Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Yalçın6060 ()Dün bir ev sattım onun parasına aldım
yatırımcı16 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
yatırımcı16 ()Ben 2 parça aldım bugünde 1 parça düşünüyorum
Yalçın6060 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
yatırımcı16 ()Elindekinin hepsinlemi aldın
Yalçın6060 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yalçın6060 ()Ben dün aldım 1k.3055000 tl tuttu.55000 i gece uçtu, hala da buharlaşıyor:))
metal_yatırım için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
alper19 ()Teşekkür ederim hocam, fiyatları makulmüş dışarıya göre.
Allosa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Allosa ()Kapıya kadar getiriyorlar fakat bunu tavsiye etmem. Bunun için ekstra para alınıyor. Fiziki altını kendiniz gidip teslim alabilirsiniz. Bunu ücretsiz yapmayı düşünüyorlar. Çok yakında devreye girecektir.
alper19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
alper19 ()Fiziki nasıl teslim ediyorlar . Atıyorum 100 gram aldım kapına mı getiriyorlar; sıkıntı olmasın
Allosa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mubarekmesut ()Kardan zarar artık ne yapalım. on bin kayme gitti:()
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
metal_yatırım ()Bir de kilo ile girenleri düşünsene...
Kartal1453 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Allosa ()Arkadaşlar altın almak isteyenler için iar platformunu önerebilirim. Makas aralığı çok düşük ve işlem ücreti komisyon alınmıyor. Fiziki teslimat da var. Ben kullanıyorum. Yapmanız gereken telefona uygulamayı indirip üye olmanız.
0BeğenmedimŞikayet
Kartal1453 ()20 Gramda -5.200 tl içeri girdik vadeliye yatırsaydım keşke
0BeğenmedimŞikayet
omubu ()Zaten sen grama girince ben yazdım düzeltme gelir diye:)))
Mubarekmesut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Muratpi ()Gazcıların isimlerini biliyorum yazmıyorum.
Dediğim yerlere geliyor.
0BeğenmedimŞikayet
mehmet0369 ()Ons da psikolojik sınır aşıldığı için panik satışları olacaktır. Ne kadar aşağıya gider nerde tutunur şu an bunu bilmek çok mümkün görünmüyor. En son 2500 ün bir kaç puan altı yada üstünde tutunabileceğini düşünüyorum. Ama bu sadece tahmin her kez tahmin yapar illaki birilerinin ki tutar birilerinin ki tutmaz. Bu sebeple bir kaç gün daha aşağı yönlü hareketler görebileceğimizi düşünüyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Mubarekmesut ():))ben gramciyim biliyorsun ons ile çok ilgilenmiyorum. ama dolarda hareket etmeyince:)ons aşağı çekti gramı 140tl düştü gram başı. zoru severim ben biliyorsu
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
omubu ()Rasgele dostum.
maraton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
omubu ()Mesut kardeşim ne diyeyim. şimdi senaryo şu idi 278x ten 2640 civar düzeltme gelir dedik.2643 geldi ve tepkisi 2703 civar oldu ki 2706, xx uzeri atmalı dedik atamadı. ayni senaryoda 2640 altinda 2608 ve kırılırsa 2580 izlerim dedim. şuan sıkıntili yerdeyiz.2580,81 önemsiyorum orada giderse yazmaya elim varmıyor. umarım buralardan döner ne diyeyim. çok zor soru soruyorsun. cereyan kesikti çalışamadım:))
Mubarekmesut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
maraton ()İzleyoruz kardeşim niyeti belli olacak
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
maraton ()Hayırlısı olsun... 2696 altında kalırsa fazla ısrarcı olmayacağım
Cecen_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
maraton ()Ons yok altın sertifikası var
Faik_Older için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Allosa ()Söylediğim rakamlar gelmiş. Daha da aşağılara gidebilir mi aşağıda 2580 var ihtimal dahilinde.
Allosa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
virtuousness ()2585 altı kapanış gelir hafta sonu ons tan tamamen çıkarım. Bu rakam en dip ve benim için kilit rakam. Gerekirse zararına çıkarım... ytd
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
omubu ()Bir an evvel 08 üstü tutunmalı. ytd
Yoksa temkin iyidir.
maraton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Cecen_ ()Hayırlısı sen daha iyi bilirsin ama yarin verileri bekle derim. 32.52 ortalamam var mecbur bekleyeceğim
maraton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Faik_Older ()Kaç ons var elinizde?
maraton için cevaplandı (yorumu göster)