Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorumlar (732)
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Kokusu ()Eh yani neler diyoruz ama anlayana tabi:) ytd
Altın_Kokusu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Teşekkür ederim cümlemize :) aynen sarı alanda kar alım dedim:)).. Sarkma da ama gene alırım ben duramam:)
Altın_Kokusu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Altın_Kokusu ()Maşallah demek ki bu oklar da hedefini buluyor yine sarı alana doğru hareketliyiz ve bereketli olsun :)
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Maşallah:)) Parçalı çıkışlara, satışlara , başladım @Altın_Kokusu ... Ytd... Geri çekilme olursa bakarım yeniden.
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Kokusu ()Yani üstte kapattık çin de olmamasına rağmen süper olmasa da en azından güzel yine de. ytd
Uniqueidentity için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Dşmüyor yrumlarım... Yazmıştımki altınons 4960__4920 üzeri durdukça üst dirençleri ister kısada 5044... üzeri kalıcılık lazımki 5154...
4860 destek sarkma payı 4830da stoplu alım fırsatı olur...
Gümüş ve vrdiğim 79.40__79.90aşması lazımki orda durup geri sarmış şuan 76.30üzeri olumlu... Rsk alp denemek istyene.. Buda altın onstakı destekler olur gelirse alımı 74__ve 68arası 71.30_kırılmadıkça vermiş olur stoplu dstek alımlarnı bu bandlardaa vermiş olur ytd... Bu yzden bu bölgde biz tpladık ytd... @Asiii__
Nurgull için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Altın_Kokusu ()Dostlar ne tasalanıyorsunuz.
Hep diyorum:
40 gün kar yağar 1 gün av olur.
Mal toplama alanında bile gözünüz korkuyor.
100 dolar üzerinde 120 civarında bile korkmuyordunuz.
Düşük seyirler mal ufak ufak toplanır mal boşaltma alanında da ufak ufak çıkılır. Baktınız sarmıyor güç yok hacim yok istek yok tırak yapıyor nerede tırak orada bırak yani. Strateji basit ve etkili. ytd
Altın_Kokusu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Çok şükür.. O srunlar bitmez onlar bizim imthanmız:(((. zor hemde çok zor imthan yllar gçtikçede dahada ağırlşan ndiyelimki belki Allah böyle sınamk istemiş bzleride:((...
Ordada sncı var yarında tam düzelmez sanki teyzeoğlu haftaya az topalar gibi olsada dolar bazlı bak Şu bir iki ay sancı heryerde var gelgitler olur ordada al- sat oyalama olur ytd sonrası iyi .. Amin brada tşk ederim bende sana dilerim gönlünce olsun teyzem oğlu:(.. @asiii
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Nurgull ()Biraz daha düşerse az bi alımöuapıp ortalama düşürürsem iyi olur. Hiç olmazsa bir nebze daha neşem yerine geliyor ortalamam düşük olunca
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()Sağlığım iyi çok şükür. Biraz ailevi sorunlar var birde portföy iki günde yüzde on düştü. Allah yardımcın olsun. Hayırlı Ramazanlar diliyorum bu arada.
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Evette işte onların sürecini bekleyene kadar gmüşçüler ne halde kalır geride... kalınca onca zaman pskloji ozaman zrfında onda olup dediğin gibi bekleyene kadar sonra rasyo tepeler deyken geçilse gümüşe daha biz niye onlar yapıyoda biz yapmayalım onu demek istedim. Bizim neyimiz eksik geride niye kalalım:))
Buyıl mesela rasyo 78lere 100lere dayanırsa ordan geçmek varken geride onlar beklesin biz değil:))... @Asiii__ iniş çıkışlarla o seviyeler buyıl sonuna dek beklenti dahilinde ytd... @Asiii__
Nurgull için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Nurgull ()İşte Altın dan kar realizasyonu yapanlar gümüş geride kalınca gümüşe de geçen olur diye düşündüm. Tam tersi de olabilir elbette. Umarım zarardan herkes çıkar
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Oyyy mrhaba teyzemin ensevdiğimoğlu hşgeldin şükür nasılım inan bi bilsem halimi bi görsen ordan oraya ordan oraya ben kendime nasıl ytişiyorum ben bile bilmiyorum:((... Sen nasılsın nasıl durumlar? @Asiii__
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()Merhaba teyzemin kızı nasılsın.
