Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
USTAMM ()Allah razı olsun. Size de bol bereketli kazançlar dilerim. Platin değil de gümüş ve altın radarımda. Platin çok düşündüm aöa almak nasip olmadı.
Çermik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Çermik ()Bereket versin kardeş.
Ama platin çok kötü durumda)
USTAMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
USTAMM ()vergi yok makas da fazla olmayınca günlük zirvesinden sattım ben de. alttan almayı bekleyeceğim. ytd
Çermik için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Çermik ()Kötü kokular geliyor bu ingiltere ve AB görüşmesinden..
GBP nin yarısını sattım; ))
1BeğenmedimŞikayet
halhil ()Rica ederim üstad
Yalçınay_57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yalçınay_57 ()Teşekkürler üstad..
halhil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
halhil ()Gümüş için flamanın iptal olduğunu simetrik üçgen içerisinde olduğumuzu yazdım üstad, altta 23.5 yukarda 24.3 ü kırdığı an, kırdığı tarafa çalışırsa min 2 ons gider ytd.
Yalçınay_57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Cıstak16 ()Herkese hayırlı cumalar şahsi tercihim sterlinden bir miktar daha artıştan sonra tamamını çıkıp kasım ayına kadar grama yatırmış olmak
0BeğenmedimŞikayet
Yalçınay_57 ()Merhaba üstad.. gümüş için.. ""halen"" kısmı "yalan" diye çıkmış kusura bakma..
Flamanın flamasının sonlarındayız galiba..
halhil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Osim ()Cumanın bereketi üzerinize olsun. Hayırlı cumalar.
1BeğenmedimŞikayet
halhil ()Hangisi için üstad?
Yalçınay_57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Sterlin çok pahalı
0BeğenmedimŞikayet
Yalçınay_57 ()Hayırlı cumalar üstad.. ters flama içerisindeyiz yalan galiba.
halhil için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Sterlin 9.79-10.22 bandında, dip 9.71. Dolar 7.63-7.85 bandında, dip 7.51. Tamamen kişisel yorumum olup kesinlikle ytd dir.
0BeğenmedimŞikayet
Hamido ()Aytaç_fb41 Aleykümselam Aytaç Bey, hayırlı cumalar, hayırlı işler, bereketli bol kazançlar dilerim.
1BeğenmedimŞikayet
ResPectFuL ()aleyküm selam Aytaç hocam cümletten hayırlı cumalar
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sevinçsevi ()Günaydın hocam
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
halhil ()Aslm hayırlı cumalar hocam
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Besa_bes_ ()Aleyküm selam Aytaç hayırlı cumalar
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
9BeğenmedimŞikayet
Aytaç_fb41 ()Selamünaleyküm arkadaşlar, herkese hayırlı günler, hayırlı cumalar, sağlık mutluluk ve bol kazançlar dilerim.
@Akif44 @Yuksel19071984 @Doktorrbune @Ferdi_57 @ResPectFuL @Besa_bes_ @Hamido @buhek @Polis55 @Kartallar_yuksek_uçar_
-1BeğenmedimŞikayet
TheBroker ()Bir hevesle yabancı ülke paralarını koleksiyon yapmaya başlamıştım. Yabancı para koleksiyonumda ingiliz sterlini de var. Böyle giderse zengin olacağım :)
0BeğenmedimŞikayet
HKN_06 ()Konu: Sterlin/TL Günlük Grafik Çizim
Bu seviyeden girilirmi şuan TL deyim varmı bı oneriniz
©altıncıhis için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
©altıncıhis ()Konu: Sterlin/TL Günlük Grafik Çizim

Yaklaşık 2 ay önce sterlin efendi için 10,1229 hedefimiz kayıtlıydı.
Bu hafta hedefimiz gerçekleşmiştir.
Kazananları tebrik ederim.
Not: Grafikler yatırım tavsiyesi değildir.
©altıncıhis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
maraz_42 ()tşkler hocam ben sunun ııcn demıstım gramda son calısmanız 5 gun önce olmus sanrım yorumlarınıza baktım da güncel varmı dıye tabı kı nasıp ten öte yol yok
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Aytaç_fb41 ()Sayın Maraz ben gördüklerimi aktarıyorum bunun dışında gerisi nasip grafiklerde zaten kritik fiyat bölgelerini ve olabilecekleri yazıyorum ve kesin şöyle olacak kesin böyle olacak demek doğru olmaz diyenlerden de ayrıca uzak durun derim gönlünüze göre olmasını dilerim yine belirtiyorum çok sıkıntılı bir durum yok inşaAllah güzel seviyelerden çıkmak nasip olur...
maraz_42 için cevaplandı (yorumu göster)