Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Rasyo 79 a düştü. 2750 hayırlı olsun. anlik 2735
1BeğenmedimŞikayet
istanbul_75 ()aleykum selam
tebrik ederim seni abi hem yatırımların açısından hemde hiç bir şekilde efendiliğini bozmaman açısından.
uzaktan takip ediyorum seni hiç tevazunu bozmadın yanılsan bile ki onlarda aman aman yanılma değil hepsinde çıktın yanılabiliriz dedin.
yatırımların bereketli olsun
maraton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
omubu ()Ve Aleykum Selam. rasgele
maraton için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Garanti_kazanç ()2721,00 seviyesinin üzerinde hedef 2747,00 ve ilerleyen seviyelerde 2757,00 olmak üzere alış pozisyonları. ytd
4BeğenmedimŞikayet
maraton ()Selamün aleyküm dostlar hayırlı bereketli bir gün dilerim.
2747 beklentim devam ediyor
Dün 2740 a kadar geldi tekrar 2720 lere geri çekildi. 2700 den alış yaptık bekliyoruz Belki bu gün gelir.
1BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()açıklamalarin için çok tşk ederim , sağolasın kıymetli bilgilerini paylaşdiğin için
battıbalık için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
koruturk_palmiye ()parasının itibarını artış koruyamadı şimdide faiz indirimlerine başlarken
altın yerine dolara dünya güvenecek mi...
battıbalık için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
battıbalık ()Rezervine gümüş alıyor olabilir mi? Şöyle bakınca bir çok sanal paradan daha ucuz durumda onlar sıfırlansa alacağın bir şey yok. Gümüş bir hammadde olduğu için sıfırlanma şansı yok. Bir noktadan sonra sanal paraya yatırım yapanlarda altın gümüş gibi yatırıma yöneleceklerdir. Çünkü binlerce sanal paradan çok azı 1 sonraki yüzyıla kalacak. Altın gümüş insanlık tarihi boyunca var. Sadece bizim ülkede ve bir kaç ülkede dövize yatırım var. Avrupalı amerikalı döviz almaz. Borsaya girer. Borsalar güven vermediğinde bu paralar altın ve gümüş yönelecek. Özellikle gümüşe yöneleceğini düşünüyorum. Rasyoyu takip edip altına geçer. Orta uzun vadede çok ciddi bir değerlere ulaşabilir. Şöyle düşün dolar 7 lirayken ben gr 4.5 tl den gümüş aldım. Bugün bakınca bu yatırım doları geçmiş durumda. Profilime 1900 lü yıllardaki altın ons fiyatını yazdım. 1 usd nin değerini yazdım. Dövize karşı iyi bir yatırım olduğunu söyledim. Enflasyon karşısında kendini koruyor. Talebi arttıkça iyi bir yatırım aracı olarak yoluna devam edecek. Amerikalı arkadaşım var. Jeffrey Türklerin yatırım anlayışını anlamıyorum amerikan doları Amerika'daki enflasyona yenilirken neden dolara yatırım yapıyor. 100 dolar 10 yıl sonrada 100 dolar yapar. Ama borsa yada altın yada gümüş 10 yıl sonra daha fazla yapar. Bir amerikalı parasını amerikan dolarına yatırmıyor. Onu döviz bazlı artıracak yatırım araçlarına yönlendiriyor. Bu noktada altın gümüş dolar bazlı. Onun 100 kg gümüş alımı var. Oda benzer bir şey düşünüyor. Rasyoyu takip ediyor.
iZmiRLi__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Orucbeyli ()Gibi gibi geliyormuş arkadaşa:)
iZmiRLi__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Dunyada kg su 88 bin usd den satılan altın. bizde anlık olarak 91 bin usd den satılıyor. Aradaki fark 3000 usd. yani ons 2830 gibi satılıyor.
1BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()çin merkez bankasıda sen gbi düşünüyor.. 3 aydır alim yapmiyor. ama çin halkı haril haril altın aliyor.
battıbalık için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
battıbalık ()Ons için 2700 2800 bandında tahminen 2750 dolarlardan 2400 lere bir iniş olabilir gibi geliyor. Sonrasında 3000 dolarları dener gibi geliyor
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Biraz eu ro düşünüyorum. Bir aklımda biraz pet rol al diyor. gerginlik olursa brent 150 usd olur.
iZmiRLi__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()Çıkcaksan 10 kasımı bekle... gör öle karar ver bence
Ebubekiromer29 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()rabbim gönlüne göre nasip etsin hacı biladerimm.
Ebubekiromer29 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Bu hafta maksimum zirvesini bekliyorum kardeşim. Ordan satacağım, İNSAALLAH % 20 belki % 40. sonra 40 gün yokum.
makay09 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()hacımmm , var olll , yeminle senin duandan sonra olmucak iş oldu ,
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Ağzımız aşınmaz:) mevla bütün sıkıntılarını gidersin. dunya ve ahiret saadeti nasip etsin. amin. amin. amin.
iZmiRLi__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()7 kasımdan önce 65 lere geri dönebilir..
1BeğenmedimŞikayet
makay09 ()Ebubekir hocam altın için ne düşünüyorsunuz
Ebubekiromer29 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
cerkez34 ()2740 gördü en son.
1BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()hacım senin duan çok iyi geldi... işlerim düzgünleşdi.. bi duanı daha istesem çokmu etmiş olurum.
Ebubekiromer29 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()düzelme yapmadan 125 dolar prim yapdi.. rekor 130 dolar... yeni rekormu kırar yoksa 40 - 50 dolar düzeltmemi olur... karar sizin
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()seç beğen al. altta bu var. üstte bu var. bakın nasıl bildim. bu nasıl bir kafa arkadaş
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()ns için omubu yorumu (3 gün önce)
Dostum sana özel gelsin. yukarıda sabah yazdığım 2714,58 üstü kalırsa 2744,70 var.
Altta 2701,42 ve 2694,35 ve 2682,90 var ytd li.
Hafta sonu incesine bakarım. Rasgele
Nasılsa mesaj düâmüyor sen gör yeter. cevabın varsa etiketlemeden ortaya yaz