Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Helal olsun kardeşim ne demek rica ederiz alışkanlık yapmasın ama :)
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de ()Alamam nakit yok:))
Cristiano7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Cristiano7 ()Abi 3000 gelirse yarım kilo alıyormuşsun
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de ()Inşallah bizde yükselsin isteriz ama siz şimdi almışsınız bizimle aynı psikolojide artar beklentisi içerisine girerek yazıyosunuz 5400 den buraya geldiysek orasida olmaz diyemeyiz artık herşey olabilir, umarım artar
goldcashmann için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
goldcashmann ()Ben okadar düşebileceğini düşünmüyorum ve hatta daha yeni dolarları bozdum ve gram altına çevirdim hiç de pişman değilim eminim Allah'ın izniyle daha da kazandıracak
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de ()5400 den 4000 e geldiyse o da olabilir
goldcashmann için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
goldcashmann ()Yıl olmuş bir kaç ay sonra 2027 bunlar diyor ons 3000 e inecek şakamısınız siz hiç aklınız mantığınız alıyor mu yapmayın
0BeğenmedimŞikayet
Mehmet12_ ()Kusura bakma da bu piyasadan herşey beklenir. Ytd
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Algorit123 ()Güven kaybolmaz merak etme altın ons 3000 dolara inse tekrar yukarı yönlü hareket yaptıgı anda sel gibi alıcı toplar. Ytd
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()4042 ilk kapı ytd çıkmak isteyecekse
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Kademeli bakın düşeceğine inanıyorsanız. 3841 geldiğinde karar aralığında ne olduğunu görüp ona göre hareket edersiniz isterseniz. Uzun soluklu bir süreç ve şartlar değişken olabilir. Şu an faiz artırımını fiyatlıyor ytd. Faiz artırımı olduğunda da çıkar) ytd başarılar. İllaki 3600 diyorsanız 3670 ytd o çizgi çok aşağılara gidiyor o kısmı konuşmuyorum. Beklentinize göre rakam yazdım sadece ytd
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de ()Pek ralli yapacak gibi degil
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ars_Bozok ()İlk beni etiketle olur mu:)
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()Ralliye başladığında hepinize haber vereceğim gençler. İyi geceler:)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de ()4045 i hala bulamadık
-2BeğenmedimŞikayet
Legend34 ()Benim yorumlarımı beğenmiyenler veya katılmayanlar tabiiki olabilir. Saygım var. Ama bu kişilerin anlamadan itiraz etmek gibi bir huyları var malesef. Piyasa rakamlarımda Yanıldıklarında mutlaka bir bahane üretirler. Piyasada fırsat bitmez. Yeterki aldığın yeri iyi bul. Sonra her artış senin kâr ve kazancındır. Unutmayın bu piyasa oyununu herkes oynayamaz. Artık Başka yorum yazmama gerek yok. Kimseye de bir şeyler ispatlamama gerek yok. Karar da sizin. Para da sizin. Ons 3200$ ve Dip 3000$ geldiğinde burada olurum. Sizde burada olun. İtiraz edenler. Herkese iyi geceler. ytd.
0BeğenmedimŞikayet
O_Ben_Pamir ()Hoşbuldum Beyza hocam. Bende cevap yazdım ama benim cevap size gelmemiş sanırım. Düşünceleriniz için çok teşekkür ederim. Bende sizin gibi de. ğerli insanlarla aynı ortamda bulunmaktan onur duyarım. Saygılarımla
@O_Ben_Pamir
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte ()buuraya ınmez dıye dıye 5600 de 7 bın ons satıyorlardı 4000 de 3200 olmaz 3800 ınmez masalı neyse ıste adı ustunde masal :)))
0BeğenmedimŞikayet
Selam49 ()Altın buraya kadar inmişken bence bir tur daha manipüle ederler arttırmadan. 3800 3900 yetmezse en kötü 3700 3600 civarı. Sonra 5000 5500e gider. Orada ne olacaksa olur. Geçemezse uzun süreli düşüş geçerse çok yüksek rakamlar ytd
0BeğenmedimŞikayet
zorgundostu ()Pazartesi yüzde 50 alım ile ekleme yapacağım
2BeğenmedimŞikayet
Selam49 ()Katılıyorum hatta 3600e kadar da düşmez bence 3800 3900den dönüp 5000e tekrar çıkar geçemezse 3000e hatta 2500e kadar indirirler ama bu ortamda önce tepe teyidi alır ytd
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Şeyda_türk ()Bak sana yazıyorum güzel arkadaşım not al olurmu 3000 rakamı mümkün değil
Neden mi . XAU 3600 usd doların Altın a inerse çekirdek destek kırıılır xau piyasa dağılır. Toparlamaları çok çok uzun zaman alır. Güven kaybolur vs.. pandeden bu yana yüksek küresel enflasyondan dolayı mb insanlar elinde binlerce ton altın varken değersizleştirmek isterler mi. Düzeltme olsa bile yukarıdan yaparlar kendi görüşüm 3600 dolarla sınırlarlar. ytd
@zekamerak Teşekkür Ederim.
Legend34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik ()Bence de Marti abi 3500 gelmez değil mi
Beyaz_martı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Beyaz_martı ()Altın düşeceğini dusdu haberiniz olsun
0BeğenmedimŞikayet
Beyaz_martı ()Hiç bir emtiya devamlı düşmez devamlida yukselmez