Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
gercekler2026 ()Bazılarına göre de haziranda 200 lira olacaktı sonuç ? 100 lirayı bile arar olduk
Dean için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ali_hoydaaa ()burası dip mi
0BeğenmedimŞikayet
Halil_4690 ()135 ten alsan heralde kafayı yersin bu fiyatları gorunce
Ethemmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Halil_4690 ()Kapanışa doğru bir alım gerceklesirmi.
0BeğenmedimŞikayet
Ethemmm ()135 ten alacaktım nasip olmadı! Sonra düştü yükseldi en son 110 a alacaktım yine almadım. 100 oldu sonra çıktı en son bugün düğmeye bastım. 93 ten aldım iş bankasından! İyi mi yaptım bilmiyorum! 750 binlik gümüş 1.5 milyona altın aldım! Dip diye düşünüyorum! Altını 7200 iken almak nasip olmadı! Bu nasipler nedir diye soranlar olacak. Banka vadesi dolmamıştı! Tabi ki kimse bana tavsiye etmedi kimseyi de dinlemedim kimse de beni dinleyerek bir şeyler yapmasın bu tamamen şans! Yatırım tavsiyesi değildir
1BeğenmedimŞikayet
CrvenaZvezda ()Günün en olumlu olayı en azından 60 dolar altına düşmedik.60dolar altında gun kapanışı olmadan gerceklesen düşüşler dip seviyesi re testi olarak adlandırılır. Sabahı olmayan gece yoktur sıkmayın canınızı fazla ALLAHA EMANET OLUN.
0BeğenmedimŞikayet
Cem41 ()baba vanga ile bir akrabalıgınız varmıydı?
Dean için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
celik2119 ()Konu: #35051993 Grafik detay ve yorumları
Genelde yükselirken kademeli alım yapıyoruz. Mesela 4 saatlik grafikte direncin üzerine çıktığında ilk parça, günlükte çıktığında ikinci parça gibi.
Ya da ortalamalara bakıp 21 günlük ortalamanın üzerine çıktığında ilk parça, 50 günlük ortalamanın üzerine çıktığında ikinci parça, 21 günlük ortalama 50 günlüğün üzerine çıktığında üçüncü parça alınabilir. Dönüş başladığında uygulamalı olarak gösteririz buralarda olursak.
By_manken için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gngrnc ()108 tl den terste kalmak moral bozucu oldu
1BeğenmedimŞikayet
DAYI_61 ()komutan logar bir cisim yaklaşıyor.
0BeğenmedimŞikayet
karizma707 ()E bakalım tertip hayırlısı olsun daha dipler gözüküyormu ne diyorsun? Emti a üzdü herkezi
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
By_manken ()Konu: #35051988 Grafik detay ve yorumları
Merhaba üstad, dirençlerin kırdığını günlük kapanışları anlayacaz, biraz detaylandırırsanız, teşekkürler
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
xxbirzamanlarxx ()altın ons 4070 ne olacak acaba.
çıktım.
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Eyvallah dostum alemsin yine tebessüm ettirdin beni iyiki varsın :)
Onu bunu bilmem gümüşu kendime sakladım diyorsun şarkı gibi:)
Prangaları Fed'e bağlıydı zirlirlemeli bir durum olmuş gönlüne göre hayirlı olsun kredi işi tmm o zaman?
karizma707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
xxbirzamanlarxx ()belki öyle olmaz..)
beyazmurat71 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dean ()Bana göre 120 tl dahi ucuz
Gmş yükselişini tamamlasın 120 dahi gelmez artık
Nasıl 20 tl soluksuz 160 gördü sene sonuna doğru beklentim 200 tl grm başı
GümüşlerinAdamı için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
beyazmurat71 ()Gumusun yükselişi hızlı olcak bu rakamlardan almayan birçok kişi alim fırsatı bulamayacak
2BeğenmedimŞikayet
celik2119 ()Konu: #35051978 Grafik detay ve yorumları
Hemen almayacağız. Önce bir üstteki direnci kırmasını bekleyeceğiz. Yani mesela 57 dolarda dip yaptı, 60 dolarda direnç var, onu kırıp 61 dolar olunca alabiliriz. Direnci kırıp üzerinde kaldığında düşüş trendinin bittiğini anlayacağız.
Dip daha aşağıda olursa alacağımız yer de daha aşağıda olur. 57 dolar gümüş 100 dolar civarında iken düşüşün ne kadar derin olabileceğine dair bir tahmindi. Tutmayabilir. Dip 53 olur, 58 olur, detaylar çok önemli değil.
Terlikci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
GümüşlerinAdamı ()Herkese hayırlı geceler diliyorum
Gece görüşmek üzere
0BeğenmedimŞikayet
Sabırsız_sabırlı ()Sayın hocam düşüş trendi devam mı acaba. Daha aşağıda yer varmı
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()Konu: Gümüş Ons
Siz zengin kesimdensiniz sanırım toprak moprak :) biz 3 5 gram alıyoruz malum ekonomi :)
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
GümüşlerinAdamı ()Ve aleyküm vesselam
Milyon tl üstü
Ferdi_Tyfur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
GümüşlerinAdamı ()Hemfikiriz
1 ayda aldığını 1 günde verebilen bir emtia gümüş
Dean için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Terlikci ()Konu: #35051964 Grafik detay ve yorumları
57 onsta alicakmisnz hocam.. veya yukarda düşüş bittiğinde diye yazmissinz düşüşün bittiğini nerden anlayacz alıp beklemek icin
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ferdi_Tyfur ()Selamünaleyküm kaç tl olması lazım özel kur için
GümüşlerinAdamı için cevaplandı (yorumu göster)