Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Muratpi ()Yapmıyorum.
Alıp bekleme yapıcam
Tnhnktn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
omubu ()MâşâÂllah. elleşme kardeşim aşsın:)))
Karamet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tnhnktn ()Sen al sat yapma ons sıkıntı ne olacağı bellisiz sürekli çıkıyor
Muratpi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()2730 bekledik gelmedi. pazartesi görüşmek dileğiyle. Hayırlı geceler
1BeğenmedimŞikayet
TiesTorN ()hep düşecek diyenlerin hep yükselecek diyenlerden bir farkı yok kardeşim. kimse ne olacağını bilmiyor herkes bir şeyler uyduruyor işte. adamlar düşecek dedi diye düşmeyecek, sen yılbaşında 3000 dedin diye de yükselmeyecek. müneccim değil kimse. herkes bir şey sallıyor, şans eseri tutturan gelip burda ahkam kesiyor, bu sitenin tüm özeti bu.
Muratpi için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Ercmnt ()Yok 2600 yok 2580 diye diye alim yaptirmadiniz, üstüne birde suçu dragon ile selci diye birilerine atıyorsunuz, sonrada yok efendim görüşüm yılbaşından sonra 3000 olurmuş. Daha hala kesin konuşmamak lazımmış diyemiyorsunuz. O değerli fikirlerinizi Biraz kendinize saklayın artik. Abuk sabuk yorumlarla Hakkına geçtiğiniz etkilediğiniz, etkileyeceğiniz insanların kul hakkını bir durup düşünün artık ya. Hala yok bu olacak yok şu olacak. Cehalet bu kadar cesur olmamıştı hiçbir zaman. Tebrik ediyorum hala şuursuz yorumlar yapabilme cesaretinizi. Yağ gibi siyrilirsiniz. Yaptığınız yorumlara bir bakın geriye dönüp, vallahi hala utanmadan yazabiliyor olmanız karşısında saygıyla eğiliyorum.
Muratpi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dollars63 ()Gram Altın için Dollars63
(6 ay önce)
Biraz uçuk gibi gelsede 4 5 bin dolar larıda görme ihtimali var orta vadede ytd
https://altin.in/dollars63/2
0BeğenmedimŞikayet
Dollars63 ()Dedigimiz yerde kapattı haftalık
0BeğenmedimŞikayet
Özgür197501 ()Sarı teneke dedikleri rekor üstüne rekor kırıyor ?
0BeğenmedimŞikayet
BEDRI_49 ()bana göre 2950 doları görücek
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Rasyo 80,84 onsun uçması lazımdı. Ne bekliyor bilmiyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Mesut_kubilay ()Ben yinede bi düzeltme beklerim ama gelirmi gelmez mi bilmem gümüş bu sağı solu belli olmaz şimdi altın emtialar maden sirket hisseleri hep çıkışta biraz beklemekte fayda var paxg alakası yoktur sevmem vs ama bi ara 3200 dolara iğne attı şaka Maka altın ons oraya doğru gidiyor
Karamet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Karamet ()Ve gümüşde artış 5%yi aştı şu aN
Mesut_kubilay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
KadirBaba ()3000 e bişey kalmadı :)
0BeğenmedimŞikayet
Orucbeyli ()Adama bir papuc alda çıksın ortaya:)
BuNickTamYirmiAltıKarakter için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Muratpi ()Slm. burada milleti aylardır
Yendiren bir dragon ve selci
Vardı. hep düşecek derlerdi.
Hepsi boşmus. ben bile 2480 lerde
Düşer diye 2500 lerde 2600 lerde
Hiç düşmedi. benim görüşüm yılbasından sonra kesin 3000 olur beklenirse al sat yapan zarar eder.
1BeğenmedimŞikayet
omubu ()Parlasın abiler:))
0BeğenmedimŞikayet
BuNickTamYirmiAltıKarakter ()@Dragon_1 pabucu yarımmm
0BeğenmedimŞikayet
Garanti_kazanç ()Xauusd köşeye sıkıştı.
0BeğenmedimŞikayet
altin_takipçisi ()allahualem (en doğrusunu allah bılır)
0BeğenmedimŞikayet
Karamet ()Çoktan gümüşteler ;
1 aylık performanslara bakarsak gümüş daha çok kazandırdı ...
Mesut_kubilay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Orucbeyli ()Dolar böyle kalsın daha iyi
cerkez34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
cerkez34 ()2719,725 rekor. Biraz da dolar desteklerse tam olur.
2BeğenmedimŞikayet
Garanti_kazanç ()O düşüş olmayabilir. Jeopolotik riskler çok yüksek
maraton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Garanti_kazanç ()Derin göllerdeyim. Sorduğun için teşekkürler
maraton için cevaplandı (yorumu göster)