Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Sinembas ()İç sesini dinle :)
Guneyy35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()autooo###hedef...104 bin... ordan 112. bin... ben duygusal takilmam. neysem oyum###
Auto™ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()sen#sec.. hepsi alim yeri... sirasi gelen. gider. grup. ortam. btc. alt. yilan. coin.. . ###huzur ola###
Guneyy35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Auto™ ()Piyasa zor bir piyasa , getirisi götürüsü yüksek , riski yüksek . Diğer piyasalarda % 1- % 2 sapmalar normal iken bu piyasa da % 20 sapma dahi makul , çünkü her kademede ister tepe ister dip olsun yüzdesel değişimler yüksek.
Senin espri amaçlı yazdığın belli idi. çapraz gidecek hali yok ya fiyatın ya aşağı ya yukarı onu kast etmiştin bizde gülmüştük :)
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Guneyy35 ()Usual takibinde varmı dostum
Çok düştü
gazi45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()91724###dip ... ordan 104 bin...112... bin... bende bu yazin cizin... ###görecem ben bu yilani... haydeee###
1BeğenmedimŞikayet
baran6576 ()Boşver onları dostum. Hemde engelleme yapmadan boşver :)
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()kucuk bilgimizle###yola devam ediyoruz###
0BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()bAkin... burasi. btc. dunyasi... grafik ekran. şema###islemiyo... bilgi guzel. fikir... bir veri haber ortami dagitiyo... kendiniz takip edin... biz hoca#haci... muneccim degiliz###
0BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()yilannn... gebersin... hedef 104. bin... ordan 112. bin... ###
0BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()ne yazdim gecen gun... bana saldirin... aliskinim? umrum olmaz###tecrube...65. bin. alip.107777... ya ptim btc... ekran. grafik. destek. direnc kendi bilgim... kimseye borcum varmi hayir... ###muneccim degilim asla###
Ayfah için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Triple42 ()Evet dostum ben harfiyen ne dediysen çıkıyor hepsini hatırlıyorum ama nankörlük başka bir şey ne yaparsan yap yaranamiyorsun maalesef, ama şunu bilki gerçekten mum konusunda çok başarılısin tebrik ediyorum...
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ntmen_× ()Düşüş olmazsa eth hedefi orta vadede gelebilir fakat malum keıptolar da iniş çıkışlar keskin oluyo
1 g ve 4 h uzun vade yönüne en iyi jşık tutan periyotlardır
Ben genelde onları baz alırım fakat acele ettiğim için henüz meyvesini alamadım
baran6576 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ayfah ()Aynen öyle Gazi hocam Ayhan Hocam çok fazla takılıyor o bunu söyledi Şu bunu Güneş balçıkla sıvanmaz ki
gazi45 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()ayhannn... cok takiliyon. ? triplere... es gec... herkes yazar... biz devam ederiz... ###
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()grafik. domi. her neyse... devam... yilmadan###kaymak yakin...
Trio için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()Görmedin mi hocam birkaç saat önce? Ayhan hoca istifa edecekti diyor. Aynı cümle de değil paragraf içinde 95bin ile istifa kelimesini kullanmisim. Onlari birleştirip yanlış anlaşılmalar sebebiyet verilecek şekilde konuşuluyor. Gelip gören diyecek ki aa demek bu adam bol keseden atıyor buradakilere zarar veriyor.
Auto™ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mawerick77 ()Şimdi sirayla en az long acilan coinleri pumplayacaklar yuzde 50 yuzde 100 ..
1BeğenmedimŞikayet
Trio ()Bu kadar coin arasında zor be dostum, artık kimin koini aradan sıyrılırsa
Mawerick77 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
baran6576 ()Evet şimdi baktım gerçekten çok benzer grafik. Haftalıkta tobo günlükte obo benzeri ve sonucta tobo hedefe doğru ilerlemiş. Umarım aynı durum olur
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mawerick77 ()Gün suan btc nin günü ama elbet devran tersine dönecektir ..
Trio için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mawerick77 ()Günlerdir en kötü olabilecek senaryolar oluştu . Şimdi artık yesillenme zamanı ..
Zorla malimizi satmayacagiz ya , daha dusuremediklerine göre dibin buralar olduguna da kendileri inanıyor artık .. Yükseliş yakındır . Ytd ..
0BeğenmedimŞikayet
Trio ()Bu dominand denen illet olduğu müddetçe btc 200 bin olsada zarardan çıkamayaz
gazi45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()ayar cektiler###trio... ammma... inanan bireyler devam###yol zorlu. cetrefil###
Trio için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ayfah ()Altın gümüş pek etkilenmedi sanki sadece Bitcoin etkilendi gibi