Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()Yükselişi etkileyen en büyük etken fed. Biraz geçsin herşey normal seyrine döner
2106 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
celik2119 ()Neden? 61 doların dip olduğunu biliyor muyuz? Eğer eminseniz 100 x kaldıraçla girelim.
Aziz_abi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Civardagezer ()İki liralık ustalara prim vermeyin, 92 aldım 94 sattım diyor, biri 94 altında 92 var 94 üzerinde 96 var diyor, sanırsın 500k gümüş ile trade dönüyor vergi makas değer mi strese, al piyasa dönünce güzel kar edince sat mesele bu kadar basit.
-2BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR ()Bu yazınızı önceki düşüşlerde de okumuştum ve çok doğru bir tespit demiştim efendim.
Ancak beni en çok üzen arkadaşlarımın terste kalması değil,
Özellikle bu işi bilenlerin sürekli caka satması oldu.
Sizi tenzih ederim efendim.
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Silverdiet ()62/58 aralığı önemli burayı kırarsa taşıma maliyeti artabilir yükseliş için bekleme süresi uzayabilir
0BeğenmedimŞikayet
Aziz_abi ()Hocam birde şu 160 tl ve 120 ons muhabbetini geride bıraksakda, 92-120 tl ve 61-77 ons aralığında muhabbet etsek:)
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
2106 ()Arkadaşlar bu gmş psikolojimizi bozdu, sabrımız kalmadı artık.
Ne zaman yükselecek veya yükselişi etkileyen etken var mı?
Bilgisi olan varsa paylaşmalarını rica etsek.
0BeğenmedimŞikayet
MuratoAG ()5 ay önce ben de 150 tl ortalamadaydım , birkaç kez al sat yakaladım, 110 a kadar düştü, şimdi yükselecek , kar edeceğiz derken bu rakama kadar düştü
ismtocll için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()Kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez.
1BeğenmedimŞikayet
ASRN ()Arada hatırlatırım "düşüşe seyirci olmak" biri güzel diğeri berbat duygu içinde olmaktır berbat olan malda ve terste yakalanmak düştükçe alıp para bitip hergun fiyatlar düştükçe zararı hesaplamak diğeri elde nakit düşüşü izlemek ve fiyatlar düştükçe eldeki sermayeyi fiyatlara bölerek alıncak miktarın artmasını izlemek hangisini seçerseniz?
ZeKaT_VeR için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
celik2119 ()Evet sayfanın büyük çoğunluğu da ona inanıyor. Halbuki 112'den ilk parçayı aldıktan sonra düşüşü gördüğünüzde alttan tekrar almayıp elinizde kalan parayla başka bir yatırım yapsaydınız, mesela kira fonu alsaydınız o parçanın zararı diğer kısımdan tamamlanırdı. Düşerken kademeli alıp ortalama düşürünce zarar 1 iken 5'e çıkıyor.
MuratoAG için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Çegirge ()Eğer yukarı doğru çıkmaya başlarsa Allah'a şükürler olsun hiç tl param kalmadı. Gmş sıfırlanmayacağına göre hep bekleyeceğim, suya sabuna asla karışmayacam. Al yat. Allah Kerim. Herkese de dertsiz, sıkıntısız kazançlar diliyorum.
0BeğenmedimŞikayet
celik2119 ()160tan 140'a düştüğünde "20 tl düşmüş, daha ne kadar düşecek ki" diyorlardı. Oranın dip değil de zirve olduğunu nasıl anlayacaktık?
TTEKOL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
MuratoAG ()5 aydır bu işin içindeyim , maalesef ekonomistlerin de çoğu olmak üzere hep ortalamayı düşürün lafını dinledim
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Civardagezer ()Sen onları çarpmak istiyordun onlar seni çarptı bu kadar basit.
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
bilall38 ()Gümüş ilk aldığımda 2.40 tl idi aldım 90 kuruşa düşmğştğ ve sitede gümüş teneke oldu demişlerdi nerden aldım dedim bu meredi sonra 3 tl çıkmıştı :))
0BeğenmedimŞikayet
Civardagezer ()Nakitte kalarak ta short açılır hiç işlemsiz köşede taki düşüş bitene kadar uçan kaçan var mı ortamda.
Piyasaya_takipcisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sinembas ()Çok kişi batti
Civardagezer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR ()Siz ve diğer arkadaşların sayesinde öğreniyoruz efendim.
Öğrenneye de devam efendim.
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()Doğru diyorsun hepimiz yolunmuş kaza döndük , sadece short giyenler kazandı!
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Piyasaya_takipcisi ()Biz kumarci değiliz ki yatırımcız sel buy bilmeyiz burda çoğu arkadaşım düşüş oynarsın sel basarsın para akar tabiki kumar parası kuruş yaramaz insana
Civardagezer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
akin77 ()Bende sevindim üstadım sağolasın teşekkürler sende sürekli Nik isim değişiyorsun hızına yetişemiyoruz)
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
bilall38 ()İşimiz burda gidemiyoruz bi yere :))
bilall38 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Şeyda_türk ()Büyük Resim Candır @Mertoğlu66
Hareket 118
Varış 61
Bir Sonraki Durak 57
Alan Alsın ; Satan Satsın..ytd
@Zeydan_Yaralar 200Ema (66-69) bölgesi.ytd
@Geleceğe_doğru 29 ocak2026 Parabolik yükselişten yaklaşık bir yıl geçmesi düzeltmeyi tamamlayacaktır.ytd
(Yorumlarım Günlük Al- Sat'çılar için Değildir)
@Şeyda_türk
0BeğenmedimŞikayet
Civardagezer ()Bi tanıdığım 70 liradan çok düştü diye 42 liradan reder almıştı uyardım, sonra hayala kapıldı düştükçe ekledi o ekledi hisse düştü o ekledi hisse düştü geldi 7 liraya, ayı piyasasında inat edersen yok olur gidersin para piyasası en acımasız yerdir.
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)