Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
7BeğenmedimŞikayet
isimsizgölge ()Arkadaşlar H4 2585 Ara destek noktası kırıldı.
Saat 21 de.
Bu şu demek;
2585 H4 Ara Destek noktası artık DİRENÇ noktasına dönüştü.
Şu anda aldığı ANA DESTEK NOKTASI 2550 seviyeleridir.
ONS'UN Alt noktalara düşmemesi için,
Gece kapanışını 2585 üstünde yapmalı.
Bu rakamı kapanışa kadar zaman zaman deneyebilir.
ASIL OLAN KAPANIŞTA 2585 ÜSTÜNDE KALMASI OLANDIR.
Şu anda düştüğü
KANALIN ALT NOKTASI; 2527
HAFTALIK - AYLIK DESTEK; 2550 seviyeleridir.
2585 ÜSTÜNE ÇIKMADIKÇA BU RAKAMLAR HEDEFİNDEDİR. (YTD)
isimsizgölge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Good_Wife26 ()Tamam 24 den sonra yenileri gelince dağıtırsın :))
altinmaster için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Good_Wife26 ()Ne kadar üzücü:(( çok duyduk bu kaldıraç yüzünden batan, sağlığını , ailesini kaybeden hatta hayatına son veren..
Evet, elinde ya da bankada tutanlar için zaman kaybından başka zarar yok illaki düzelir, gerek yok bu kadar riske... İnşallah kimse bu sebeple batmaz.
isimsizgölge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Allosa ()Söylediğim 2580 de geldi.
Allosa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
altinmaster ()Dün geceden beridir veriyorum lıke hakkım kalmamış sanırım:))
Good_Wife26 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
hacabi ()Ons un abd seçimlerini ve trump i bu kadar satin almiş olabileceği aklimin ucuna gelmezdi..
0BeğenmedimŞikayet
Garanti_kazanç ()Aylık kırmızı
Haftalık kırmızı
Günlük kırmızı
0BeğenmedimŞikayet
Aspendos94 ()Nerede duracak hocam bu ya neresi en dip en kötü sahne
0BeğenmedimŞikayet
isimsizgölge ()Teşekkür ederim değerli düşüncelerinize.
Sağolun. Kazancınız bol olsun.
Alime07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tan11 ()2516 ya inerse aşağı iyice salacak.
0BeğenmedimŞikayet
Garanti_kazanç ()Durumu idare et. Bazı insanların durumu öyle oluyor.
yatırımcı16 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
isimsizgölge ()İnanın bir arkadaşım önce kiradaki evini sattı, kaybetti.
Tekrar geri alırım düşüncesiyle oturduğu evi ipotek gösterip kredi çekti.
O evde maalesef gitti.
Ailesiyle arası açıldı.
Çok ciddi sıkıntılı günler geçirdi.
ONS ŞU ANDA AYNI OYUNU OYNUYOR.
Bir gözü aşağıda da olsa, o kişileri batırmak için,
2585 ve 2550 Ara ve ANA Destekler ile iyi oynayacak.
OYUNU BURADA KURACAK.
İNŞAALLAK KİMSE BATMAZ.
UZUN VADECİLER TERSE KALSA BİLE,
BATMALARI SÖZ KONUSU BİLE DEĞİL.
Good_Wife26 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tan11 ()Dün söylediğim seviye 2580 sonra 2497 abartma 2550 demiştiniz.1 bölge geldi.
Mavicennetlim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Alime07 ()Dikkat ediyorum yomlariniz çok değerli
isimsizgölge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
isimsizgölge ()Rica ederim.
Sanıyorum sizde Kaldıraçlı işlem yapıyorsunuz.
Lütfen emin olmadan işlem açmayın.
Emin olsanız bile YÜKSEK LOT açmayın.
KARŞINIZDAKİ İNSANLAR AMATÖR DEĞİL,
GLOBAL PİYASA KURTLARIDIR.
Alime07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Good_Wife26 ()Doğru söylüyorsunuz kaldıraçlı işlem çok riskli, telafisi yok.
Uyarınız dikkate alınmalı ama burada kaldıraç kullanan çok az kişi vardır onlar da bilirler yapması gerekenleri !
Bilmeyip de yapmak isteyenlere inşallah yazdıklarınız ulaşır da hata yapmaktan korunurlar.
isimsizgölge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Alime07 ()Hocam bilgilendirmeler için teşekkürler
isimsizgölge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BuNickTamYirmiAltıKarakter ()Ekrandan belli olmuyor mu :))
Ahaha yav ne güldürdün
Tuttu_Fırlattı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Good_Wife26 ()Tamam o zaman tekniğe laf etme tekniği takip et :)
altinmaster için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
isimsizgölge ()Rica ederim. @Good_Wife26
Kaldıraçlı işlem yapan arkadaşlar var.
Bu piyasada batan arkadaşlara şahit oldum.
3 kazandım derken 5 kaybettiler.
Tanıdığım bir arkadaş 2 evini de satmak zorunda kaldı.
Global piyasa yapıcıları oyunu çok güzel kuruyor.
Yükseleceğini sandığında işlem açtırıp, pozisyonu zarara uğratıyor.
Özellikle Kaldıraçlı işlem piyasasında olanlar,
Tekniği bilmiyorsa maalesef batıyorlar.
HERKESE BOL KAZANÇLAR DİLERİM.
Good_Wife26 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
altinmaster ()Ne söylersen kabulüm:))
Good_Wife26 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Malice_d ()Hocam saglikciyim zaten:) tabiki herkesin kendi iradesi sadece yazınızda fazla icsellestirmissiniz gibi geldi
Mavicennetlim için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Good_Wife26 ()Teşekkürler:) @altinmaster biraz teknik takip et öyle ani haber falan bekleme:)
isimsizgölge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mavicennetlim ()O psikolojiyi anlamak için sağlıkçı olmak gerek... yooo sevmiyorum o tipleri ya... Ons 20 dolar artınca hemen insanlara al al diye pof pof. Herkesin iradesi var. Parası olan bir yere gömüyor zaten. Bana göre de zaman paran varsa; ev araba arsa. Gidin onu alın illaki desem hoş olur mu? Bütçe meselesi. Gülün gülün her daim...
Malice_d için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
omubu ()Bende sanço panza:))
Zertozero için cevaplandı (yorumu göster)