Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Ali_Cesur ()Bu gumusun bana garezi var kardeşim biraz nakit olsun diye 111 gördüm hesaba giresiye yine düştü..
Eso_derler için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Karaa_han ()hoşgeldin @Goldprice57
Goldprice57 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
F30 ()Sayfada faydalı yorum yazan az kişi var hal böyle olunca gereksiz yorumlar yazan çok kişi oluyor. Yorumlarınızı dikkate alıcam. Benim alanım bu demişsiniz mesleğiniz nedir?
aklın_penceresinden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Selamın aleyküm değerli dostlar güzel günler bol kazançlar dilerim herkes nasibini yer stres'e gerek yok :)
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()Abbavvv bu ne? Bu nasıl okunup anlaşılacak?
Bu sefer kendi sınırlarımı daha çok zorlayacağım.
Başlayalım.
Ya Allah.
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Teşk. ederim cansın; )) 1s de biraz soğuma mevcut 75.27 desteğini korusaydık iyiydi; 74.49 destek
Eso_derler için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Bu tür sataşmalar ön görüsü yüksek insanların yorum yapmayı bırakın uzaktan izlemesine sebep olur
lunca için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Klopp ()Kağıdı sattığım zaman başka kağıt almak için bekliyorum hocam bazen bir iki gün t2 de kaldığı zaman değerlendirebilir myim yani bakiyeyi fonda
Uniqueidentity için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Boşver, sen bildiğini gördüğünü yaz okuyalım.
aklın_penceresinden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bavkan ()Abi hoş geldin iyimisin nasıl olacak bu gümüş
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Çakarkeyf ()Konu: gümüş ons
tşk ederim sağolun
Goldprice57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ ()3-5 TL aşağı/yukarının peşinde değiliz Kral.. Büyük beyazı Haziran sonu gibi avlarız.. No sıkıntı no panic.. Bol şans:)
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Issizadam63 ()Hocam hala ful tl bekliyoruz. aksam 103 lere dusururler korkusu var. ve bazisi burdan bile satio.
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Eyvallah adanlı dayım sagol varol kısmtten öte yok bereketli olsun alımların..
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Rockybalikayv ()Amin cümlemizin isallah
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bavkan ()Eso ne yapıyorsun ful gümüş mu
Eso_derler için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
lunca ()Üç gündür her gün birileri eleştiri altında. Siz yorumlarınızı yazarsanız yararlanmak isteyenler yararlanır. Sitenin yararına olur. Emeğiniz için teşekkür ederiz.
Zamanında temel teknik hoca döneminde bile bu durum böyleydi. 7 8 yil sonra buraya geri dondum hala durum boyle. Yani satasmalar hiçbir zaman bitmeyecek. Herkes kendisi güvendiği kişilere karar verip yoluna devam ediyor. Eminim ki sizin yorumlarınızı bekleyen bircok kişi vardır. Umarım siz de bu tarz satasmalar yüzünden ayrılma kararı almazsınız. Teşekkürler.
aklın_penceresinden için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Invincible_lion ()Gümüş ons (saat 16.00 - 20.00 arası)
4 saatlik
pivot 75.49
destekler 75.23 75.08 74.82
dirençler 75.74 75.90 76.15
Altın ons (saat 16.00 - 20.00 arası)
4 saatlik
pivot 4.491
destekler 4.479 4.471 4.458
dirençler 4.503 4.511 4.524
3BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ ()Mrb..105 TL beklerken 115 TL'den almakta var üstadım.. O yüzden son kez yazayım:110 TL altı gümüş "ucuz" dur.. Tercih nakdin sahibinin takdir Yüce Yaradanın.. Saygı ve sevgiler:)Asla YTD.. @NoPaniC_34
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()110,54 ten tersteydim sermayemin % 11 ini kullandım maliyeti gecti ama hem alis hem satış firsatlarıni kacirdım yukarı dogru dorte bir dörtte bir son parcayı da gene eksi ortalamalı gümüsü birakarak satmak istiyorum. Geri donüş yakalarsam da yerine koyacagım inşaallah. Bu soruyu daha önce de cevaplamıstim stratejim aynı ytd 110.54 ün uzeri dorttebir satabilirim. Ytd. @lunca ozel kurda fark çok buyuk duserken makası alım tarafına yüksrlirken de satıs tarafına koyup islemde tereddüt ettiriyorlar. Bu gün şubeye gittim şubelerin etkisi yokmuş genel müdürluk belirliyormuş mail gönderdi. Su an ozel 32 kuruş normal kur 3 TL ye yakın vicdansızlar))) @mehmet_12 özel kuru olan da mevduat az. @mardinlisılgan galiba en üst seviye. @tgmiczero değil. @Sabırsız_sabırlı bana da vermediler önceden verdiklerinde yetki subedeydi ve yakınım orada çalışiyordu. Çalısanlara da veriyorlar bir de galiba kampüslü v. s kampanyalara katılmak puan etkili oluyormuş.
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Piyasaya_takipcisi ()Cemil usta sakin yahu sayfada çok değerli ustalar var emek çekiyorlar uçacak kacakscak diyen bol yıldızlı usta görmedim ben herkes olabilecek ler yazıyor alın uyacağız diyen görmedim insan ne kadar bilgi de olsa usta da olsa herkes nasibini yer
Otomatik Hatırlatma: Üyelerin yıldız sayıları diğer üyelerin yorumlara verdiği puanlar, sitede kalma süresi, altın simülatör sonucu ve üyelik tarihi vb. kriterlere göre otomatik sistem tarafından hesaplanmaktadır. Yıldızlar otomatik olarak belirli zamanlar içinde bu kriterlere göre güncellenerek artabilir ya da azalabilir. Yıldız sayısının fazla olması üyenin site içerisindeki tecrübesini gösterir ancak yatırım konusunda uzman olduklarını asla göstermez.
aklın_penceresinden için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Eso_derler ()Uğraşmayın efenim direk engel alanına kafa rahat olsun seviyemiz bozulmasın.
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Rica ederim dostum. Hakkında hayırlısı olsun inşAllah.
Rockybalikayv için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Sağolasın. Olan biten herşeyin farkındayım ama uymak istemiyorum yoksa başıma iş alacağım yine.
Eso_derler için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Goldprice57 ()Konu: gümüş ons
emeklerine sağlık kardeşim.
sanada rast gelsin
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)