Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
istanbul_75 ()Yuce ALLAH tez zamanda gonlune gore almayi nasip etsin
Mavicennetlim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
istanbul_75 ()Yapsinlar yapsinlar bi o kalmisti.
Gecen aydan. Bu yana gida ya geleb zamnlarin hatti hesabi yok eve gelmis cokmu
Ocak da da yine herseye zamn gelir tam olur
Mavicennetlim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
alper19 ()Oturacak evin yoksa önce ev al tabi. Kira ile uğraşılmaz
Mavicennetlim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mavicennetlim ()Teşekkürler. En azından yatacak yerimiz olsun. Sabahta ev fiyatları hareketlenmeye başladı diye çoğu kanalda ekonomik yorumlar vardı. Stres yaptık iyice. Ytd
alper19 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
alper19 ():) bence toprak al ya da dükkan. Benden demesi
Mavicennetlim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mavicennetlim ()Yok TL deyim. Ev alacam ama bu düşüş alım fırsatı gibi o yüzden kararsızım. 3 milyon nereye gömsem de rahatlasam diyorum. Para olunca da zor olmayinca da zor. Faizle işimiz olmadı olmasın da. Buradan dönerse bu 3000 TL üstüne de gider rahat. Ytd
alper19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Muratpi ()2450 2480 lerden alın bekleyin.
Batmazsınız.
Buradan paranızın bir kısmına alın birşey olmaz
0BeğenmedimŞikayet
Muratpi ()Size birşey söyleyim arkadaşlar.
Burada yükselecek diyenleri
Biliyorum batıranlar.
İsak viritoz öyle bir usim vardı.
O isaj olan çok bilmişti.
Havalı havalı konuşup yazarlardı.
Ne oldu şimdi soruyorum.
Milleti batırdınız yalanlarınızla.
Bakın buradanda almayın.
2480 lere gelirse alın çok korkmayın by
0BeğenmedimŞikayet
alper19 ()Altın mı aldın ne oldu :)
Mavicennetlim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mavicennetlim ()235 dolar düştü daha da düşmez artık. Milleti batiracak hepten. Borcu, derdi olan var. Dönsün artık geri. Çıksın elden çıkaracam diye bekleyen en az on arkadaşım var. Yazık 3150 den aldılar. Ytd
sirinoglu01 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
onder41 ()dediklerimi anlayabilseydiniz cevap vermeye gerek olduğunu düşünebilirdim.
kralkarışık için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mavicennetlim ()2555 bile geldi ne 2600 den bahsedersiniz? Daha aşağısı uçurum. Buradan dönüş sinyali veriyor yukarı doğru. Ytd
virtuousness için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
sirinoglu01 ()Dip mi bence daha yeni başlıyor 2200 lere kadar yolu var ytd
Mavicennetlim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mavicennetlim ()Tren kalkıyor kaçırmamak gerekir diyenler 2555 son dip mi acaba? Ytd
0BeğenmedimŞikayet
mbilici74 ()2580 bir miktar ekledim 2550 ekleme yapacağım son olarak 2530 takibimde daha aşağısı olur mu değerli arkadaşlar.
0BeğenmedimŞikayet
kralkarışık ()Tabiki düşsün. Faizin doların enflasyonun üzerine çıkan bir altını görmek istemem. Banane insanların yatırımından. Düğün yapacak bir sürü insan var. Sen onları düşünüyor musun mesela ? altın para kazanma değil paranı koruma aracıdır. Para kazanmaya döndüğü zaman düşmesini isterim.
onder41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
kralkarışık ()Bakıyorum da hiç sesin çıkmıyor :)) yıl sonu görüştürüz :))
virtuousness için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
istanbul_75 ()@maraton abi nerelerdesin durumun nedir? :(
0BeğenmedimŞikayet
istanbul_75 ()hadi ınsaallah abı bakalım ne olcak
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TUQTI7 ()Rast gelsin
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sonradanbroker ()tedirgin olmakla birlikte ben uzun vade yatırımcı oldugum için suan elimde dolar olsa direk altına giriş yapardım düşer cıkar onu bilemem ama benım gözümde ucuz
virtuousness için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
onder41 ()bunca insan da altın varken ohh ohh düşsün süper diye yorum yaparak kendini tatmin eden insanlar var. Ne teknikden ne grafikten anlar. Elinde 10gr altını yoktur yada alacak parası yoktur. Burda gelip kendini tatmin eder. Bende tl deyim en dibi neresi onu kestirmeye çalışıyorum ama oturup düş düş diye saçma sapan yorumlar yazmıyorum. Herkesin gönlüne göre olur inşallah...
1BeğenmedimŞikayet
omubu ()Net rakkam 2557,2x bu arada:)
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
omubu ()Ve Aleykum Selam. kilit bakalım gün kapanışında ne olacak. işte asıl mesele o:))
İlk etapta 2557 üstü kapanışlar yapmalı ytd li izlenmedeyim.
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TUQTI7 ()Selamun aleyküm kilit bahir aurum:)
omubu için cevaplandı (yorumu göster)