Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Tolgaakbas ()yön aşağı belli, daha iflah olmaz bu.
1BeğenmedimŞikayet
paratic ()Bu kadar karamsar olmayın. Sert yükselişler bekliyorum.
Önce tabana gidilmesi gerek. İştahlı alımlar için hacim ve seviye çok önemli. Unutmayın!
Güven_gitti için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
A_koc ()Piyasalar şuan fiyatladi zaten , muhtemelen yüksek gelir
0BeğenmedimŞikayet
A_koc ()TÜFE verileri tahmini kaç gelir.4.2 üzeri olurmu
0BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ ()Konu: #35017121 Grafik detay ve yorumları
Mrb.. Herkes Fed'e odaklı da..16 sında Boj'un faiz kararı var.. Eğer 3 faiz arttırımı sinyali gelirse.. Asıl mesele orada.. Saygılar:)
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Onlyou1905 ()Sabırlı olup bekleyeceğiz
Yigo için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Günün önemli yorumları;
Ons anlık olarak 4170 seviyesinde.
Beklentim bu hafta 4066/4097 seviyesine mümkün olduğunca yaklaştırıp ya da test ettirip haftaya veya önümüzdeki haftalara yayarak 4321 ve üzeri hareketini başlatmasıdır.
Bu yorumu ara ara hatırlatmakta fayda görüyorum görmeyenler için.
Gram Altın tarafında 7200 seviyesi üzerinde maliyeti olanlar Ons altın da 4066/4097 seviyesi geldiğinde sağlam bir atış ile ortalamayı mutlaka düşürsünler. Bu alışları ons altın tarafında 4850 seviyesi geldiğinde elden çıkarmayı planlıyoruz.
Bu yorumu beni etiketleyerek yayabilirsiniz diğer kullanıcılara.
2BeğenmedimŞikayet
Şeyda_türk ()Konu: #35017104 Grafik detay ve yorumları
Emeklerine Sağlık Kardeşim.
@Yanliz_kurt25 Sende Hoşgeldin Mennan Ustaya Selamlar
Strongwolf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kim_7_Kedimi ()Sen altın alıcak olsan ucuzken mi Alırsın pahalıykenmi 4155 onstan sattığını 3800 $Yerine Koysa Harika Olur çin veya ABD
Excellans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Excellans ()Şimdi benim anlamdım olay altın düşmeye devam ediyor ama başta çin olmak üzere bazı ülkelerde altın rezerverline yüklü alım yapıyor bunun anlamı ne?
0BeğenmedimŞikayet
yücelce ()Krıptoda ne güzel di uygulamayı sil uzak kal , altın öyle değilki heryerde kur çıkıyor karşına
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte ()uzak duramazlar hepsı bırbırının varolma sebebı cunku kım oldukları belli degılmı ıkı kırıtık kelımeyle cnm cıcımle boy pos gosterenlerı herkes bılıyor burda hani nerdeler y zekadan kopyala yapıstırla hacı hoca oldular mılletın basına dıgerı desen kendıne hayrı yok haaa uzuluormuyum evet desem yalan olur caok yazanın cok bıldıgını sananlara mustehak cunku
SamurayX için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
simurg22 ()ışığı gören geliyor :D @paratic @Mustafaizmir35
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tahtsız ()Yükselişe geçtiği kadar yeni bir Rekor sergilicek kapat ekranı güne odaklan.
0BeğenmedimŞikayet
simurg22 ()irmikli tatlı sevmem ben size kadayıflı dondurma ısmarlayam :)))
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Turok ()3863 ons görünen satışı cumaya kadar yiyecek, cuma kısa bir yükseliş fake attırıp Pazartesi günü 4000 aşağısana doğru sarkacak. Uzun bir dönem böyle devam edecek.
0BeğenmedimŞikayet
General_S ()Revani mi başka tatlı mı kalmadı )) trileçe iyidir
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
General_S ()Sana bişey olmaz )) minik bir ağrı hissedecen ilk başta)) yeni fed başkanı turpu dinlerse ne ala yoksa işler kesat
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
_BROKER_ ()yanınada revanı yaptım:) @simurg22 nasılsa battık barı hayattan tad alalım
General_S için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigo ()Ne yapacağız ya battık
1BeğenmedimŞikayet
General_S ()Çok beklersin)) bir çayla mı kandıracan beni
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Güven_gitti ()Sonuç itibariyle emeklerimiz çöp oldu olmaya devam edecek gibi
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 ()Rüzgar gülü hocam :)
Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
kemalaslan0634 ()5-10 yukarı çıkıyor sonra 20-30 geri düşüyor gel gel yapıyorlar herhal.
0BeğenmedimŞikayet
Ademistos ()Haklısın kardeşim insanlar gece gündüz gibi değişiyor yön nereyse oraya :)
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)