Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
mehmet0369 ()Bir hareketlilik başladı yoksa dönüyor mu?
0BeğenmedimŞikayet
Mfka ()ABD açılışı saat kacta abim
virtuousness için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
yatırımcı16 ()90 iyi tepkileri dur biraz nefes alsın
0BeğenmedimŞikayet
Mad9250 ()Ons'ta altın ile dolar ilişikli ama gerçek piyasada dolar ile altın alışverişi nasıl oluyor? Çünkü altın tl ile alınan bir şey (kapalıçarşıda dolarla altın satan bazı yerler hariç)
0BeğenmedimŞikayet
Faik_Older ()Derin bir kar realizasyonu var kısa vadede yön aşağı. 2590 aşağısında Ben 2550 lerde dönmesini bekliyorum. 2550 dende dönmezse 2450 ye kadar da gidebilir bunlar ihtimal. Geri dönüş sinyali verene kadar nakitte kalmak en iyisi ytd
0BeğenmedimŞikayet
Tuttu_Fırlattı ()Ya aziz koş koş tam senin sevdiğin hava :))
0BeğenmedimŞikayet
yatırımcı16 ()Ne çıktı bee şimdide çakılsın aşarı
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
MAPAVRİLİ5353 ()on düşüyor aziz nerelerdesin sayfada loto totolar başladı özlettin 1350lik grafiklerini usta
0BeğenmedimŞikayet
metal_yatırım ()Gel anlat anlatabilirsen çıktıysa düşemez diye düşünüyorlar...
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Issizadam63 ()1936 dan soluksuz 2790 a cikti
tan11 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Cancanx5 ()@ebubekiromer abimiz aklıma geldi simdi
0BeğenmedimŞikayet
melihduran ()Barış olursa çok daha aşağılara çekecek bence barış olmadığı takdirde düşüşün çok derinleşeceğini sanmıyorum 220 gram da bende var
0BeğenmedimŞikayet
tan11 ()Nasıl yukarı gittiyse aşağıda gelir.
0BeğenmedimŞikayet
Allosa ()Rica ederim ne demek. Aynen öyle.
alper19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Issizadam63 ()2400 lu rakamlar gelir mi gercekten
tan11 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
TiesTorN ()valla ben her zaman dediklerini mantıklı buldum çünkü burdaki tayfa sürekli yükselecek tayfası. şunun düşeceğini tahmin etmek için tekniğe falan gerek yok. aylardır soluksuz artan şey illa ki bir noktada düşecek bunun kaçarı yok. o sabah 2600 altı gelirse siteyi terkederim diyen arkadaşın da siteyi terketmesi yakındır bu gidişle.
Muratpi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tan11 ()Burdan toparlayıp 2608 götürüp tekrar indirebilir. parçalı alım yapılabilir.
-1BeğenmedimŞikayet
tan11 ()2497 bekleyin.
0BeğenmedimŞikayet
MAPAVRİLİ5353 ()kiloyla gram altını alan yarın satarım diyemi alıyor ben 230 liradan gramlarım var satalımmı yani fiziki gram alsat ürünü değildir heleki dünyada bu haldeyken tamtersi toplama zamanıdır
metal_yatırım için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
alper19 ()İnan bende 2 aydır bekliyorum zamanı geldi gibi sanki
Muratpi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Muratpi ()Aylardır millete gaz verip alım yaptıranlar
Bir görünün burda ben 2500 lere
Gelicek diyince dalga geçiyordunuz. ama beni batıramadınız. size asla inanmadım. bekledim 2 aydır almadım. şimdide almıyorum.
Biraz izleyip.
2480 lerde çok alıcam buralarda al sat bir iki işlem al sat yaparım bütün alımlarımı 2480 lere gelirse yaparım
0BeğenmedimŞikayet
Yalçın6060 ()Gümüşü böldükte aldık, ne oldu ki...
En düşük 35.75e gelmiş, tabela 33.40
Bu durumlarda sabırla beklemek lazim
yatırımcı16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yalçın6060 ()Adam parayı valizle getirdi. bende aldım gitti
yatırımcı16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Garanti_kazanç ()Bu piyasada önce algıyı yerlestiriyorlar. Sonra bu şekilde terste bırakıyorlar. Olan küçük yatırımcıya oluyor.
0BeğenmedimŞikayet
yatırımcı16 ()Bölseydin parayı 4 parçaya düştükçe toplardın
Yalçın6060 için cevaplandı (yorumu göster)