Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorumlar (732)
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Kokusu ()Neyse sevgili dostlar. Şimdilik benden bu kadar. Yorum yapan herkese cevap yazdım.
Düşmeyen yorumlar olduysa kusura bakmayın sayfadan kaynaklıdır.
Cümleten bereketli kazançlar.
Görüşmek dileğiyle. Canınızı sıkmayın hiçbir şeye tamam mı hoşça kalın:)
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Kokusu ()Abi valla dibine girdik ayı piyasasını da zorluyor bakalım ne olacaksa. Yani buradan dönüş ihtimali inşallah yoksa sıkıntı... ytd
M_yıldız için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ ()86 TL altı "Bende yok" yazdım.. Bir düşünün "niye ? ".. YTD..
Monopol için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
F_K06 ()Ne güzel hayat değil mi :) ben bu arkadaşı 2 ay öncesine kadar kaç kişinin uyardıgını hatırlıyorum insanlara umut verip alım yaptırma diye.. Döngü peşinde yatırım yapan arkadaşlar umarım bugün de takip ediyordur nitekim o zamanlar millet güvenip alır iken kendi satmış olmalı
Monopol için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Monopol ()Yarın da 86-91 de trade yaptık.78-82 bekliom dersin ne olacak. ))
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Adrenalin11 ()Ya inanma astroloji falan hikaye. mahfuzu dinleyln dedi mahfuz 4 ay önce bu hafta 200 tl olacak dedi bir sürü insan 130 140 lardan aldı tersten çıkamadı insanlar
Bavkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
morakka ()Sen Haziran sonu 250 TL olacak derken kademe mi yaptın bu hedefe?
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ ()Sen tepeden full alım mı yaptın Aga? .. Nakit bırakmadın mı kademe adına? ..
Bavkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
morakka ()Ne 160ı kardeşim zatı muhterem 250 TL olacak diyordu Haziran sonu bi afra bi tafrayla ... Rivriv drriv riv ... Yanıldım diyecek kadar yüzü de yok!
Bavkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bavkan ()Ya abi ne turu ben yerimdeyim
179 hayal mı oldu Haziran bitiyor dahada batiyorum ne 160 sen daha 86 diyiyorsun
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ ()Tepeden aldın sanırım.. Döngüler gecikebilir ancak değişmez.. Bana bu düşüşler inanılmaz trade fırsatı seni bilmem(:
Hkngncygt için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Hkngncygt ()Sen hiç konuşma yok dolunay yok döngü haziran temmuz uçuş başlar dedin halen yorum mu yapıyorsun
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ ()Çok güzel alım fırsatı veriyor..98 TL'de kısa trade yaptık..86-91 TL bantını alım adına bekliyorum.. Al- sat yaparak 160 TL'lerin üzerine çıktık zaten Kral,7. turdayız:)YTD.. @Bavkan
Bavkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ ()86-91 TL bantını alım adına izliyorum,99 da sattığımı yerine koymak adına..3-5 TL fark etmez gümüşte, dibi bulamayız:)YTD.. @musaelik
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik ()Gümüş kaçtan almalı babaaa:)
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bavkan ()Baba Wanga 21 Haziran çöp oldu
Oda tutmadı
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Azrc ()Tebrik ederim abla harika yorumlamissin ve öngörün mükemmel aldık yattık boyumuzun ölçüsünu aldık
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
MALATYALI ()Ali dayı senin görüşün nedir gümüşle alakalı yön olarak
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()#efor diyorum sana kaç gündür :)
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ ()Şimdi bakacağım Kral.. Malum sabah güneşi görmüyoruz:))@_BROKER_
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
_BROKER_ ()sen yorma ponçik gönlünü gadanı alırım senın:)) kagıt bul bıze @Alikara27 cıktım ben aksama gorurusuk
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ ()Tepeden fullemiş sonrası malum.. Çünkü bizde o akıl yok şu seviyede bile kademe yapıyoruz.. Az kazan öz kazan kardeşim.. Nakdin her daim fazlasıyla olsun gerisi teferruat.. Neyse Kral, herkes bildiğini okusun.. Nokta:)@_BROKER_
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
_BROKER_ ()çıkcak çıkcak naz yapıyor:) 78 80$ olması lazım bakalım nasıp ytd:)
MALATYALI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
MALATYALI ()Şu gümüs dürtte. 3. 5. Tl yukarı cıksın
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
_BROKER_ ()adamın yazdıgı su dun gumus 70$ dı arkadasları bugun 72$ gordu suan 71$ oo hocam harıkasın senın ıcın uye oldum :)) bırıde yazmıs yıl sonu 460tl beklıyom hocam nasıl bır yetenektır bu:) e sonra ben nıye zarar edıyom:)
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ ()142 TL'yi geçtiğinde "Fomoya kapılmayın" diye 50 kere uyaranda bizdik.. O zamanda anlaşılmadık şimdi de.. Gümüş 140 ı da görecek,180 ı da.. Bundan kaçış var mı? .. Ancak bu arada sen ne yapacaksın, planın nedir? .. Mesele burada:)@_BROKER_
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
_BROKER_ ()tutarsa tesekkur etmezler tutmazla lınclerler carmıha gererler:))
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ ()Mrb. toprağım.. Astrolojiyi tersine kullananlar olursa yapacak bir şey yok..45 gün sürmesi gereken svş bugünlere geldi.. Az önce 602 den aldıklarımı 610 TL'den yolladım.. Elimde ürün cebimde nakit var çok şükür..2 geniş, (bugün dahil)5 dar bantta trade ettim.. Eskiden yazıyordum şu an aklıma gelirse yazıyorum toprağım, Allah bereket versin.. Bol kazançlar, saygı ve sevgiler:)@Asiii__
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Eyvallah dost Hayırlı geceler rast gelsin cümlemize bereketli olsun inşallah seviliyorsun en güzeline emanetsin selametle en kısa sürede görüşmek üzere nasipse see you:)
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Bştacısın Şeydam... Hiç bişey olmak değil derdim inan. Rızk kadar çaba verenim hepsi bu belki bi fayda sağlar diye geçen rasyo tkibini vererek 65**lerden 60ları işret ettim çıkıp orda bizle satan oldysa ki @engalt28 ve diğer beni okuyanlar 105liralardan sattık hepimiz. 63dolarlardan. Yine parça aldık tpkiye bkalım nasip kadar... Rkamlar sayfamda mevcut ytd... @Asiii__ rast gelsin cümleten... Hayırlı geceler cümleten @Mustafaizmir35 eyvallah güzel insan nasip kadar işte:)
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)