Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Fortune1984 ()Konu: #35052496 Grafik detay ve yorumları
Daha düşmez demek ki
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Destek at sende :)) 60 üzerinde tutabildik tutabildik yoksa şiirde kurtarmaz :)
Portföyümde TL kalmadı, bitmez mi bu düşüş
Gümüş ben hiç zararı, bilmez miyim sandın
Kimseler yorum yapıp, etmez mi bi yardım
Nasıl bir düşüş bu hiç, sönmez mi bu yangın
Ah onssuz olmaz, portföyüm sensiz harabe
Ah dolarsız olmaz, TL yalnız biçare
Ah parasız olmaz, ömür senden ibaret
Ah gümüşsüz olmaz, dört yanım virane
Seyhanefe için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Seyhanefe ()Eline sağlık kardeşim.
Bu gumus için bir başlangıç olsun inşallah..
TTEKOL için cevaplandı (yorumu göster)
7BeğenmedimŞikayet
Seyhanefe ()Herkese mrb.
Yorumlarımıza mesajlarimiza dikkat edelim.
Hepimiz aynı oranda kâr da veya zararda değiliz. Hepimiz bünyesi aynı oranda olanları kaldıracak durumda olmayabilir.
Birbirimize destek olalım gerçekler çerçevesinde tabiki.
Hepimizin belli başlı özel hayatında sıkıntıları vardır zaten. Birbirimize yuklenmeyelim. İdare edelim. Hoşgörülü sağduyulu davranalım.
Burada ettiğimiz güzel bir kelime , bir moral bir iyiliktir bana göre. Ve hangi iyiligimizin bizi özel hayatimizda be- la - lardan koruyacağını bilemeyiz.
Hepimiz iyi şeyler konuşmaya iyi şeyler duymaya layigiz.
Allah hepimize sağlık sıhhat huzur versin inşallah. Gerisi Allah'ın izniyle halolur..
1BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Bundan sonrası gümüş için arabesk :))
TTEKOL için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Aldanma zararın mahsun yüzüne,
Kara geçeçeksin mutlaka bir gün,
Kanma düşer gibi göründüğüne,
Elbet zirvesine gidecek birgün.
Kar etmek çok güzel sey terste kalmak acı? Portföyünü saracak bir büyük sanci?
O durmayan gram sen garip al satçı?
Hesabi vermeden gidecek birgün
Seyhanefe için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Bir gelisme paylasıyorum dü2müyor bir türlü resim attım yine düşmedi. Dört haftslık para çıkı2ının ardından fiziksel altın eft'lerine taze 1.1 mia para girisi olmus. Nisan ayından bu yana en büyük alım.
1BeğenmedimŞikayet
Seyhanefe ()Çok teşekkür ederim hocam.
Sevgiler saygılar..
umut5134 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Seyhanefe ()Teşekkür ederim kardeşim.
Son zamanlarda pek şiir yazmiyorsun alındı gümüş buna :)
Hepimiz artık bu burdan çıkmaz dediğimiz yerden firlayacak yukarılara..
TTEKOL için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Musab19 ()Malesef aşağıda 61 desteği kırıldı. Dün yeni dipler arayışı var diye yazmıştım dolar desteği olsa bile 87 85 81 masada. ons 57 55 olasılığı var.
0BeğenmedimŞikayet
ozguzel ()Bugünde batıyoruz çok şükür.
0BeğenmedimŞikayet
Veys2121 ()Konu: #35052474 Grafik detay ve yorumları
Usta gümüş nerden dönecek 150$ gidecek biraz nakitim war burdan alayım mı
Kuyum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Bereketli olsun kur2un cok sende :)
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Eline sağlık. Hayırlı olsun üstteğmenlik :)
Bizim şiirlerde işe yaramadı gözü dikmiş toprağa
Seyhanefe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Aynen az önce aldım
TTEKOL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Bizim yatırımcımızın temel sorunu şu. Hiç bilmediği bir ürüne gözü kapalı herkes alıyor diye veya duyumla almak. Şöyle son bir yılda en yüksek hangi fiyatı en düşük nereyi görmüş bakmadan zirvelerden alma konusunda çok maharetliyiz. Bu hisselerde de böyle diğer ürünlerde de. Genelde de çıkış trenin son vagonuna bineriz. Düşerken sorguladığınız kadar çıkarken hayırdır düzeltmesiz neden böyle çıkıyor diye endişe etmeyiz ve bir türlü de satamayız.
0BeğenmedimŞikayet
Kuyum ()Konu: #35052462 Grafik detay ve yorumları
Günaydın.
Artık... kısmet..
TTEKOL için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Seyhanefe ()Herkese hayırlı sabahlar.
Gümüş ons özelinde 63.33 usd altında kaldıkça aşağı yönlü baskı devam eder.
63.33 usd kırılımı 63.85 - 64.40 - 65.20 usd getirebilir.
61.05 aşağı yönlü esnedi. Burada 60.50 - 60.13 - 59.77 - 59.35 usd beklenebilir
Rasyo 67.00 dayandı.
Daha önce bahsetmiştik yeni rasyo araligimiz 52 - 67 olabilir diye.
67 bandında peşpeşe kapanislar önce 72 sonra 78 hedef yapar. Aşağı anlamda 65.80 - 63.60 - 61.50 - 58.00 beklenebilir.
Sağlıkla sihhatle inşallah bereketli kazançlar dilerim..
0BeğenmedimŞikayet
Eso_derler ()Konu: #35052460 Grafik detay ve yorumları
Günaydın kuyum... Eline sağlık
Kuyum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Bu dediğini sadece emtia da değil tüm ürünlerde sırayla yapıyorlar zaten. Biraz geriye bakmak y et erli olur. Son dönemli hızlı çıkışın faturası bu şuan
bashar89 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Konu: #35052458 Grafik detay ve yorumları
Artık kırmamasını umut ediyoruz yoksa bu sayfa bunu kaldıramaz psikolojik olarak. Son dönemdeki hareketleri maalesef sindire sindire düşüş yönünde. Fed üzerine tuz biber ekti. Eğer olurda daha aşağılara gözü dikerse pusuda bekleyen birçok yeni yatırımcıyıda almış olur bakalım buna izin verecekler mi. Öyle bir durumda hisseden gümüşe kayarım bende
Kuyum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kuyum ()Konu: #35052457 Grafik detay ve yorumları
zaman konusunu bilmiyorum.
ozguzel için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
bashar89 ()Yüzyılın soygunu 2026 büyük emtia soygunudur.
0BeğenmedimŞikayet
Kuyum ()Konu: #35052453 Grafik detay ve yorumları
61.42 kırdıgında asagı sert inicez...
3790 dolardan alıp 4000 dolardan satmayı düşünüyoruz.
karşılığı gümüş ons kaç olursa..
Kuyum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Senin bu cevabın tam olarak @celik2119 verilecek cevap. Onun mantığında direnç kırıldımı alınır tamma da millet zaten daha da uçacak diye zaten 160-170 tl lerde gözü kapalı aldı. Hisse mantığı ile bakarsa zaten 5x yapmış bir hissenin grafiğini acıp en düşük nereyi en yüksek nereyi görmüş diye bakmadan 130-140 TL den ufuz diye almaya başlarsan zaten sorun orada başlar. Ama zirvesinden neredeyae yüzde 50 düşmüş gümüşte parçalı alıma uygun hale gelmiştir. Her parçada kar edemesende az beklersin
Aziz_abi için cevaplandı (yorumu göster)