Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
KANO1 ()Buralar temmuz da şenlenir ağlayanların yüzü güler inşallah
5BeğenmedimŞikayet
SON_17 ()PY'nin adımlarımızı izlemesi sebebiyle, rasyonel rakamlarımızın esnetildiği bir süreçteyiz. Ana planımdaki: önce ~69$ umudu, ardından ~61$ dip süpürmesi ve sonrasındaki 'yeni umutlar' döngüsü, PY hamlesiyle yukarıda ~67$, aşağıda ise ~58$ olarak esnetildi.
Şahsi planımda ~58$ altında kalıcılık öngörmüyorum. Amaç; küçük yatırımcıyı bunaltıp elindekini ucuza almaktır. Bu manipülatif iklimde ~58$ bandından ~69$ hedefine gidiş doğrusal olmayacak; ~63$, ~65$ ve ~67$ zikzaklarıyla örülecektir. Yanılma payım saklıdır ancak stratejim aynen korunacaktır.
Kendi adıma bir pay çıkaramam ama sizlerin o temiz sevgisini ve gönlüme dokunuşunu her zaman hissettim ve unutmayacağım. Sessiz mizacım gereği gürültünün içinde kalmayı doğru bulmuyorum. Bu sebeple muğlaklığa yer bırakmadan net olarak ifade edeyim: Bahsettiğim ~69$ umut/güven dalgası ekrandaki tabelaya vurana dek bu sayfada başka bir paylaşımım olmayacaktır.
Zihninizi suni korkularla değil, sabrın sessizliğine emanet edin. Allah'a emanet olun, kalın sağlıcakla. (YTD)
@SON_17
SON_17 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Rockybalikayv ()Mesela kac rakami ö emli aykapanisina
Periyot için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Eso_derler ()Konu: dxy
İzliyoruz abi... kahrolasica fedareller :)
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
cancan3460 ()teneke gümüşten daha pahalı nasıl oluyor bu ?
0BeğenmedimŞikayet
YUSUF_ENES16 ()Olsun. Verdiğin hedef gelmiş. :)
Periyot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Arkeolog06 ()Çok sağ ol kardeşim. Haklısın ama düşüş uzadıkça hem sermaye azaldı hem de yorgunluk tavan yaptı. Sağlam bir tepki gelse hiç fena olmaz, bir nefes alırız. Soluksuz düştü.
Evinizneisterse için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yusuf0147_ ()Hayatım da gördüğüm en mantıklı açıklama tebrik ederim
Evinizneisterse için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 ()Bencede :)
Eshot10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Konu: dxy
104 bir sonraki hedef oda şartlar oluşursa. İlk direnç 101.5 100 üstünde ve geldi yazdım daha önce. 106 bende yok şuan için. Çok uzun vadede hedef 121 civarı o ayrı.
Eso_derler için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Arkeolog06 ()Herkesin bir yoğurt yiyişi var kardeşim. Yıllar önce dolar sayfasında muhalefet ettiğim için engellemişti. Yıllar geçti hâla aynı. :) Allah gönlüne göre versin.
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
esinarican ()Dediğinize göre çok da uzun sürmeyecek ykseliş. Bende asıl olarak altın var ve tam da ev alacağım zaman düştü şansımdan. ama temmuz ağustos da yükseliş olursa beni kurtarır. Umarım ciddi bi yükseliş olur. Gümüş çok yok da altın yatırımım çok eridi.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
heromero ()Aynen Fed olayı var doğru.. ama o verilerin asıl etkileri bile perşembe hissediliyor asıl...
TTEKOL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Konu: dxy
Sağol dostum.
Rockybalikayv için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Konu: dxy
Döner ama kırdığı direnci destek yapmaması lazım 100 direnç idi destek olmamalı! Son 101.5 gördü şuan oradan geriye iniş olacak diye düşünüyorum bakalım.
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Çegirge ()Önce ons altın 3800 dollar daha sonra 3500 dollar olacak . Bu tahmini medyum Memiş in medyum kardeşi Memiş. Yıllarca tv den tv lere koşup insanları medyumladı. Elimizdeki abucumuzdakini haydi attaya yaptılar.
0BeğenmedimŞikayet
Arkeolog06 ()Merhaba kardeşim. Hoş geldin. Engele takılma artık. Yokluğun hissediliyor. İnşallah dediğin gibi olur. Alım yapabildin mi?
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ismtocll ()1 yıl düşerse artık 5 10 onsa merhaba mı diyeceğiz
Periyot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
cancan3460 ()daha dibi varmı ? sizce ?
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()65-66 takip.
Kubra_01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sinembas ()O günde yazdim d k dan ac çok dusuk
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Periyot ()birde bu düşüş bu ay bitmeden tamamlansa iyi olur! bir dahaki aya sarkarsa konsolidasyon ve yatay süreç en az 6 ay 1 yıl daha fazla sürebilir benden söylemesi...
Rockybalikayv için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eshot10 ()Bu da iyiymiş :))
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Bu hep böyle olmuştur ve olmaya da devam edecektir. O yüzden vakti sabrından çok olanın işi gümüş
Evinizneisterse için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Issizadam63 ()Bunlarin 170 tl den bu yana gelgelleri bitmiyoki 5 tl makasla bisey yapamayiz binaen aleyh hep bole dibin dibini bekliyoz mcbur
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)