Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Umarım yanılmam kardeşim. Nasipten ötesi yok evet herşey nasip.
ZeKaT_VeR için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
_Kafkas_ ()Konu: gümüş ons
Yanlışlıkla kendi mesajımı beğendim iyi mi :)
Ceryanci58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Başkan buralar üzmez düşüncem aynı devam ediyor. Sabreden kâr alır biraz sabır.
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ceryanci58 ()Konu: gümüş ons
Kırmızı :)
_Kafkas_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
lunca ()K.. yt özellikle kaos dönemlerinde aşırı açıyordu makası. Hala öyle sanırım. Dk en azından kaos döneminde bile en fazla 1.22 yapıyor. O yüzden ben 7 8 yılın sonunda dönünce k... yte hiç bulamadım. Dk yeni duydum, makasları iyiydi, oradan hesap actim
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
_Kafkas_ ()Konu: gümüş ons
Aynı aynı benimki de elegance. :)
Ceryanci58 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ceryanci58 ()Konu: gümüş ons
Bnde aynısı var :otomatik sanruf:)
_Kafkas_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
cancan3460 ()Bu gümüş dalga dalga hep bıkrırdı
1BeğenmedimŞikayet
Karaa_han ()sonunaaa kadar haklısınt
aklın_penceresinden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
_Kafkas_ ()Konu: gümüş ons
Nerden bildiniz, sübhanallah!
Ceryanci58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Bunu kaldırmıslardı yenden baslmıs sanırım yada bana özl bişi yapmadılar sinrlendm kapttm hesabımı. Makslrı son dönemde çok acıldı eskden kullnsılıydı..
lunca için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Kuyum ()Takip eden dostlar..
74 dolara kadar geri çekilmeden sonra.
77.50 civarına gidiş ölurmu?
İzliyoruz...
:)
1BeğenmedimŞikayet
Ars_Bozok ()Kerim selamün aleyküm kardeşim. İnşallah iyisindir. Biraz bu aralar yoğunum sen yazmissindir muhakkak ama hepsini okuyamadım profilinde. Elime az bir nakit geçti beklesem mi az daha yoksa buradan alsam mı sen olsan ne yapardin. Aşağıda azicik daha yer var mı bı yön göster kardeşine ytd olmadan
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
lunca ()Gercekten özel kuru görünce şok oldum bu kadar fark olmasına. Dk değil ama k.. yt mi sizinkisi? Makas da 3 lira olunca o geldi aklima
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Size kesinlikle katılıyorum kendisine verilmiş yıldızları birer düşmanlık abidesi olarak kullanan bir tayfa var kafasına göre insanlara tire vererek karakter sizlik yapıyorlar site yö netiminin bunu kesinlikle değerlendirmeye alması gerekir özellikle yaldız verme şartlarını gözden geçirmeleri doğru bir adım olur hiç değilse bu şekilde kafalarına göre yorumlara tire verenlerin şevkini biraz kırmış olurlar
Otomatik Hatırlatma: Üyelerin yıldız sayıları diğer üyelerin yorumlara verdiği puanlar, sitede kalma süresi, altın simülatör sonucu ve üyelik tarihi vb. kriterlere göre otomatik sistem tarafından hesaplanmaktadır. Yıldızlar otomatik olarak belirli zamanlar içinde bu kriterlere göre güncellenerek artabilir ya da azalabilir. Yıldız sayısının fazla olması üyenin site içerisindeki tecrübesini gösterir ancak yatırım konusunda uzman olduklarını asla göstermez.
aklın_penceresinden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tgmiczero ()Gemisini kurtaran kaptan 110.60 iken gonderdim yüzde 40 stoplos oldum hayırlısı
0BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR ()Şu ana kadar size uyarak hep pozitif çıktım.
İnşaAllah yine pozitif çıkarız.
Pozitif olfa da olmasa da seni sevoruz efendim.
Nasipten ötesi yok nokta
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Valide_hanım ()Sizi takibe aldım
aklın_penceresinden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
_FRİT_ ()Rica ederim kardeşim. İhtimaller ortada karar yatırımcı arkadaşların. Sabır varsa kâr var. Panik varsa zarar var.
Bavkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bavkan ()Hiç sorma abi bende gram cogaltayim derken aksine çok eksiltim olan oldu full gümüşte bekliyorum 4 ay olacak
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
lunca ()Bu sataşan kisilerle ilgili ama takipçileri, görüşlerine önem veren kisilerle ilgili değil. Maalesef yorucu bir süreç
paravarhuzurvarr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Günde elli yüz mesaj yazanlara yaldız veriliyor. Bu konuda defalarca uyardım inadına devam ediyorlar yan hesaplarıyla benni takibe alip bir kaçiyla engelliyorlar. Böyle sayfayı gereksiz meşgul edenlere üç eksi verilip yorumları gorunmez yapılirsa yildizları silinir veya uyelikleri iptal olur sayfa da faydalı analizler okunur hale gelir.
aklın_penceresinden için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ ()Bu "zararkes" olayını gümüşte anlamadım gitti.. O Borsa'da özellikle spk kağıtlarda olur.. Kademe kültürünü öğrenip, tepelerden işlem açmazsanız sıkıntı yaşamazsınız.. Bir ürün "illa alınacak" diye bir kural ben 40 yıldır duymadım/ öğrenmedim.. Neyse tecrübe kazanmakta büyük bir iştir.. @Bavkan
Bavkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eragon_ ()Ben ve tüyo, aynı cümleye yakışmadı gibi :))
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Konu: ons altın
Dışarıdan kuyumcudan geldim Mutfak beni bekliyor anca bu kadar:))
4509 boyun demişim gerisni atmışım:)) görüşürüz
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)