Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
Başak_17 ()Benim birazdan 4 olucak :) teşekkür ederim hepimize bol kazançlar diliyorum.
Arkeolog06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte ()ABD verisi iyi gelmişti dimi :)) işin aslını bilmeyende verilerden medet umuyor hala :))
0BeğenmedimŞikayet
Arkeolog06 ()Çok haklısınız. Telefonu üç kez şarj ettim bugün. :) Bir tepki alsak hiç fena olmaz. Hayırlısı olsun. Bol şans diliyorum.
Başak_17 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sabırsız_sabırlı ()İnan en iyisi dünkü gibi kapatıp işime bakmak. Dün kapatmasaydım illaki yukarıdan alırdım.
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Başak_17 ()İnşallah artık bir tepki gelsin yordu ..
Erkanccc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ht1976 ()Kardeşim şuan piyasada ABD Fed faiz artırımı yaparım söylemleri ile çalkalanıyor onun için bu süreç nerede duracak kimse bilmiyor... şuan dolar endeksi 101.200de Euro dolar endeksi 1.13 gidiyor... ABD 10 yıllıklar yükseliş trendi olduğu sürece emtialarda baskı devam ediyor...
Sabırsız_sabırlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Erkanccc ()Hareketleri yükselecek gibi
Başak_17 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Başak_17 ()Parmaklarım gözlerim açıyor artık takipten :) buranın altı uçurum gibi stres az kalır..
Arkeolog06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sabırsız_sabırlı ()2 saat önce 1 tl aşağı atıyor. 20 dakika önce 1.5 yukarı atıyor. 20 dakika sonra 2 tl aşağı atıyor.
Yön neresi belli değil.
Gel de bu piyasada altın gümüş al.
Bunu yazarken bile tekrar çıkmaya başladı
2BeğenmedimŞikayet
ht1976 ()Kardeşim bizler emekli olunca boşta çok zamanım var... ezan vakiti beklediğim için yoksa şuan al sat yapmıyorum bilginiz olsun...
Erkanccc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Erkanccc ()Elinde tonlarca varsa bu saatte uykunun tadını çıkarsan ya :)))
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Eyvallah kardeşim teşekkürler evet doğru risk ve sermeya yönetimide çok önemli iyi yapabilenler stres yaşamıyor diyebilriz güzel günler diliyorum.
Arkeolog06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ht1976 ()Şuan TL bulmak çok Zor dönemdeyiz... TL maliyetli Bir para oldu onun için dikkatli olun derim...
Erkanccc için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ht1976 ()Kardeşim daha yükseliş olursa o zaman atarız trene.. benim başka dükkan alma durumları var onun için çokda emtia ya bulaşmak istemiyorum... elimde zaten tonlarca var...
Erkanccc için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Arkeolog06 ()Teşekkür ederim kardeşim. Çok haklısın. Her zamankinden daha fazla ihtiyatlı olmak zorundayız. TL'ye ulaşım çok maliyetli, sermayeyi etkin kullanmaya çalışıyorum. Engeli kaldırdım bu arada. Ne ara engel attım onu da bilmiyorum.
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ht1976 ()Ali abi nakit bulmak bu dönemde çok Zor TL maliyetleri çok yüksek...
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ali_Cesur ()Aslında para buldukça az olsun benim olsun deyip altın almalı lakin gümüş tersde kalınca altına gidemedik. Ama inşaallah aklımız imanımız zarar görmesin milyon zarar yazanlar var zor bir durum.
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Arkeolog06 ()Teşekkür ederim. Ben de izliyorum. Ekran takibi yordu gün boyu, gece de devam etti. Bir ara vermedi ki düşüşe dinlenelim. :) Düşüş dönemleri hem güzel hem de aşırı stresli.
Başak_17 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Erkanccc ()Neyi bekliyorsunuz buralar alım yerleri değil mi ? 105 ten çıkmışsınız 13 lira daha düşmüş . Sizinki kârdan zarardır.
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Rica ederim abi hepimiz büyük bir aileyiz oluyor arada engeller vs yapıcak bir seyde yok sağlık olsun diyelim .
Çin ile hareket başlayabilir uykusuz kalıcaz yine :)
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ht1976 ()Çok büyük zarar var... burada kâr yaptım falan hepsi yalan... en son 105den çıktım... bir daha almadım... bekliyorum...
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
ht1976 ()Gram altın 23 lira fibada reklam değil sadece bilgilendirme...
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ht1976 ()Ali abi çok teşekkür ederim Allah razı olsun çok sağolun...
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ht1976 ()Ali hocam hayırlı olsun inşallah... valla hep beraber battik... bu ortamda karlar falan gitti... kârdan çok zarar var... bekliyorum...
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ali_Cesur ()Hüseyin bey kardeş hayırlı gecelerin olsun.
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)