Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Ss123 ()Ozaman insanlar yatırımlarını neye yapsın tl de mi tutsun
Adramelekh için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
halhil ()Aynen hocam size katılıyorum ben şahsen çok dikkatli davranmaya çalışacam yoksa stop etmeyi planlıyorum kendimi ytd.
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
zkan ()10 lirayken satmaya eli varmayanlar burada mı (bende dahil)
2BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Sterlinde 9.9650, dolarda 7.7752 takip edilmesi gereken rakamlar. Aşağı kırılmadıkça dövizler pozitif diye düşünüyorum. Saygılar. Ytd
0BeğenmedimŞikayet
Nevkar1976 ()Teşekkür ederim
halhil için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
halhil ()Yakın takip ytd.
Nevkar1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Nevkar1976 ()Beklenti nedir dolarda
halhil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hamido ()Aytaç_fb41 Aytaç Bey Selamün aleyküm, hayırlı işler, malumunuz emtialar ve dövizlerle kambiyo vergisi oranı değiştirildi, teknik grafiğini Zeki formasyon çalışıyor mu? Yeniden güncel değerlendirme yapacak mısınız? Cevap verirseniz çok sevinirim, bol kazançlar, Allah'a emanet olunuz.
0BeğenmedimŞikayet
Sevinçsevi ()Bundan sonra hep yukarı yok hata yapıldığını farkettiler daha haraketli kur olacak
1BeğenmedimŞikayet
halhil ()Aynen öyle olmş resmi gazetede yazıyor, banka uygulaması daha güncellenmemiş ama, bakalım millet ilk önce çıkacak mı yoksa alacak mı ytd..
kendi_çapında_bilgili_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
kendi_çapında_bilgili_ ()30.09.2020 - 02:49
Güncelleme: 30.09.2020 - 03:35
Mayıs ayında binde 2'den yüzde 1'e çıkarılan döviz ve altın alımında tahsil edilen BSMV yeniden binde 2'ye indirildi. Böylece 100 bin dolarlık döviz ve altın alımında BSMV bin dolardan 200 dolara indi. Mayısta dövizin tırmanışına çare olması için artırılan BSMV, sattığı altın ve dövizi yerine koyduğunda yüklü miktarda vergi ödenmesinden çekinen vatandaşın döviz satmasına engel olduğu söyleniyordu. Türk Lirası mevduatta BSMV ise yılsonuna kadar 1 yıldan uzun vadede sıfırlandı, 6 ay ile 1 yıl arasında yüzde 34e 6 ay vadede yüzde 15'ten yüzde 5'e indirildi.
2BeğenmedimŞikayet
Mstfmz ()Arkadaşım ben ve buradaki çok insan belki sende ortama göre pozisyon almak zorunda şunu söyleyim 6 ay önce 85000 liram vardı bunu sepet pozu dağıttım gbp dolar xau gibi TL kalsa 85 aynı 85 ama şuan 115000 görünüyor eşek gibi ağızlarına bakıp yalanlarına mı inanalım. Ben Ülkemi çok seviyorum yazık bu durumu uyamanmıyor halk çok yazık
Adramelekh için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Flue ()Malesef asıl soru bu işte. Buradaki insanların üzülmesiyle düşmüyor, sevinmesiyle de çıkmıyor. Asıl nedenleri de herkes için üzücü ve kaygı verici.
sTRADEgist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
sTRADEgist ()Bizim sevinmemiz yada üzülmemizin sterline yada diğer emtialara olan etkisi nedir acaba?
Adramelekh için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Serkan_1903 ()10 tl çıkış yerimdi ama elim gitmiyor ya
1BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Konu: #22730994 Grafik detay ve yorumları
Sanırım sterlin/TL soruyorsunuz. Bu sabah sterlin- TL işe ilgili bi paylaşımım olmuştu. Sayfamdan bakabilirsiniz.
seferad için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
halhil ()Konu: #22730693 Grafik detay ve yorumları
Elinize sağlık hocam
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
seferad ()Konu: #22730686 Grafik detay ve yorumları
Tl ayagında düşünceniz nedir
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Konu: #22730274 Grafik detay ve yorumları

günl ükte parite 1.2822 de takozu yukarı doğru kırmış. Hedefinde 1.3406 görünmekte. Çalışması dileği ile..ytd.
0BeğenmedimŞikayet
USTAMM ()Doğru diyorsunuz.
Adramelekh için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Adramelekh ()Sterlin yükseliyor diye sevinen varsa gerçekten kötü durum. Benim tüm varlığım işim gereği sterlinde ve istediği kadar yükselsin bu yaşadığımız fakirleşmeyi karşılamayacak. Bu kadar insan burda sözde kur, piyasa takip ediyorsunuz ama seneye domates 15 liraya çıktığında bugün burda sevinmeniz aklınıza gelmiyor. Ülkede gerçekten iktisadi farkındalık 0.
Üstelik sterlin diğer paralara göre çok daha az yükseldi TL'ye karşı.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş_men1 ()Konu: #22725382 Grafik detay ve yorumları
Bu yorumdan sonra bekliyorum iddialı bir yorum geldi :)
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
halhil ()Konu: #22724394 Grafik detay ve yorumları
Gelmez belki ytd. x)
Bağlayıcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bağlayıcı ()Konu: #22724358 Grafik detay ve yorumları
O FM buraya gelecek:)
halhil için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
halhil ()Konu: #22724319 Grafik detay ve yorumları
Bayrak içinde dansa devam üstad ytd.
Bağlayıcı için cevaplandı (yorumu göster)