Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
Baba_Vanga_ ()Konu: #35017218 Grafik detay ve yorumları
İlginize tşk.. Saygı ve sevgiler:)@Şeyda_türk
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
sero_1977 ()Teşekkür ederim cevap için
ensar14 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayatsanagüzel ()Geç cıktım bir umut 4200 üstü bekletim olmadı yoksa sabah 4170 cıkacaktım herşet nasip düşerse geçeceğim altına
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ensar14 ()10 gr tanesi 5900den şuan 59000 yapıyor şuan ama işçilik de ekleniyor sizin fiyat bence
sero_1977 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Turok ()Ben hiç kimseye al sat demem. Ekenomistim görüdüğümü ve bilgilerimi kullanarak söylüyorum. Böyle ulu ulu konuşup zararsız çıkarırım gibi laflar abesle iştigal. Altının tarihini bilmeyen birinin edeceği laftır. 10 yıl altın yatay seyredebilir. O zaman insanlatın zararını karşılayabilecek misin?
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Şeyda_türk ()Konu: #35017193 Grafik detay ve yorumları
Selamlar @Baba_Vanga_ Piyasa Boj'un iki Faiz artırımı Olacağını Öngörüyor.
Önemli Haklısın İzleyeyip Görelim. , Saygılar
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()Karanlıkta kaldığımız için mecbur gelecez.
simurg22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()Sizde profilimdeki yazıyı okuyabilirsiniz. Cevabınız orda.
Onlyou1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()Profile attım oradan anlayabilirsiniz.
Excellans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
sero_1977 ()1 tanesi 10gr
ensar14 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
FİRARİ_79 ()geçen hafta verdiğim rakam gelmiş bulunmaktadır. yatırım tavsiyesi degildir.
0BeğenmedimŞikayet
bashar89 ()Enflasyon verisi beklenenden yüksek çıkacaktır tahminim. Tenekenin selasının okunması anlamına gelir. Bu süreç uzayıp toplamda 2 faiz arttırımının olduğu bir senaryoda tenekenin parasal değerinin kalmaması yıl sonuna kalmaz.
0BeğenmedimŞikayet
ensar14 ()kaç gr olduğu önemli
sero_1977 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Zamanlama yanlış olmuş.
Hayatsanagüzel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
FİRARİ_79 ()ons takip eden arkadaşlar 4150 altında kapanışlar oldugu sürece 3700 yolu açılır yatırım tavsiyesi degildir. bende yanılıyor olabilirim bu benim fikrimdir.
0BeğenmedimŞikayet
Hayatsanagüzel ()984 gram daha cıktım hakkımızda hayırlısı dolara geçtim trup manipüle etmeyi bırakırsa altına döneceneceğim. !
0BeğenmedimŞikayet
Niyazi_6 ()ABD verileri açıklandı mı arkadaşlar? Nasıl geldi veriler altına yansıması nasıl olur ? Cevaplarsanız çok sevinirim.
0BeğenmedimŞikayet
calcaneus47 ()Hepimiz öyleyiz emin olabilirsiniz bu forumlarda altında kimsenin karı yok
OfsaytOsman2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
sero_1977 ()Merhabalar, fiyat araştırma zamanım olmadan bugün 4 adet 22 ayar ajda bilezik tanesini 58.000 tl den aldım.
Bugün fiyat alan oldu mu acaba? uygun mu aldım bilemedim, cevabınız için şimdiden teşekkürler.
0BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Sevgili Turok siz 3800 deyince yönlendirme yapmış olmuyor musunuz? :)
Bana güvenerek alım yapanları ben zararsız çıkarırım bu işte.
Turok için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
OfsaytOsman2 ()para batıı abi zarar 2 milyon
0BeğenmedimŞikayet
Onlyou1905 ()Tabanımı kaldı bu işim kimse bu seviyelere gerileceğini tahmin edemiyordu elbette yükseliş olacak ama bu ne zaman kimse bilmiyor
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Turok ()Hocam yanlış yönlendirmeyin insanları 3.800 civarı görünüyor. Tekrar zarar edebilirler alım yapacaklar. Uzun bir sürede yatay seyretme olasılığı yüksek 3.800-4000 onsa kadar stabil durabilir. Size güvenerek alım yapanlar olur vabali vardır.
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Pense ()200 günlük rakamın altında düşüş trendine girdik. Ortalama 21 gün bu rakamlarda olacak 6100-6280
Bugün 50 gram daha eklemiş bulunuyorum
0BeğenmedimŞikayet
Tolgaakbas ()fişi çekilmiş.