Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ ()Yaşlı Borsacılar terse düştüklerinde "uzun vadeci" olurlar.. Vade kavramı ne kadar saçma ise stop- loss metallerde o kadar saçmadır.. Şimdi ben ör..110 TL'den kademeli aldım..105 TL'ye gelse neden stop olayım.. Bekler 100 TL altında 2. kademeyi yaparım (Gelir İSE).. ytd..
esinarican için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
beyazmurat71 ()1 dk 1 dolar attı hiçbir emtiada bu oynaklik yok
0BeğenmedimŞikayet
zuleyha_y ()Çok Teşşekkür Ederim. Anlaşıılmak engüzel duyguudur. Saağol.
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ASRN ()yok t2 den çıktığında yapabilirsiniz anca
Klopp için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
lunca ()Ooo... Zafer Ozyigit tabii ki takibinde:) Onun ilmi çok başka bir boyutta. Aylin Çetiner de y. tbe yayınlarından biliyorum. Uzun süredir göz almamıştım. Barış Soydan İlk kez duydum.
Teşekkür ederim önerileriniz icin
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
SokakFilozofu ()Sanki oldu gibi ilk hamle hocam.
İzliyoruz:)
Kuyum için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ceryanci58 ()Şimdilik iyi
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Vagabondboy ()Altin ons ceylan gibi sekiyor:))
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Herkes Dkya geçti bi ara gven sorunu vardı ama oda kalmdı sanrım. Şuan için en uygnu burası sanırım..
lunca için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Göreceli güç endeksi 30 altına düşmeden alım yapmayı düşünmüyorum
0BeğenmedimŞikayet
63ARGENTUM ()Nasip hocam, sizi takdir ediyoruz.
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
F30 ()70-71 rakamları gelirse gümüş için tekrar yükselmesi sıkıntıya girer yorumu yapıldı. Her büyük düşüştede yukarı attı. Nerden alıcaz bende bilmiyorum.
lunca için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Göreceli güç endeksi bugün hic 30 altına düşmedi
1BeğenmedimŞikayet
lunca ()Evet full tlde olsaydım alırdım ama... Öncesinde alimlarim olduğu için bekledim 107 altına düşsün diye. İki dususunde de yukarı gitti.
72 70 68 takip ediyorum
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ ()Mrb.. Yorum düşmedi.. Kısaca Sn. Aylin Çetiner'i finansal asrlji adına, Sn. Zafer Özyiğit (benim tek üstadım- hocam)genel manada, Sn. Barış Soydan'ı hafta içi her akşam günün özeti adına takip edebilirsiniz, tercih sizindir.. Asla YTD.. @lunca
lunca için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ars_Bozok ()Eyvallah kardeşim eksik olma. Bu gece kısa bir düşüş daha yapar belki tabi tamamen his azıcık daha bekleyim ben
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ars_Bozok ()Konu: Gümüş ters flama ... Fibo değerleri..
Ozaman kısa vadede daha düşüş yok olarak yorumlayabilir miyiz bunu hocam
M_yıldız için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Parça ayarlamasını ona göre yapmak lazım. İlk noktamız değil 70-71 bunu daha önce yazdım.
lunca için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Yazdım çok defa kardeşim evet. 2 noktayı takibe aldım tepeden düşmeden önce. 1- 76 bölgesi. 2- 70 ve biraz üstü olan bölge. Buralardan ekleyenlerin bana göre zararı olmaz. Sonrası biraz sabır bence iyi olur. Bakalım neler olacak. Daha önce ilk geldiğim zaman 70 desteğini bulduk sonra 88-89 tepe olarak bakıyorum dedim 89.4 gibi döndü şimdi dip takip ettim bakalım neler olur. Her analiz tutmaz elbet ancak takip sistemim aynı devam ediyor nerede ne zaman yanılırız bunu görmeden bilemeyiz.
Ars_Bozok için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ceryanci58 ()Konu: gümüş ons
Bnde 0 araba var arada kaçırıyorum onu suzuluyorum çok iyi :)
_Kafkas_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
lunca ()Bu düşüşte gelir mi artik 70-71'e. Oni beklemekten 2 kez 107 kaçırdım. Bezdum :)
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
esinarican ()Zararkes gümüşte bende anlam veremedim. Gerçi bişey bldiğimde yok. Şubat'ta başladım ben gümüşe aşina değilim. Beşe böldüm parayı yaklaşık 4 yada 5 lira aralıklarla indikçe alıyom çıktıkça satıyom.
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
_Kafkas_ ()Konu: gümüş ons
Galaksi gri :)… Diyelim ve susalım birazdan taşlanırız.
Ceryanci58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
M_yıldız ()Konu: Gümüş ters flama ... Fibo değerleri..
Satıcılar geldi ve sattı .. ytd
Ars_Bozok için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Klopp ()Ben kuveyt kullanmıyorum t2 de 2 gün bekletiyorsa bir avantajı yok benim için teşekkürler blgilendirme için
Uniqueidentity için cevaplandı (yorumu göster)