Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Bakalım :)
paravarhuzurvarr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Çakarkeyf ()Konu: gümüş ons


öncesi< br />
anlık<b r />rast gelsin,
0BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ ()Hocam 2-3-5 TL düşşe "terste kalma" lafını edenlere takılma..100 TL altı 2. kademedir, gümüşte dar bantta kademe yapılmaz malumun.. Bol şans:)YTD..
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bavkan ()Abi bende nakit hiç yok bir kere zarar kes yaptım 3.500 kg kaybetim
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Güzel analiz harikasın:))Prfiliöe bakarmısın rica etsem 3-4 gün önce ons altın 4530 larda dolanırken analizimi paylaştım 4452 fibo desteği
Eso_derler için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Ne demiştim gelgel de olabilir
Elinde malı olan gelgel durumunu gram olarak kâr avantajına çevirebilir
Aura__28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Çakarkeyf ()gördünmü Ağa sıkışmayı
Karaa_han için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
_Kafkas_ ()Konu: gümüş ons
İtiyoruz da taş gibi mübarek, yerinden kalkmıyor ki! :)
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Bereketli olsun başkan. 70 üstü güzel toplanır 75-76 ya kadar. Sonrası sabırla beklemek. Üstte önce tepki noktaları izlenir şartlar izin verirse son temas noktası takip edilir 89. Başkan aynı yerler takipte değişen birşey yok. Bu ortamda çok daha sert düşüş beklemek bence hata olur.
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Çakarkeyf ()Konu: gümüş ons
ben dunden kalmayım benden umut yok yrgn svş cı :)) 75 alarmı geldi :))
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR ()Devam mı efendim?
Düşüler alım için fırsat mı?
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bavkan ()İnşallah abi çok yordu walla Haziran sonu abi arada bir gümüş sayfasına uğra
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mehmet12_ ()Arkasında da binlerce kişi var bunların yap hesabını . Ha dedikleri gelir mi gelir piyasa bu belli olmaz. İşte gelir mi asıl mesele bu.
Bavkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Rasyo altın ve gümüş arasında kidengesizlikler hoşuma gitmediği için Sabah oğlumun 107. xx den alımları komisyon makas kesildikten düştükten sonra 110 xx den yollamıştım yönü aşağıya bakıyordu 1 saattir düşüş bekliyorum şimdi baktım düşmüş devamı ne olacak takip edelim görelim fırsat gelmezse gece alırız artık gram artışı olmazsa TL kazanırız:)
0BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ ()Eğer olağandışı (100 TL altı) bir aşağı hareket olursa (Düşük ihtimalde olsa, mümkündür),2 kademe de ordan eklerim.. "Sell OUT/Buy IN".. YTD..
Bavkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Konu: gümüş ons
Haklsın Tuzaklar bitmiyor boyun gelmek için ateş enerjine ihtiyacı mız var..
1s de rsi boynunu büktü en azında 75.27 usd üzerinde kalsaydık
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Çakarkeyf ()Gümüş için Çakarkeyf yorumu (7 gün önce) Cevap yaz
İyi dilekleriniz için tşk ederim Ali Bey sağolun ancak guven karşılıklıdır ynlş anlamayın yatrım danışmanı ile ytrımcı arasındakı gıbı olmalıdır hykukı dynakları olmalıdır, sayfanın basında yaysal uyarı dıye yazar vesselam kımse ye guvenmeyin
bızler sadece teknık de gördüklerimizi paylaşırız olur olmaz bilemeyiz takdır sizindir..
@Piyasaya_takipcisi bende size katkıda bulunmuş olayım,
Piyasaya_takipcisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Issizadam63 ()111.93 tl den aldim yuzde 50... olur da 104 gelirse digerini ordan carpacagim dost
etacarter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Piyasaya_takipcisi ()Bazen piyasa yatay geçince sohbet dalıyoruz çok görme eski ustalar deme bana trader vardı bol yıldızlı takıp ederdim dışarıdan o zaman lar öyle kesin konuştu düşecek diye gümüş sonra uçtu bir ay bekledim gümüş almak için çok bilende yanılır bu piyasada unutma dostum
Otomatik Hatırlatma: Üyelerin yıldız sayıları diğer üyelerin yorumlara verdiği puanlar, sitede kalma süresi, altın simülatör sonucu ve üyelik tarihi vb. kriterlere göre otomatik sistem tarafından hesaplanmaktadır. Yıldızlar otomatik olarak belirli zamanlar içinde bu kriterlere göre güncellenerek artabilir ya da azalabilir. Yıldız sayısının fazla olması üyenin site içerisindeki tecrübesini gösterir ancak yatırım konusunda uzman olduklarını asla göstermez.
aklın_penceresinden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Issizadam63 ()Makas cok ucuk o yuzden alamiyoruz... suan an itibariyle 190 bin tl lik aldim bakiye 183 gosteri meesela.. bu yuzden hep geri planda kaldik
Bavkan için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Korhan6006_ ()Çelik beyi bilmem de et... tam bir gereksiz boşuna yer işgal ediyor burda
Bavkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Usta Dk ya devam mı başka yerden mi devam ediyorsun?
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ ()Hocam ben bugün 3 kademe daha alıp 86 da sattıklarımın tamamını yerine koydum..4 tur attık totalde, yeterli.. Al/sat bitti.. Hedeflere koşacağız.. Bol şans:)YTD..
Bavkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bavkan ()Çelik etacarter bu ikili mezarcı 50 bekliyorlar 4 aydır
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
lunca ()Ben de bu alani merak ediyorum, önerinizi soracaktım. Bu alanda takip ettiğiniz isimler varsa yararlanmak isterdim. Ben siteye yeni döndüm 7 8 yıl aradan sonra yani daha önceden yazdığınızı bilmiyordum kusura bakmayın.
Evet ben de sitedeki arkadaşlardan öğrendim. Hepimize çok geçmiş olsun, dilerim daha güzel günler bizi bekliyor olsun
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)