Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Olası yerleri daha öncede yazdım şimdi de yazdım arkadaşlara oradan bakarsın kardeşim.
Fazla_cesur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
CrvenaZvezda ()Konu: rasyo anlık

0BeğenmedimŞikayet
Çegirge ()Hocam şemayı ancak sayfaya atabilirim
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()60-61 ilk nokta idi devamı halinde 56-58 ikinci ve son 50-54 arası idi. 50 ye kadar alan açarak hesaplama yaptık rasyo 75-80 denemesi halinde daha önce de yazdım bunları bir kaç defa. Sorun sadece bir anda sert inmesi oldu rasyodan dolayı. Evet bende 80 son gibi görünüyor belki hafif sapmalar olabilir ama hedef bölge bende belli. Neresi olduğunu neden olduğunu anlattım.
ZeKaT_VeR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
kocEMİN ()Amin inşallah ALLAH razı olsun..
Gönlünüz güzelliği üslubunuza yansımış diyelim :)
ZeKaT_VeR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Periyot ()teknik olarak bu dalganın başlangıcı 28,32 civarı altına dokunmadığı sürece teknik bozulmaz ellilota göre... ama öyle bir beklentim yok bilgi amaçlı yazdım. fibonacci çekecek arkadşlar 28,32 $ dan 121 $ a çekin destekler ortaya çıkar:)hocam yanlış anlamayın sözüm size değil, genel bilgi olarak paylaştım.
hayırlı akşamlar emeğinize sağlık
Manga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
aklın_penceresinden ()Dün ekteki yorumu yapmıştım. Hemen hemen gerçekleşti gibi. Çünkü şimdiye kadar görülen en küçük rakam 55,600 dolar. Benim yazdığımda 55,014 dolardı.
şimdilik grafiklerde görülen teyitli güvenilir en düşük rakam.
bugün 4 saatlik 60,719 dolar altında kapanış sonrası dipte bir rakam daha hedef oldu ama o rakam çok güvenilir değil yazmayacağım.
şu anda yapılması gereken 61,580 dolar altında haftalık ve salı gecesi 58,542 dolar altı aylık kapanış yapacak mı?
bu arada tepki yükselişleri olabilir. ama önemli olan verdiğim bu rakamlar ve DXY takip edilmeli. DXY hedef rakamlarını yazdım önceden.
Saygılar.
0BeğenmedimŞikayet
xxbirzamanlarxx ()buradan olurda yukselirse 80 civarı geldiğinde sakın az bilen fişekçilere itibar etmeyiniz..
normalde bu grafik yukselsede düşer.. sadece genişleme formasyonu yapacağım derse 110 a kadar gitme ihtimali olur.. ama yatırımcıyı bu kadar içeri çekmişken oraya götürüpte tersten kurtarmazlar sanırım..
çıktım..
0BeğenmedimŞikayet
MAYKIL_JAKSIN ()800 gram pisküvüt bile 114 TL olmuş.
Gümüş, bile 800 gram pisküvitten ucuz olmuş.
0BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR ()O da olacak biiznillah.
Her halin tabiiatında sürekli düşüş veya sürekli yükseliş olmaz- olamaz efendim
GÜMÜŞCEVİZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()İlk ekleme mi?
Altın_inme için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Şuan yatay bant destek noktalarını takip ediyorum kanallar belli rasyoya göre ons altına göre aralıkları yazdım 3 nokta şeklinde. Göstergelere göre bakıldığında işlemiyor şuan. Hedeflenen belli yerler var bellli ki ondan sebep sinyallerde sapmalar oluyor şaşırtıyor.
Çegirge için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
F30 ()İşlemlerde full giriş stop loss lumu giriş yapıyorsunuz?
Periyot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
GÜMÜŞCEVİZ ()Dolu başak olmak kolay değil çok zor. bugday derdine düştük
Oysa bize nefes lazımdı :(
ZeKaT_VeR için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
_FRİT_ ()Ben de o kadar takibe rağmen kilolarca gümüş artırmama rağmen 6 ayda kazandığım tl bazında kârın %30 u an itibari ile yok oldu. Ama satış yapmadığım sürece zarar gerçekleşmiş sayılmaz. Beklemede kalacağız umarım piyasa normale erken vakitte döner.
Fazla_cesur için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ali_Cesur ()Bi arkadaşa dost tavsiyesi yap dedim. Fed sonrası. Dediki tepkide 71 72 sat kurtul dedi. Oralar gelmedi satmadık pişmanlık. Bir tarafım şu yorumun nefsime hoş geliyor. Lakin 50 dolar altına bi giderse diye tansiyonum artıyor. Ne yapacağıma şaşırdım. Bir arkadaş dışında malinizi kaptırmayın, ben asla zararına mal satmamcilar maalesef yanildılar.
Altın_Kokusu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Manga ()dip-
dibin dibi
dibin dibinin dibi
yani 3 çeşit
))
1BeğenmedimŞikayet
Altın_Kokusu ()Selamlar hoşbulduk teşekkürler. Gümüş TL olarak evet dipte alabilenler biraz daha şanslıydı, yine gümüş TL olarak tepede alanlar daha az zarar etti doların yükselişi onstaki düşüşü absorbe etti denebilir. Lakin ons baya yavaş şekilde düşüş yaşadı. Bazen 1 dolar artması bile günler haftalar sürdü. Karmaşık düzeltme yüzünden ve enflasyon ile birlikte reel olarak baya zarar oldu. Şimdi de tepede alanlar bir gün yine kurtaracaktır biraz zaman ve sabır gerekiyor.
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Issizadam63 ()Sabah 52 ons gorursek d/alacagiz insallah
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Eyvallah dostum çok teşekürler amaç iyi niyetli olarak kimse mağdur olmasın üzülmesin insanların bir planı olsun şeklinde olası senoryaları ihtimalleri öngörü dahilinde dilimiz döndüğü bilgimiz kadar yorum yapıp katkı sunabilmek yanıldiklarimizda cok oluyor tabiki sevgi ve saygılarımla hayırlı geceler bol berkeretli kazançlar dilerim.
ZeKaT_VeR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR ()Esteğfirullah efendim.
Doğrusu sizin. çok temiz bir gönlünüz var olacaktı.
Rabbim bol ve bereketli kazançlar ihsan eyleyw
kocEMİN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Altın_inme ()Eyvallah Hocam burdan aldım bakalım hayırlısı
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Halil_4690 ()En dibi görmüş nerdeyse bı çok insan daha da düşerse psikolojisi iyice kötü olur
0BeğenmedimŞikayet
xxbirzamanlarxx ()ons henüz 100 civarıydı.. gümüş ons 58 bekledim.. ama sonradan formasyonu bozdu.. sonra 54 te alınır 80 civarında satılır düşündüm.. gr gümüşte 83 beklemiştim.. oda yaklaşık gerçekleşti..
grafikler çok düştüğü için bazı zaman dilimlerinde dalga dümen olduğu için
buradan yukseltme ihtimalleri var. o yüzden temkinli yazmak istiyor kimseye sebep olmak istemiyorum..
daha fazla düşecek mi yuksleecek mi bilmiyorum... yazdıklarıma itibar etmeyiniz..
gr olarak 110 civarında terste kalan arkadaşlarda çok bekleyeceklerini sanmıyorum belki 2 ay sonra sanırım yukselir..
0BeğenmedimŞikayet
Periyot ()teşekkür ediyorum hayırlı geceler diliyorum.
ZeKaT_VeR için cevaplandı (yorumu göster)