Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
maraton ()Bizim @Garanti_kazanç arkadaş bu gün hiç yazmadı Like de istemedi... :)
1BeğenmedimŞikayet
Mesut_kubilay ()Küçük bir not platin ve zamanında 3500dolarlarda olan paladyum 1000 1100 dolar civarlarında eğer altını satarlarsa gümüşe yada platin gibi biseye girme ihtimali yüksek para babalarının
0BeğenmedimŞikayet
Fliyingcolors ()Siz nereden ons alıp satıyorsunuz?
Ebubekiromer29 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dollars63 ()2720 üstü bir haftalık kapanış mük.
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Bu hafta sonu globalde beklenen olayların olması kuvvetle muhtemelen . haftaya onsun maksimum zirvesini görebiliriz. bizde ordan e uro veya usd ye dönebiliriz.
maraton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
maraton ()Hadi inşallah.
Sevgili Allah dostu kardeşim,
2747 rakamı var bende de. Ordan 2582 ons inşallah yanılmayız.
Ebubekiromer29 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Rasyo düştü. Ons 2730 lara kafa atar. anlik 2714.
2BeğenmedimŞikayet
_sans_ ()düzeltme bitti kardeşim!
hedef 3000!
Karamet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Karamet ()İzmirli , hâla düzeltme bekliyormusun ?
dipnot : Marat10
1BeğenmedimŞikayet
maraton ()Kardeşim mesajların düşmüyor sayfaya sana özel bir sıkıntı var .2701 aşağı olmadığı sürece 2747 satış yeri.
İlk sana yazıyorum ordan ise 2582 ye kadar. 165 ons Luk bir düşüş bekliyoruz
En doğrusunu Allah bilir. Ya Nasip
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
omubu ()Dostum sana özel gelsin. yukarıda sabah yazdığım 2714,58 üstü kalırsa 2744,70 var.
Altta 2701,42 ve 2694,35 ve 2682,90 var ytd li.
Hafta sonu incesine bakarım. Rasgele
Nasılsa mesaj düâmüyor sen gör yeter. cevabın varsa etiketlemeden ortaya yaz:))
maraton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
altin_takipçisi ()Saat 17 de yine fed Kashkari var bakalım yine faiz indirimi için sert konuşacak mı
0BeğenmedimŞikayet
altin_takipçisi ()Bank of America, artan ABD ulusal borcun Hazine tahvillerini risk altına soktuğunu belirtti.
0BeğenmedimŞikayet
altin_takipçisi ()Bugun butun kuscular cemiyeti nin konuşmaları var srfsler hep cuma ya denk getiriyorlar
0BeğenmedimŞikayet
olkcorhn ()Eyv abi Allah razı olsun, bimas var tek kağıt bunda ortalama mı düşüreyim, katılıma uygun başka hisse tavsiye edebilirmisin
virtuousness için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Rasyo yükselmeyi gms e gececektim. ama şu anda altın dan e uro ya geçiş daha mantıklı gözüküyor.
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Söyle de bir ihtimal var. devir teslim ocak ayında yapılıyormuş, acaba o tarihe kadar da yükselebilir mi ? ALLAH U ALEM
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Ay sonuna kadar 2750 hedefimiz vardı. Çok birsey kalmadı. 5 kasımdan sonra piyasaların rahatlayacagini tahmin ediyorum. O tarihe kadar ons maksimum zirvesini yapıp düşüş başlayacaktır. Diye düşünüyorum
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()% 99 değil, % 100 bu ons düşecektir. ama tam zirveden kimse satamaz.
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Bir piyasada fiyat devamlı yukarı gitmez arkadaşlar, py nin işine gelmez.
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Şimdi geldiğimiz noktada 2713 teyiz. fiziki piyasada ise ons 2800 muş gibi satılıyor.
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Evet, kıymetli altin.in dostlar. 1811 lerde artık uzun bir zaman yükseleceğini yazmıştık. ve alım yapmıştık. hamdolsun güzel kazandık.
0BeğenmedimŞikayet
felluxua ()dolar destek verirse ytd
cerkez34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Orucbeyli ()Yaz dostum:)
cerkez34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
virtuousness ()Gümüş bence hala uygun uzun vade en az 2 yıl alınabilir. Çok farkli rakamlar gumuste göreceğimize inanıyorum. 10 gün önce yüklü bir ekleme yaptım.
Sonradanbroker için cevaplandı (yorumu göster)