Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
ntmen_× ()Umarım inmez sn hocam yaklaşık rakamlar zaten bire bir bilmek imkansız
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()Seni anlıyorum dostum. Ancak ben hani biraz birseyyler biliyorum doye kendimi kandırıyorum bazen de. Bildiğim birsey varsa tobo trend donus formasyonudur. Hali hazırda yükselen bir trendde tobo aranmaz diye biliyorum. Yanı zaten bir yükseliş halinde. Dahabda yukarı giderse bunun sebebi tobo değil yükselen trend olmasıdır. Yanı nizam kural nüans budur. Bahsettiğin büyük toboyu gördüm. Ama trend zaten yukarı. Dilerim anlatabilmisimdir
baran6576 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ntmen_× ()Kolay gelsin ters durum olursa yaz tekrar bakarız
Polemik yapmak isteyen yapsın işimize bakalım
Eth düşüşe geçmezse boğa geldi bildik diyenler cirit atmaya başlar sayfada :)
Btc eth totaller domi ler aldığımız altlar hepsi birbirine bağlı birini gözden kaçırsak yetiyor zarara
Deniz_S için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
baran6576 ()Senin grafikten bahs etmedim. Normal Eth günlük ve haftalıkta bakıldığında günlükte obo benzeri görüntü var haftalıkta ise tobo çok net ancak eğer obo gerçeklesirse haftaliktaki tobo grafiği bozulmuş olur.
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()Bende 2800 gördüm hocam max seviye alta iğne paysiz. Eline saglik
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Deniz_S ()Yeni aldıklarımı stopladım dostum diğerleri terste zaten bekleyip görecez bakalım
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kzılhafiye1 ()Yani by by olmasada sağlam adım atıcaz müdüre hanım
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kzılhafiye1 ()Her ihtimal olabilir müdür lakin şöylede bir gerçek var bu piyasada herkes kazanamaz herkes kaybetmez on kişi söyler 3 kişinin söylemleri doğru çıkar bendeki görüntü bir pişmanlık dalgasının yaklaştığıdır derin biryükseliş dalgasının artçılarını yaşıyoruz bunu yaşayarak görücez
Deniz_S için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
ntmen_× ()@Ayhnkpln eth da beyaz çizgim 3100 aşağısı dikkatli şekilde üst rakamlar takipte edilir
Yani inerse altta 2600
İnmez devam ederse üstte 4900 e kadar yükselir
@Deniz_S
Kim nerde alır nerde satar nerde stopiar nerde kar eder nerde zarar eder orası alan satana kalır
Şimdilik eteryum xa güncel durum bu
1BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()@Auto™ neden olmasin hocam?
0BeğenmedimŞikayet
elnino23 ()Burdayim hocam size de bol kazançlar
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Guneyy35 ()Bugünkü verinin metallerde genelde etkisi çok
Yanlız bu btc de he gibi bir etkisi olmakta anlamış değilim
0BeğenmedimŞikayet
Kzılhafiye1 ()Olur olur inş müdür yeterki panik yapmayın piyasanın mevcut potansiyeli şuan için olumlu tabi bizim için bu olumlu havada globalde yön değiştiricek olayların olmamasıdır birde burada bir şey daha söyliyeyim belli oranda terste olanlar var onların piskolojisini anlıyorum ancak tersten çıkıp ta belli oranda artışlar geldiğinde aç gözlülük piskolojisi devreye giriyor burada en önemli faktör olaya bakış açılarını tamamen değiştirip satılması gereken yerlerde k2ndilerini sağlama almalarıdır yoksa 3 saniyede 3 aylık emeği silerler bunuda bilsinler eldeki mala şuan için sahip çıkma zamanıdır
Blue06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Auto™ ()Logaritmikte total seviyesi hedefin anlaşılan inşallah diyelim.
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()Obo diyecektim
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()Üstteki rsi tobosu etherium haftalık grafik. Amaa hangisi çalışır ne çalışır bilmem. Zira maldayim pek önemli değil benim icin
baran6576 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
SamurayX ()Bence şu dönemde altın, sanal para, borsa kimsenin birşey bildiği yok. Herkes bir yorum yapıyor. Tutturunca birileri ben demiştim diyor. O kişilerin geçmişteki yorumlarına bakın yanıldıkları çok yorum vardır. Bence kimselerin yorumunu okumadan hislerinizle ve kendiniz takip ederek haberleri hareket edin. En azından hatayı ben yaptım dersiniz. Şu an altının yükselmesi için bir sebep mi var. Bence yok ama yükseliyor. Dünyada gerçek altın ne kadar var. Belki de altın piyasasının % 70'i sanal. Bence altın piyasasını da bitcoin gibi yapmaya çalışıyor balinalar. Bu dönemde kimse kimseye kolay para kazandırmayacak. Bence bundan sonra bütün piyasalarda, piyasaların etkili aktörleri yükseltip yükseltip sonra da düşürüp dökülenlerin paralarını alacak ve tekrar para kazanmak için tekrar yükseltecekler. Bu işlerde olan benim gibi deneyimsiz arkadaşların döngüsel yükseliş ve düşmeleri kendiliğince bir yöntem bularak yakın tahminlerde bulunarak lehlerine çevirmeleri gerekiyor. YTD
0BeğenmedimŞikayet
Şahmeran_2525 ()Fisekciler in hepsi gelmemiş anlaşılan korkuları bitmemiş. neyse akşam gelirlerse dugerleride bir selam veririm, herkese bol kazançlar
0BeğenmedimŞikayet
Şahmeran_2525 ()Bol kazançlar fisekci dostlar
0BeğenmedimŞikayet
Şahmeran_2525 ()Ben kimseye al alma demem taktir sizlerin
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
baran6576 ()Konu: Eth grafik

burda obo mu tobo mu?
0BeğenmedimŞikayet
ntmen_× ()Evet hocam bende gördüm hatta öncesinde obo ve tobo çalışmaları da var dediğn gibi rakam yazmayayım bende
Grafik düşerse atayım
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
baran6576 ()Eth günlükte obo benzeri görüntü görünüyor. Ama haftalıkta çok net 7.500 hedefleyen tobo var
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ntmen_× ()konfor atılan kişi yazdığım yorum çıkmış mı diye bakarken karşıma geliyor ve o yüzden yazıyorum
Senlik bir durum değil yani
Deniz_S için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kamyoncu31 ()Konu: 9 Ocak 2025 LostPassengerr BTC grafikli yorumu
Aynen başkan... Long kapattım ben ama hava puslu. Beklemedeyim.
LostPassengerr için cevaplandı (yorumu göster)