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Kuveyt'te fizle ne işim var benim:)... Klu fonu yatırım fonlarna gir kuveyt Türktn görürsün ilk başta... fon al sat kısmından... İstersen ara müştri hizmetlrini bak yrdımcı olurlar.. @Asiii__
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Azrc ()Ne fonu anlamadım borsada hisselerim var ziraat borsa da
Kuveyt de hesabım var bu fon tam olarak nedir bir de faizli mi oluyor
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Bari bişe almyacaksın kveytte klu fon rsksiz vergisi var ama olsun boşta durmasın azrc gelecek ayla bir edersin ne düşerse elinde olur. 3,5boşdurmasından iyidir kardeşim. @Asiii__
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Bende altın al yatta sene sonuna ondan daha iyi olur diye öngörüyorum elbette ytd... Rasyo sankim çünkü bu yıl ondan yana olacak rasyoyu incelediğimde ytd... @Asiii__ inşallah temennim karla çıkın
Nurgull için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
kod007 ()neye göre mesela ? al yat neye göre güldürecek. ben daha zigzag piyasada öyle uzun süre tırmanan görmedim
Nurgull için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Nurgull ()Anladım. Yani al yat olayı da belki sene sonuna kadar tutabilene yine gümüş yüzünü güldürür diye düşünüyorum ben de
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Kokusu ()Çok mantıklı bakarım açıkçası. Fiziki Altın da pek bir sorun görmem yavaş olur falan ama kafa rahat gider hatta değişik bir bereketi olduğuna inanıyorum
Uniqueidentity için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Azrc ()Valla ablam 150bine yakın para var bir şey almaya korkuyorum artık yatırımını yapacağım kahveyi yudumlayacagim kaç para olursa olsun al yat gümüş için değil Altın için uygun bu cumle
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()@Nurgull altyorum dştümü kntrol edeyim cvap yzmamış gibi hissediyorum benim pek yrumlarım düşmez. Kendimi etiketlerim oyüzden hep:((...
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Uniqueidentity ()Tam bunu soracaktım
Cevap vermiş oldunuz
Peki gümüşten alınan kârla fiziki Altın realize etme fikrine nasıl bakarsınız?
Altın_Kokusu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Kokusu ()İnş diyelim potansiyelde mümkün bence. ytd
heromero için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Altın_Kokusu ()Ayrıca negatif ihtimal olarak değerlendirecek olursak dün oluşan yutan boğanın sadece fake yapıp boğa tuzağı olarak kalır düşüş derinleşebilir ama sonuçta hepsi yıldırma olarak kalacaktır. ytd
Uniqueidentity için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()İnşllah nasip olur:((. Düşmez k, lkmaz bi Allah.. Şubat ve mart skıntılı zorlu... ancak ben mayısta toparlar görüşündeyim ytd...
Ama özellikle bu sene gümüştense altının, gümüşe göre daha sağlam duracağı görüşündeyim.. düşssede can ykıcı olmuyor, Çokça yazıyorum.. Sebebi ise gümüş daha neyapaydı 160tller oynakta bi metal alsatla para bırakır Alyat değil artık bana göre... @Azrc
Nurgull için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
heromero ()Aynem bence de... 78 i gecince şne cıka 92 ye atacaktır. ay sonuna kadar.
Altın_Kokusu için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Altın_Kokusu ()Aleyküm selam dost sağ olasın
O durumda Güç toplama isteği için geri çekilme düşünebiliriz en makul seçenek bu olur,
Ya da sıkışıklık alanında birikim düşünebiliriz sonra atak gelebilir bu diğer ihtimal.
Açıkçası long stopları patlatmak ve daha çok yıldırmak isteyebilirler böylece aşağıda biriken alım emirleri de çalışacaktır ama mal birikim alanında olacağından yine de çok büyük bir sorun yok, güç toplaması adına da güzel olur. 78 bu kadar güçlü bir direnç değil 84 olsa neyse derim ama yıldırmak istiyorlar long pozisyonları diye düşünüyorum. ytd
Uniqueidentity için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Uniqueidentity ()Selam kolaylıklar dilerim
77 ve 108 üstü arayacağız bugün kapanışta, aksi durumda ne düşünmeliyiz?
Altın_Kokusu için cevaplandı (yorumu göster)