Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
_BROKER_ ()4bın$ altı kalıcılık beklemıyorum
herseyınızı kaybedın ama nesenızı asla kaybetmeyın ytd dır:)
1BeğenmedimŞikayet
cagtay06 ()Ons 3762 iğne atar geri çıkar tüm grafikler bunu gösteriyor gram tl bazında 5000 altına sarkmayacak nokta olarak 5.062tl civari gözüküyor buyuk ihtimal tekrar 7500 seviyelerini yıl sonu veya 2027 başı görecektir ytd
0BeğenmedimŞikayet
OfsaytOsman2 ()Ben hayatımda böyle adi bir mal daha görmedim çin malı bundan iyi be
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()Musa bir kullanma kılavuzun var mı oradan anlamaya çalışayım seni.
Ne diyorsun!
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
SamurayX ()Bazıları ısrarla duruyor, gitmiyor. Sinir bozuyorlar.
@SamurayX
sagan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()Bedavanın ucuzu nasıl oluyor anlamadım bak. @_BROKER_ aydınlatırmısın lütfen.
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
SamurayX ()Ben hep dedim, benim ayağımı bastığım yerde ot bitmez. Ben bozdursam herşey düzelir de, zararımın çıkmıyor.
@SamurayX
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ShiftDelete38 ()Trumpun kumarı bitti geldigi yere döner sonra sakin seyerine devam
0BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Hayırlısı diyelim arkadaşım nasibin önüne geçilmez, selamlarımla.
@deLiogLan_
Goldprice57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de ()Bundan sonra artık ne olursa olur
SamurayX için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
sagan ()Burda ne hocalar vardı
Altın dipleyince ceketini alan getti
Yükseliş başlayınca gelirler
0BeğenmedimŞikayet
Şeyda_türk ()Rica ederim. şunuda ekleyeyim
böyle zamanlarda altın veya başka bir finansla ürün için kısa vadeli dibi bulması için alıcılar acele etmez fiyat döndüğünde acele eder. dibi yakalamaya çalışmak o yüzden zordur.
Herkese bol kazançlar
Goldprice57 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yedibinons ()Çok sınanan çok seviliyordur . Mükâfatını göreceğiz Allah'ın izni ile ben inanıyorum yakındır bu kaos bitmesi
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
SamurayX ()Savş bitmeden olumlu yönde hiçbirşey olmaz. Defalarca söyledim yine söylüyorum. a. b. d başkanında o beceriyi dengeyi ve iradeyi göremiyorum. Hepimize geçmiş olsun.
@SamurayX
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()Aynen ben de koymuyorum ama vadesiz hesapta olsa bile param daha fazlaydı altında azaldı yine de sağlık olsun.
Yedibinons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Düşüş trendi tamda anlattığınız gibidir, bu benim kullandığım fibo destek ve dirençleridir ve grafikte oluşan seviyelerle birebir uyumludur, bunun(düşüşün) ne zaman biteceğine Py (piyasa yapıcı) karar verecektir buna emin olun, düşüş süreci bittiğinde bir müddet yatay bir süreç genelde görülür bunun zamanınıda Py belirler işte bunu gördüğümüz anda elimizdeki nakitle ekleme yada alım yapmak daha mantıklı bir yoldur son birsey daha dibi yada tepenin neresi olabilecegini(tahmin yürütürüz ama) kimse bilemez
Saygılar selamlar
@deLiogLan_
Beraalya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
SamurayX ()Bize olumsuz tabloyu söyleyenler oldu onları dinlemedik. Baskın olan gruba inandık. Şimdi neredeler umurlarnda değil. Olan bize oldu.
@SamurayX
Beraalya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
AltıncıAnne ()Sonuçlanan davamdan gelen ufak bir miktar parayı 7075ten altına yatırdım... Yapacak bişey yok. Fiziki aldığım için bozduramıyorum
Ertu022 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ertu022 ()Ev alacağım diye herşeyi altına bagladim arabama kadar sattım Aralık ayına kadar beklesem mi satıp parayı katılım hesabına mi atsam saşirdim. kaldim
0BeğenmedimŞikayet
Saraylıo ()Faiz artırma beklentileri bu ay tavan yaptı. Bu senaryo için ne düşünüyorsun? Açıklama sonrası altındaki düşüş derinleşeceğini düşünüyorum. Gidişat onu gösteryor. ytd
kahveci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
SamurayX ()Birde a. b. d de olan bir vatandaş vardı hatırlar mısın altın düşmeye başladında sakın bozmayın kerz slkeleme yapıyorlar diyen. Onun Ekibi de hocam da hocam diyordu. Ben itiraz edince önce bana sardılar. Ondan etkilenip bozdurack olan bozdurmdı. Almayı düşünenler daha fazla düşmesini beklemeden hemen aldı. Yazık para kendilerinin olmayınca umurlarnda değil. Utnmadan hala yazıyorlar. Şurada ben dahil kaç kişinin canı yandı. Hele bir tanesi cebinde parası yok, altın 4800 onslara düştüğünde param olsa alım yeri demişti. Kendine hayrı
olamayacak olan bize mi hayrı olacak. Bunları isimleri ile belirtmek lazım ki uzak dursunlar.
@SamurayX
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
AltıncıAnne ()Allah içinde huzurla afiyetle oturacağınız günleri de göstersin. Darısı kirada olanlara ?
asugur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Beraalya ()Ne güzel yapmış sınız, keşke bizede biri çık desede çıksaydık, aylardır sancılı bir süreçteyiz, ihtiyaç var satamıyoruz, bu ülkede her şeyin fiyatı yükselirken iki şeyin fiyatı düştü, emtia ve Türkiye nin en büyük ve en önemli ihraç ürünü fındık, emtia balinalar , zenginler biraz daha zengin olsun diye, fındık maden sahaları açıp halkı zehirlemek, doğayı katletmek ve yine zengini zengin etmek için, sonuç hep aynı, zengin daha zengin oluyor fakir daha fakir, sistem acımasız ve bencil
asugur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
kahveci ()olan oyunların tamamı küçük yatırımcı üstüne ... bu savaş bitti ve bitmek zorunda iran abd savaşından söz ediyorum ... düşüş sürebilir şimdilik ... ama mutlaka ortayı bulur ve yükselir ...
0BeğenmedimŞikayet
dejavumonolisa ()10.06.2026
Altın dümen kırdı
BAkalım ne yapacak