Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Sinembas ()Öyle tabiki hersey mumkun
Ortakahve için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
göbüllü10 ()bosver gazı takma
gazi45 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ortakahve ()Sıkıntı Yok gazi hocam, btc 24.000 destek 138.000 direnç
gazi45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ortakahve ()Pek bi cacık olacağı yok ama aradan sıyrılan olurmu diye omni, badger, rune takipteyim şahsen, alım satım yok bende şuan, gece 12.30 abkadar böle giderse al sat için denerim Sadece, kâr cebe yapmak kaydı ile, pekde hoşuma gitmedi piyasa
0BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()ben bu grubu###104.112...123.. yapmazsam... btc... bi lgim ekran... yanlis olsun. n. ###
1BeğenmedimŞikayet
Adanalıyık ()Hayırlı akşamlar üstad.
Ortakahve için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ortakahve ()2.5 hafta de olaa, az kalmış, ama sanki ara long olacak gibi zamanda
Engzm için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sinembas ()Hersey güzel olacak eskiden olduğu gibi
gazi45 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()gönlune saglik... ben yazdim... onlar elestirdi... aslinda ben haber. veri takip yazdim... onlar anlayamadi; )))neyse... elestiriye acigim... sorun. yok ... ###
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sinembas ()Bir söz vardır lafa bakarım lafmi diye söyleyene bakarım adammi diye gazimm bir tanesin
gazi45 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Sinembas ()İyi aksamlar @Ortakahve
Ortakahve için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()kaale bile almayin... bu bos şahislari... gereksiz###
0BeğenmedimŞikayet
Ortakahve ()Hayırlı akşamlar
Bol şanslar
0BeğenmedimŞikayet
Seda14 ()Hayır ne alaka şimdi ayhan beyi takip ediyorum ego bunun neresinde elinden geldiğince yardım etmeye çalışıyor insanlara ve bilgisi de fazla daha napsin
Berkcan258_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()bu boş ###bireyleri. kendiniz degerlendirin... hedef 104 bin... ordan.112 yapicaz###abd. degisim.10 gùn...
1BeğenmedimŞikayet
Seda14 ()Konu: #33947754 Grafik detay ve yorumları
Bende öyle düşünüyorum zarardan çıksam raziyim en azından yarısını çeker yarısını bırakırım
Auto™ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kamyoncu31 ()Dostum biz öyle bir ego görmedik. Aksine ilk etiketledigin iki kişi hayrına bir çok insana yol göstermeye çalışıyor. 4-5 kişi var zaten her birinin ayrı özelliğinden faydalanan yüzlerce kişi üyelik dahi acmadan göz ucuyla yazdiklarini okuyor. Hiçbir karşılık beklemeden üstelik. Çabucak bir insan karalanmamali. Unutma her nick in arkasında gerçek bir kişi var. Tüm insanlar ego taşır sen bile. Ama olağan dışı bir ego sezmedik. Hepsine tek tek teşekkür ederim.
Berkcan258_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
gazi45 ()ben ne yazdim; )))bunlar bizi anlayamaz... cunku kapasite bilgi yok... ; )))umrumdami tabiki hayir###elestiriye devam... zaman gösterir###
4BeğenmedimŞikayet
Berkcan258_ ()Burada kendini bi nane sanan egolu karakterler var. @Şahmeran_2525 ve @Ayhnkpln başta olmak üzere @Selda09 @Sinembas gibi başıboş karakterlerden uzak durun...
5BeğenmedimŞikayet
Deniz_S ()Belaltı vuran sizsiniz dedikodu yapıyorsunuz oturmuş ne kadar ayıp ya bir sorununuz varsa oturur karşınızdaki insanla çözersiniz böyle arkadan konuşmazsınız ortalığı bulandırmazsınız. İnsanın insanı aşağılamasının bir biçimidir bu tavır ki size hiç yakıştıramadım. Neyi nasıl anlamak istiyorsanız anlayabilirsiniz bundan sonra yazdıklarınıza da cevap vermeyi düşünmüyorum şahsen iletişimde seçiciyimdir, sırf cevap vermiyorum diye arkamdan konuşmayın lütfen.
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
KAPAKÇI_GELDİİİİ ()normalde yön aşağı ama shortcular tetikte olduğu için bekliyorlar
1BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()Doların tüm dünyada güçlü olması kendi ülkesini dahi kutlu etmez. Kimseden para toplayamaz. Üstelik brics gibi güçlü bir birlik te var oluyor. Kendi borçları zaten dünya kadar. Mecbur para toplayıp yakacaklar. Az önce bofa da daha fazla bu sene faiz indirimi beklemediklerini dile getirdiler
Cursed için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
KAPAKÇI_GELDİİİİ ()cok pis ve aniden likit ediyorlar milleti
garibim spotçular da bir umut yükseliş bekliyor. Bilmiyorlar mı marjin oldukça bu işler çok zor
2BeğenmedimŞikayet
Cursed ()Turp goreve gelirse dxy dususe gecer heralde güçlü dolar istemiyo diye hatirliyom
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ayhnkpln ()Dxy böyle çıkarken elinde ucuz mal olan sahip çıksın. Pahalıdan alan mecbur sahip çıkacak zaten