Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
alper19 ()Nerdesin be usta :( demedim mi sana 2590 I bi daha delerse sıkıntı diye ah ah ustam be
virtuousness için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Karamet ()Herkesin dediği çıkıyi;
Dirençler gibi destekler da
kırılıyi !
Kim bilir ? Var mı 1bileN
Sabreden kazanıR
0BeğenmedimŞikayet
Mehmetruhi1903 ()Altının düşmesi sebepli altına talep artarsa. yine altına kota gelir mi? Geçen sene öyle öyle bir politika uygulamislardı.
0BeğenmedimŞikayet
istifaediyorum ()Gercekler acı verici hocam kabullenmek zor
Vedolizim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
istifaediyorum ()Teşekkürler hocam saygılar
Vedolizim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
MertX58 ()Sana para da 3 trilyon dolara Buhar etmişlerdi bakalım altında ne kadar buhar olacak
0BeğenmedimŞikayet
trader_mrader ()Burayı gören dahada düşer 2545 yolunda
1BeğenmedimŞikayet
tan11 ()25 Kasım 2023 verdiğiniz fiat
Vedolizim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
trader_mrader ()Ons bu adamı kanser eder hele ev araba satıp aldıysan
0BeğenmedimŞikayet
istanbul_75 ()Gecmis olsun aziz abiii nerdesin:)
0BeğenmedimŞikayet
Vedolizim ()Bu pariteye ons dayanamaz duser
0BeğenmedimŞikayet
Vedolizim ()Bir senelik yolculuk 2008 dolarla başladı oraya düşmesi bir yıl sürmez ama inişli çıkışlı 3 ay bulur
istifaediyorum için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Vedolizim ()Tramp gelene kadar 2508 kirilisa 2414 kadar duser
0BeğenmedimŞikayet
istifaediyorum ()Pek anlamam ancak bir önceki ralli de tepesi harirladogim kadarıyla 1900 lerdi
Onur564 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
TiesTorN ()ahiretten soru sormayın kardeşim ne bilsin insanlar... bunu sormak için üye olmuşsun sırf pes yani.
Onur564 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Onur564 ()Kaça kadar iner altın 2300 leri görür mü
0BeğenmedimŞikayet
Good_Wife26 ()Ne demek ben teşekkür ederim, bilginize emeğinize sağlık, herkese bol kazançlar inşallah.
isimsizgölge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
isimsizgölge ()Çok teşekkür ederim düşüncelerinize.
Fırsat buldukça, özellikle akşamları siteye uğramaya çalışıyorum.
Size de bol kazançlar dilerim.
Good_Wife26 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
murat08 ()@maraton selamlar arkadaşım sürekli sana sorular soruyorum umarım rahatsız etmiyorum
Soruya gelecek olursak
Şimdi S1 fiyatı 3200 gram fiyatı ise 2900 evet makas yok fakat S1 sertifika fiyatı zaman zaman (bu zamanlar konusunda en ufak fikrim yok) gram fiyatı ile aynı hatta bazen daha bile altında oluyormus
Misal paraya ihtiyacımizin olduğu dönem gram fiyatı ile aynı olursa hatta daha altında olursa. Zarar yazmış sayilmaz mı ?
Yani almak için tam gram piyasa fiyatı ile eşleşmesini mı beklemek gerek acaba ? Şimdiden teşekkürler.
3BeğenmedimŞikayet
Good_Wife26 ()Yazdıklarınızı gördüğüm zaman not aldım , paylaşımlarınız da düzenli takibi de anlaşılırlığı da gayet basit. Emeğinize sağlık , bence bir çok kişiye faydanız olmuştur daha da olur inşallah.
isimsizgölge için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Akın0606 ()ons yeterince düzeltme yaptı ve alım fırsatı verdi aşağı gidecek çok fazla yeri kalmadı ytd
4BeğenmedimŞikayet
isimsizgölge ()Maalesef parası olup, daha fazla para kazanacağım düşüncesiyle,
Yüksek Kaldıraçlı işlem açanlar oluyor.
Dediğiniz gibi hayatına son verenleri de görmek mümkün.
Aslında biraz TEKNİK öğrenmiş olsa insan,
Belki ÇOK KAZANMASA DA inanın batmaz.
Yalnızca ANA DESTEK ve DİRENÇLERDE İŞLEME GİRSE YİNE KAZANIR.
Bu sitede maalesef TEKNİK karşıtı insanlarda var.
Dediğiniz gibi aslında TEKNİK CANDIR.
Umarım sitedeki arkadaşlara biraz faydamız olmuştur.
Kritik zamanlarda yazmaya çalışıyoruz.
En azından elinde bir PUSULASI olsun.
Good_Wife26 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Garanti_kazanç ()bunları cem eden kişi sayısı azdır. O yüzden tavsiye edilmiyor. Uzak durulmasında faide görüyorum.
Garanti_kazanç için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
eser38 ()Teşekkürler dostum. saygilar
isimsizgölge için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Garanti_kazanç ()1- sermaye
2- Ac gözlü olunmamalı
3- streteji
4- Teknik ve temel analiz bilinmeli
5- yüzde 3-5 kuralı
6- 5 defa terste kalındığında yapılacak adımlar bilinmeli.
Mesela 1000 dolar bakiye ile emtialarda 0.03 endekslerde 0.01 lot.
Good_Wife26 için cevaplandı (yorumu göster)