Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
Ademistos ()5100 dü yazdım herkes salladı 4200 sonra 3800 dedim o zaman afaki rakamlar havada uçuşuyordu şimdi onlar 3800 diyor iki beğeni 5 takipçi için insanların vebalini aldılar yazık
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 ()Beklenti 4.2 ama veri 4.3 olarak açıklanacak. Bence
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Murathan_34 ()Hocam 4149 iyne atti
bashar89 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
bashar89 ()Zirve 5600$'dı sanırım. Şu an hadi 4200$ diyelim. 1400$ erimiş. 2500$ hedefime 1700$ kaldı. 5 ay önce bile 2500$ dediğimde gülünüyordu. Yolu neredeyse yarıladık bu süre zarfında. Seneye yaz gelmeden en geç bekliyorum. Yatırım tavsiyesi değildir.
1BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Bence veri henüz tam olarak fiyatlanmadı.. Piyasa daha çok dünkü verinin etkisini ve beklentileri fiyatladı.. Bu nedenle şu an biraz bekleme modunda diyebiliriz.. Veri olumsuz gelirse bir miktar daha aşağı sarkabilir.. Şimdilik daha fazla düşmemesini de veri sonucunu beklemesine bağlayabiliriz.. ytd diyelim
@zekamerak
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 ()Şuan ons 2500 3500 hedefleri var. Çıktımı daha çok çıkacak indimi yerin dibine batıranlar çıkıyor. yani 2 türlü Memiş çok
Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Beraalya ()4850 ne zaman gelicek, zaten battık bir çoğumuz
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ademistos ()8 bin üstü alanlara geçmiş olsun dediğimde saldıranlar mutlumu şu anda çok merak ettim.
10 bin 15 bin diyordunuz tahmini ne zaman olur.
1BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 ()@zekamerak bugünkü veriyi fiyaladımı acaba. Ana destekten çok fazla uzaklaştı.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüşcü_f ()Hedefim 3800 usd ons yükleniyor... ytd
0BeğenmedimŞikayet
Deniz57 ()Maşallah onlar ne grafik ne destek dirençler. fed ler veriler vs .. ne analizler. kendileri al_sat yaparken ne yardımseverlik . maşallah
2BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Bu yorumu ara ara hatırlatmakta fayda görüyorum görmeyenler için.
Gram Altın tarafında 7200 seviyesi üzerinde maliyeti olanlar Ons altın da 4066/4097 seviyesi geldiğinde sağlam bir atış ile ortalamayı mutlaka düşürsünler. Bu alışları ons altın tarafında 4850 seviyesi geldiğinde elden çıkarmayı planlıyoruz.
Bu yorumu beni etiketleyerek yayabilirsiniz diğer kullanıcılara.
0BeğenmedimŞikayet
calcaneus47 ()Altınla berbaer Herşey düşüyor enflasyon hariç
0BeğenmedimŞikayet
Gümüşcü_f ()Altın finish ytd
0BeğenmedimŞikayet
Yusufkenan_61 ()Derinliğini bilmediğin suya girmek risklidir. Parayı zor kazanıyoruz. Bence riskli
azamir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
forayy ()Ben takılıyorum kardeşim çok altını olan daha da kaybetmeyi sevmez
Hep ister
Ben öyleyim mesela.
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de ()Kar ve zarar kardeştir, birgunde kar yazar,1 kg altını olan birisinin farklı yatırımları mutlaka vardır, bu olaya takilmaz
forayy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Arsemia0202 ()En doğrusunu yaptınız. Hocam altın konusuna gelince inanın 1 g elimde altın yok. Yıllar önce dolar da dolandırılınca sütü bile üfleyerek içiyorum. İnanın altın konusunda hangi yöne gider bir tahminde bulunmak çok zor. Ama bildiğim hürmüz devam ettikçe altının yönünü belirler. Selamlar saygılar.
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Erkan_2384 ()Kardeş ben gerçekler alemindeyim, Elazığ'da 20 yıl yaşadım, en baba Mahallesinde en baba evin ederi 7 milyondur, birşeye sen bir değer biçtin diye o şeyin değeri o olmaz, iyi o zaman sarı site baz aliniyorsa yaz 2 milyonluk arabaya 2 buçuk milyon, birşeyin gerçek ederi şuradan anlaşılır ilana koydugun an satılırsa gerçek değeri odur, koy evini 7 buçuk milyona iki gün içinde alıcı çıkarsa ben seni arayip 8 milyona almazsam namerdim
Zaza0023 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Valjan_ ()İlk defa herkes alıyor bir bildikleri vardır diye altın aldım elime yüzüme bulaştırdim, altında değilken bunun ederi ne ki bu kadar pahalı deyip dururdum, keşke on yargılarımi hiç değiştirmeseymisim
0BeğenmedimŞikayet
forayy ()1 kilo altında 1 milyon zarar yazar büyük para ... bende yok iyikide yok müş Allah olana sabır versin
0BeğenmedimŞikayet
Huzur10 ()Herkeze geçmiş olsun fena carpildik büyük bi vurgun yapıldı
0BeğenmedimŞikayet
azamir ()Arkadaşlar altınevim güvenilir mi acaba
0BeğenmedimŞikayet
Recdp543 ()3000 lere galde bari sende rahat et bizde rahat edelim. Hergün süründürme milleti...
0BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Konu: #35016519 Grafik detay ve yorumları
Dostum grafikte 4. dalga 4605 seviyesinde bitmiş. daha sonrasında 4429 seviyesindeyken paylaşılmış bu grafik. 4429 sonrası 4350 seviyesini test etmiş, 5. dalgaya gitmeden 4. dalga 4605 seviyesi geçilmiş 4900 lere yakın seviyeyi test etmiş.
Sayım hatalı değil mi?
Strongwolf için cevaplandı (yorumu göster)