Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
halhil ()O değilde gümüş düşüyor eta yok ortalıkta nasılsınız arkadaşlar diye, @etacarter nerdesin bugün üstad tabelaya bakmıyon heral x)
0BeğenmedimŞikayet
Osim ()Bu arada altını ve gümüşü iyi sabitlediler.2 yukarı 2 aşağı. 490 dan gram 6 90 dan gümüş alanlar fena tersteler.
0BeğenmedimŞikayet
USTAMM ()Kraliçe güvenimi boşa çıkarmadı.
1BeğenmedimŞikayet
halhil ()Konu: #22753064 Grafik detay ve yorumları
Saygılar hocam x)
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Konu: #22753011 Grafik detay ve yorumları
Evet Halil kardeş Kraliçe bugün iyi dayandı. 9.9650 kırılmadı halen. İnşallah bu gece de kapanışı böyle yaparsa :) yola devam inşallah. Çok zorlasalar bile dip 9.71 gibime geliyor mabında paylaşmak istedim az önce. Sevgiler.
halhil için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
halhil ()Konu: #22752909 Grafik detay ve yorumları
Elinize sağlık hocam doğru ancak mb ne kadar doları zorlar onu kestiremiyorum şuan, ondan belki bu rakamlar biraz havada kalabilir ytd.
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Konu: #22752856 Grafik detay ve yorumları
Arkadaşlar 2 hafta evvel paylaştığım grafik. Dikkat edersek sterlin zirvesi 9.91. Geri dönen sterlin 9.51 de ikili dip yapmıştı. Fark 40 krş. Sterlinin yeni zirvesi 10.11 bundan 40 krş çıkarırsak 9.71 karşımıza yeni dip olarak çıkabilir diye düşünmekteyim. Sizlerle paylaşmak ve varsa katkılarınızı almak istedim. Kesinlikle Ytd dir.
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Çermik ()Kardeş MB işi..
Serbest kura devam dediler, ama paramiz lehine dediler..
Sabaha karşı Çin, katar, İngiltere ve bizim MEB satıyor..
Birini alır birini satar amaç doları düşürmek..
Onslarda BSMV kalkması siz alın biz satarız demektir.
Dikkat etmek gerekir.
mayk34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mayk34 ()Baskanim Alim firsatimi
Çermik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Çermik ()Tam ticari kuruluş gibi.
BSMV indir onslari düşür.
Olur biz de yedik..
Majorler devam; ))
0BeğenmedimŞikayet
Maarley ()Buyur yine alabilirsin :)
Sui_Generis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
halhil ()Öhömm öhöm.
0BeğenmedimŞikayet
Sui_Generis ()Kraliçe ne güzel gel beni al dedi resmen cesaret edemedik. Şimdi bakarız arkasından.
0BeğenmedimŞikayet
ResPectFuL ()4 saatlikte tobo mu oluyor diye düşünüyor insan
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Adramelekh ()Sterlinle çalışıyorum
Hayatatutun için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Hayatatutun ()dolarla mı çalışıyorsun, dolarla mı iş yapıyorsun, dolar borcunmu var?
Adramelekh için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
buhek ()Sayın hocam, emekleriniz için teşekkürler
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Adramelekh ()Ne alakası var birader anlatsana? Vatan sevgisinden bahsetmemişim bile üstelik. Diyorum ki fakirleşiyoruz bu paralar artınca aslında iyi olmuyor, sterlin tek başına artıyor olsa hakkıdır sevinin ama her kur artarken sevinmek anlamsız. Ne alakası var yani.
Üstelik dediğim gibi her para artarken sterlin biraz arttı, hani 2 türlü de sevinecek bir şey yok. Bak düştü 10'un altına geri.
BigBlind için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
halhil ()Kıllandığım şüphelendiğim heran, belki 30 sn sonra x)) ytd 3-5 e bakmıcan bir malı en üstten yada en alttan kimse alıp satamaz, şahsi fikrim şahsi kar zararımdır kimseyi etkilemek istemem..
Flue için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Flue ()Stop seviyeniz nedir?
halhil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BigBlind ()O halde sen de her ne işle uğraşıyorsan, sterlinlerini TL ye çevirip o işi bırakmalı, TL ile iş yapan sektöre geçmelisin. Bence Vatan sevgisi kur üzerinden tartışmaya kapalı bir konudur. Enflasyon ise maalesef ülkemizin en acı gerçeği!
Adramelekh için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sevinçsevi ()Yatırımcı vergiden dolayı aldıktan sonra satamıyordu şimdi?
0BeğenmedimŞikayet
Sevinçsevi ()Ste yine birbirine girdiii
0BeğenmedimŞikayet
halhil ()Yakın takip şart ytd.
zkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
zkan ()sterlin 9.95 i gördü bitık geçmiş oldu ama geei döndü hemen izliyorum ne olacak acaba
halhil için cevaplandı (yorumu göster)