Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Seyhanefe ()Hergun aynı film aynı seri
Bıktık artık iki ileri bir geri
Ha bugündü ha yarındı derken
Kaybettik neşeyi düştüğün günden beri
Seyhanefe için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Konu: dxy
Eyvallah Mustafa kardeşim sağol. Bu noktayı geçen yıldan beri özellikle takip ediyorum çok defa yazdım buraya baskı yapıp kıracak diye. Yine parite 1.20 yi aşamaz geriye iner oradan dedim oda geriye iniyor. Bunlar tersine dönmediği sürece sıkıntı rahat yok. Yine rasyo aynı şekilde sıkıntı. Biraz sabır isteyen bir süreç olabilir bu arada vur kaçlar ile kâr almak sanki daha iyi gibi görünüyor aşırılıktan uzak durarak. Piyasa ne der bilemem de bende durum bu. Uzun zamandır beklenenler oluyor kısaca.
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Seyhanefe ()Kimimiz okur yazar kimimiz maraba
Güvendik. Dedik aldirirmi ev araba
Umutlar kaldı yine ay kapanisina
Kâr satışina fırsat versen nolur arada
Seyhanefe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
CrvenaZvezda ()Konu: bu olasılığı (ok) gözardı etmeyin emi!
Hayırlı cumalar. Pozisyon aldık bekliyoruz hocam.
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zafer3450 ()InşaAllah .. Nerden dönecek?
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Seyhanefe ()İki gündür varamadik bi elli dokuza
Kimi yüze çıkacak der kimi düşecek otuza
Hasta ettin her birimizi sonunda
Bahaneyi bulduk şekere una tuza
Seyhanefe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Konu: Gümüş Anlıkta Fiyat Hareketleri ve Hedefler.

0BeğenmedimŞikayet
King_of_the_gold_ ()Selamın aleyküm değerli gümüş ailesi sıkışmış olan gümüş ons kısa vadede bi kaçış fırsatı verecektir bu kimine göre tepki yükselişi kimine göre kaçış fırsatı artık ne sayarsanız...
0BeğenmedimŞikayet
Aysimaa_ ()Niyetler halis akibetlerde hayırlı olsun inşallah.. Bir yerden döneceğini bilmese idim keşke :)
Zafer3450 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Dxy, eurusd, rasyo bunlar olmazsa olmazımızdır ons takiplerinde. Paritenin 1.20 yi aşamayacağını geçen yıldan beri söylüyorum. Dxy 100 zorlayıp geçeceğini aynı şekilde geçen yıldan beri söylüyorum. Parite düşeni kıramadığı sürece onslara rahat yok. Dxy düşmediği sürece aynı şekilde rahat yok. Yine rasyo düşmediği sürece rahat yok. Bunlar ne zaman tersine döner işler değişir. O zamana kadar vur kaç devam...
1BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Konu: dxy
Selamlar evet ve kapanıslari önemli sıkı takip şart olucak bendeki rakam 100.55 üstü kapanislar alıp kaldığı sürece senin rakamlar her zaman masada tutar buda iyi olmaz katılıyorum arkadaşım güzel günler dilerim.
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Eyvallah abi çok sağol çok teşekkür ederim. Elimden geldiği kadar yardımcı olmaya devam edeceğim vaktim olduğu sürece.
BJK__35__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Sağol abi seninde inşAllah.
BJK__35__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Lüfer ()Satasım var aksama corba parası icin
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Konu: dxy
100 üzeri kalıcılık ile 101.5 baskı yapar direnç kırarsa hedef 103-104 arası olur. Şartlar ne der bilmiyoruz takip alanı belli. Önemli olan aylardır yaptığım 100 direnç noktasının üzerinde kalıp kalmayacağıdır bana göre. Kalıcılık iyi olmaz umarım kalıcı olmaz.
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zafer3450 ()Insan hep bir beklenti içinde .)
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
GÜMÜŞCEVİZ ()Elinize sağlık güzel acikladiniz.
Şu canavar balinalar bir an önce doysada artık yiyemeyip sindirime gecseler iyi olcak.
Aura__28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
bilall38 ()altıns1 toplarlıyor abd alıcılı olabilir uzun ardan sonra
1BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Robotlar şu an "Momentum Chasing" (Trendi Kovalama) moduna geçmek üzere sınırda bekliyorlar. Fiyat 58,50$'ı gördüğü an, açığa satış yapan (short açan) diğer robotların stop- loss emirlerini patlatmak için yukarı yönlü mikro saniyelik alımları tetikleyebilirler.
? Şu anki 58,46$ seviyesinde sistem robotları daha çok dar bir bantta likidite sağlamakla meşgul, büyük bir yön kırılımı için TSİ 17:00'deki ABD verisini ve New York seansının tam oturmasını bekliyorlar.
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Konu: dxy
Yorumu yaptığımda 101.5 e çıkıyordu sonra çıktı ve tam 101.5 ten geriye saldı 100.3-4 arasına kadar bekliyorum. Son 100.8 civarına kadar indi devam ediyor.
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bereketli_ ()İyi olmaya çabalıyorum abla nasil olacaksa işte mecbur bekliyorum elim kolum bağlı isallah Taha tez zamanda kurtuluruz yoksa cok can yakacak bu gümüş abla Allah herkezin yardımcısı olsun.
Aura__28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Şu gümüş 59 doları bir geçse tepkisi biraz daha iyi olacak yapıştı kaldı buraya altın dipten azda olsa yükseldi
0BeğenmedimŞikayet
Manga ()az önce bir grafik paylaştım arkadaşlar.
çalışır diye düşünüyorum. 1-2 bazen 3 günde bir yön değiştiren grafik
inşallah çalışır
şuanda 55,50 gibi yerde dip yapmış inişli çıkışlı yükselmesi gerekiyor
0BeğenmedimŞikayet
Aysimaa_ ()Ozaman 89,50de bekleyelim madem beni dinliyor ise bu da gelir:)Şfrli yazayım bari aramızda kalsın.. Bu nefes alır gibi geliyor buralara kadar :))
Yatırım tavsiyesi değildir
Zafer3450 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Konu: dxy

Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)