi anlamda yatırım yapan küçük yatırımcılar oldu 180 dolar'dan girenler oldu bir çoğu terste kaldı diye parantez açmıştı
200 doların üstüne çıkan hisseler 150 dolara kadar geri çekildi
Yani içeri aldıkları sadece biz değiliz:)
gevcelli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
simurg22 ()@_BROKER_ kanka hakkını helal et :D:D ali ile hayırlayacağız yıldızımızı :))
Otomatik Hatırlatma: Üyelerin yıldız sayıları diğer üyelerin yorumlara verdiği puanlar, sitede kalma süresi, altın simülatör sonucu ve üyelik tarihi vb. kriterlere göre otomatik sistem tarafından hesaplanmaktadır. Yıldızlar otomatik olarak belirli zamanlar içinde bu kriterlere göre güncellenerek artabilir ya da azalabilir. Yıldız sayısının fazla olması üyenin site içerisindeki tecrübesini gösterir ancak yatırım konusunda uzman olduklarını asla göstermez.
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
YUSUF_ENES16 ()Konu: Gümüş Ons
Dinçer kardeş, gümüşte umut yok mu hiç?
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()Konu: Gümüş Ons
Eyvallah , ne zaman yüzbaşı olcam :)
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()@_BROKER_ evet ilk eksimizi @simurg22 ile sana vermeye karar verdik :D :D
0BeğenmedimŞikayet
Fakirullah_ ()Altın ve gümüş geçen sene başladığı yere gelmeden dönmeyecek rahat etmeyecek gibi.
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()kapanışı 61.33 üzerinde yapması lazım
Klopp için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()daha önce bu işler maşaalah inşaallah diyerek olmaz dediğimde arkadaşlar ne demek istediğimi anlamak yerine tepki göstermişlerdi
bir malı düşerken alın sonra inşaallah yükselir diye dua edin "yükselmez" bundan emin olabilirsiniz
hb5050 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Klopp ()60 üstündemi kalmalıyız hocam ay kapanışında?
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
F30 ()Fed faiz artışı ihtimaline rağmen orayı alta kırmadı
hb5050 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
umut5134 ()Merhaba kardeşim, emeklerinize sağlık rakamlar takibimde.. Beğenimle.. Selamlar, sevgiler..
@Seyhanefe
Seyhanefe için cevaplandı (yorumu göster)