Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorumlar (732)
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Kokusu ()Off deme:)) şişenin daha gidecek çok yolu var gibi
Düzeltme olur da fırsat verirse artık diyeceğim ama verir mi bilinmez düşeni kırdığında zor fırsat veriyor onlar
Bakacağız cazip bişeyler bulmaya
Bu onslar beni çok meşgul etti
Kaçırdığımız güzelliklere bak:) ytd
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()N, ahlettt glmesin içimizdeki fikirlere:)) sesli gülme:)). Sen burda ons bak senin ş, işeler 50leri aşmışşş:)) @Asiii__ hemde nrelerden nerelerden ah sen ah sen:)
Altın_Kokusu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Altın_Kokusu ()Demek ki baya baya aynı fikirler içindeyiz ne güzel:))
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Aynen dirençler geçilmeyince destek istemesi normal:)... Şu 1,2aylık süreçte ne kadar gramalırsam o kar diye bakıyorum. Herkesin bakış açısı ytırımı farklı olabilir fakat ben toplayıp sonra uyuyan olduğumu blirteyim:)) gramaltında tabiki... :)
Altın_Kokusu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Kokusu ()Evet biraz uygun fiyatlardan toplayalım bari ne yapalım :)
Çok baskılı görünüyor hala bunlar güç toplamak arzusu var sanki.. ytd
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Bu sefer iyi frlattım :)) alamadım dedin sensiz gitmesin işte:))
Altın_Kokusu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Altın_Kokusu ()İyi akşamlar @Asiii__
Tabiki senden icazet alamadı
Şu senin oklar diyorum
Sihirli mi ne :))
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()İyi akşamlar selam:)sana 5044üstü kapanmadan inanmam demiştim Altın da kapanmış :)
Altın_Kokusu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Kokusu ()Ben fiziki gümüşü tercih etmiyorum
Yüksek mebla altını bile bozarken kuyumcular bazen mırın kırın ediyor.
TL bazında bir şekilde fiyatı artıyor dolar /TL kuru nedeniyle Ons olarak düşüşlerde gram gümüş ve altın olarak düşüşler nispeten daha sınırlı oluyor.
Kötü tarafı fiziksl gümüşün kuyumcu makası daha çok dediğiniz gibi kısa vadelerde zor o nedenle
Altında o kadar değil
Ancak 2030 sonrası için düşünülüyorsa olabilir 2035 e kadar vadesi olanlar için diyebiliriz. ytd
Ama daha iyi yatırımlar var olacaktır o zamana kadar.
Mesela şöyle bakarsak 2021 de 30 dolar olmuştu gümüş ons
2025 itibariyle 30 dolar gördü
Yani 4-5 sene beklemek yerine 2025 30 dolarda gelen hem çok daha kısa sürede kar etti hem de başka yatırımlarda ettiği karıyla geldi.
Her ne kadar TL olarak 5 yılda artan eğilimi olsa da enflasyon vs ezdi
Risus_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
dinçersiber ()ABD bugün tatilde.
O sebeple pek bir hareket beklenmez sağlam bir alım gelmedikçe.
110 için 77 üstü hareket lazım şimdilik kolay görünmüyor biz de izlemedeyiz.
Teşekkürler sana da bol kazançlar dilerim
Kızıloğa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kızıloğa ()ABD açılışı ne olur üstatim. Gr da 110 satış koydum gelir mi acaba. Ne önerirsiniz. Takiptesiniz kardeşim. Teşekkür ederim bol kazançlar dilerim.
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Risus_ ()Peki sizden bir konuda daha fikir almak isterim.
Fiziki gümüş alımı hakkında düşüncenizi merak ediyorum. Al–sat arasında kilogram başına yaklaşık 9 bin TL gibi bir makas farkı olduğu için açıkçası cesaret edip alım yapamadım. Ancak birkaç kilogram alıp uzun vadeli olarak değerlendirmek mantıklı olur mu, görüşünüzü paylaşırsanız çok sevinirim.
Altın_Kokusu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Kokusu ()Estağfurullah çok teşekkürler sn. Risus_ elimizden geldiğince..
Tecrübe ede ede inş acemi dostlar da kendini yatırım konusunda daha iyi şekilde geliştirirler
En büyük kar budur aslında
Risus_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Kokusu ()Bakalım inş çabuk yetişir de kurbana hazır olur
Piyasaya_takipcisi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Risus_ ()Hocam, bilgi ve tecrübelerinizi herkesin anlayabileceği şekilde aktarmanız bu süreçte bizim için son derece değerli.
Yönlendirmeleriniz ve desteğiniz bizlere güven veriyor. Katkılarınız için teşekkür ederim.
Altın_Kokusu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Kokusu ()Ustam boğada herkes çok başarılıydı haklarını yemeyelim.. özellikle kovalarken :))
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Piyasaya_takipcisi ()Gurban yetişir iyi bakarsak zaman ister melesef
Altın_Kokusu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
dinçersiber ()Evet okuyorum güzel analizler paylaşıyorsun sen de sağol saygılar
Altın_Kokusu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Kokusu ()İnşallah üstadım :)
Kurban Bayramı yakın:))
Piyasaya_takipcisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Piyasaya_takipcisi ()Boğa gitti tana bize kaldı bakıp büyüyeceğiz Boğa yapacağız:)
Altın_Kokusu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dinçersiber ()Desene bazıları hedef tutturma konusunda, kovma kadar başarılı değiller :))
Altın_Kokusu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Kokusu ()Basite indirgeyerek yorumlamaya çalışıyorum elden geldiği kadar :)
Sağolun var olun saygılar
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Kokusu ()Bu güzeldi :))
Zaten düzeltme bekleyenleri hep kovalamasalardı
Bu kadar zarar etmezdi belki insanlar ama işte olacak ile öleceğe çare yok demişler nasip
zuleyha_y için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dinçersiber ()Az uyanık değilsin güldürdün :))
zuleyha_y için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
dinçersiber ()Bilene ve anlayana yazdıkların çok faydalı gümüşte işlem yapanların dikkate alması lazım )
Altın_Kokusu için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
zuleyha_y ():))
Babaanneme sordum Altın 10bin olur mu 10da olur 20de olur diyor.
Bu bir marifet değil yani.
Altın_Kokusu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Kokusu ()Teşekkürler sn Dinçer hocam faydalı olur inş :)
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dinçersiber ()Çok zekice hareketler :)))
Altın_Kokusu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Kokusu ()Nasıl olsa geliyor hep eskide kaldı:)
o 3. dalgada geçerliydi
O zamanlar herkesin her yukarı verilen rakamları geliyordu
Taki 121.50 ye dikkat edin dediğimizde
Hala yukarı verenler için sıkıntı başladı
Şimdi dikkat ederseniz yukarı verilen rakamlar
Ya gelmiyor ya bir türlü gelemiyor
Boğada herkes ustadır..
zuleyha_y için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
zuleyha_y ()aynen.. :)
şimdi rakam yazsam beni burdan kovalarlar
Gelmezse yine kovalarlar.. :)
En iyisi hep yukarı rakam yazmak.
Nasıl olsa geliyor hep :)
Altın_Kokusu için cevaplandı (yorumu göster)