Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
howmuch_ ()Ben begenirsem olur, üzülmeyin.
maraz_42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
maraz_42 ()kendı yorumuma yanlışlıkla eksı bastım yaw :)
maraz_42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
maraz_42 ()aytaç hocam tşk ederım bu ay benım ıcın cok önemlı anlaşma yaptıgım kısıle ev alımı yapacm yanı son ayım inş yön yukarı olur sizce gram altın tam net nerlerı gorur gercekten ama gercekten cok önemlı biraz da ayrıntı ltfn sizi yoracam ama artık son ay varım yogum gıtcek :(
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Aytaç_fb41 ()Sayın Maraz saatlikte ve 4H de yakışıklı bir TOBO çok güzel seviyeleri getirir son çalışmamdaki seviyeleri destekler, ayrıca günlükte flama ve simetrik üçgen bariz bursa sadece simetrikte düşüş kırılımlı olursa sıkıntı olur onun dışında sorun görmüyorum haftalıktaki flama destekliyor yani düşüş yönlü çok extrem bir gelişme olmadıkça farklı bir oluşum seyir göstermez ise yön yukarı gibi.
https://altin.in/bildirim
maraz_42 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
maraz_42 ()AYTAÇ HOCAM gramz altında kı son görüşleriniz nedir 469 ustunde kalıcılık saglarsa demıssınız ama düşüncelerınızı alabılırmıyız
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ResPectFuL ()2013 den beri alımlar var 85 den 170 den 220 den 250 den duruyorlar çocuklara yatırım için tabiyki hanımda faydalanıyor bazılarından :) enson dövize yatırdığım parayıda altına 457 den çevirdim aşşa yukarı gideceği yerler daha var gibi nasip artık
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aytaç_fb41 ()İnşaAllah hocam ne var portföyünde nasıl gidiyor?
ResPectFuL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ResPectFuL ()eyvallah Aytaç hocam hayırlısı olsun
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Aytaç_fb41 ()Evet Cemil hocam ve şöyle bir durum var saatlikte ve 4H de yakışıklı bir TOBO çok güzel seviyeleri getirir son çalışmamdaki seviyeleri destekler, ayrıca günlükte flama ve simetrik üçgen bariz bursa sadece simetrikte düşüş kırılımlı olursa sıkıntı olur onun dışında sorun görmüyorum haftalıktaki flama destekliyor yani düşüş yönlü çok extrem bir gelişme olmadıkça farklı bir oluşum seyir göstermez ise yön yukarı gibi...
ResPectFuL için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ResPectFuL ()aslında gau try tarafındada tobo ve fincan kulp oluşumu gözüküktüğü için bu ön yargı oluştu bende buradada bir obo durumu vardı bozuldu gibi
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Aytaç_fb41 ()Eyvallah hocam seninde eline emeğine sağlık
ResPectFuL için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ResPectFuL ()aynen hocam eyvallah eline sağlık
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Aytaç_fb41 ()Cemil Hocam 21 Eylül saat 07:00 1992.25 bölgesinden başlangıç olarak baktığımızda evet öyle bir oluşum görünmekte fakat baş bölgesinde 21 Eylül 03:00 den 1953,45 den baktığımızda da ters bayrak ve bayrak içinde OBO oluşumunu yapar gibi hareket var, hangisi oluşur ve çalışır anlık takip etmekte fayda var.
ResPectFuL için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Aytaç_fb41 ()Teşekkür ederim Burak varolasın kardeşeim.
buhek için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Giresunlu28 ()Konu: #22761130 Grafik detay ve yorumları
Emeklerinize sağlık şimdiden teşekkür ederim takipteyim sizi ?
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Konu: #22761092 Grafik detay ve yorumları
Sterlin 9.80–10.20 arasında kanalda gibi gördüm şu an. Akşam müsait olursam grafik çalışması yaparım kardeşim. Ytd.
Giresunlu28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Giresunlu28 ()Konu: #22760772 Grafik detay ve yorumları
Hocam sterlin 10 a kadar yukselmıstı suan 8 pıps bı dustu daha duser mı bu alım fırsatı mı demek yoksa tekrar yukselecek mı?
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Giresunlu28 ()Sterlin burdan nereye gıdebılır
0BeğenmedimŞikayet
halhil ()Rica ederim üstad..
memp için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
memp ()teşekkür ederim üstadım
halhil için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
halhil ()Bilemiyoruz şuan çünkü doların nereye kadar ineceğini inmeyeceğini kestiremiyoruz, sterlin dolar karşısında değer kazansa bile tl olarak düşme çıkma ihtimali var ytd. Dolar şuan için ters flamalar ve haberlerle boğuşuyor.. ytd
memp için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
memp ()hayırlı günler üstadlarım. ben bu işlerde yeniyim elime bir miktar tl geçti bir süredir altın. in deki bazı üstadlarımın öngörülerini takip ediyorum al- sat tavsiyesi vermediğinizide biliyorum. affınıza sığınarak gbp için sadece öngörönüzü istiyorum eğer mümkünse, buraları alım fırsatımıdır yani daha büyük sayılarla aşşağıya inermi sizce. teşekkürler
1BeğenmedimŞikayet
etacarter ()Bil mukabele iş güç dost ara ara bakıyorum
halhil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
halhil ()Hahah çok şükür, sen nasılsın, aybaşın geldi gözün aydın :)
etacarter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
etacarter ()Nasıl gidiyor arkadaşlar?
halhil için cevaplandı (yorumu göster)